معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله بي مسئوليتي تا كي؟!!
بي مسئوليتي تا كي؟!! فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 20 اسفند 1388 ساعت 01:28

از قدیم گفته اند هر کی بیشتر بدونه و یا هر کی بیشتر حرص چیزی رو بخوره بیشتر سرش میاد و امشب هم چنین شد. مطلب : رادبه پرنده  ...

ساعت ۱۲ شب به قصد رساندن یکی از دوستان به خانه شان که در قاضیلر واقع شده از خانه با اتومبیل بیرون زدم و وارد خیابان اصلی شده و از کنار رودخانه وسط شهر به نزدیکی پلی رسیدم که بر روی رودخانه هرو چایی و به قصد ارتباط بین دو نقطه شهر ساخته شده است.بگذریم هنگام خروج از پل، تکان شدیدی و ضربه محکمی بر ماشین وارد شد و احساس کردم که وارد یک چاله عمیق شده ام.از ماشین که پیاده شدیم ، دیدم که ماشین وارد کانیوی کنار خیابان شده و در حالی که من از جاده نیز منحرف نشده بودم و از حاشیه های پل حدود ۲ متر کانیوی روباز بوده که در ظاهر بسیار مسخره به نظر می آید.و حال با کمک عده ای که رهگذر بودند با هزار مصیبت ماشین را از جوب در آورده و متوجه شدم که متاسفانه کمک فنر های ماشین نقص پیدا کرده!!!

حال من که یک شهروند خلخالی هستم ، آیا یک غریبه و یا یک مسافر در این پیشامد چه فکری می کرد؟ و چه ذهنیتی برای آن باقی می ماند؟!!

آیا یک لکه برداری از خیابانها کار سختی برای شهرداری است؟!!

آیا خود مسئولین شهری از روی این چاله چوله ها با اتومبیل خود نمی گذرند؟!!

آیا فرمایش مقام معظم رهبری را در قبال اصلاح الگوی مصرف نشنیده اید؟

اصلاح الگوی مصرف، مگر جز اینست که ما با پیش بینی رخدادها از وقوع آنها جلوگیری کنیم و از خرج و مخارج بیهوده بکاهیم؟!!

اصلاح الگوی مصرف مگر جز اینست که در پارک اللر باغی چه قدر بیت المال هدر می شود و چه چراغهایی که نمیشکند و از بین نمی رود و ما از هدر رفتن سرمایه های خوابیده جلوگیری نمی کنیم!!!

در هر میدان خلخال هنگام دور زدن باید با چاله هایی بزرگ که صدای هر اتومبیلی را در می آورد ،را به عنوان نماد شهری داشته باشیم.اگر باور نمی کنید بروید و ببینید که چه خبر است!!!

روبروی مسجد صاحب الزمان چاله عمودی کنده شده که فقط با خاک پر شده و شبها بسیار خطرناک است.وضعیت خیابانهای قاضیلر اسفناک است.لااقل به احترام امامزاده قاضیلر جلوی این مکان مقدس را ترمیم کنید که به هیچ وجه قابل عبور نیست.

شما که خود را در مقام پاسخگویی به مردم نمی دانید و عین خیالتان نیست که مردم در شهر خلخال چه قدر اذیت می شوند.

جناب آقای شهردار، مردم خیابان کارگر جنوبی در قبال سیاست های شما در قبال این خیابان نامه ای به وزارت کشور نوشته بودند و درخواست دخالت در امور را کرده بودند که در جواب نامه مردم ، وزارت محترم کشور نامه ای را به شما در خصوص حل و فصل این مسئله ارائه کرده بودند که رونوشت نامه در دست کاسبان محل می باشد، شما در جواب وزارت کشور چه کاری را انجام دادید؟!!

شورای شهر محترم که در هنگام انتخابات خوراک تبلیغاتیشان شده : باز کردن خیابان کارگر جنوبی، در جواب در خواست مردم چه کاری انجام دادند؟!!

خدمت به مردم جزو بهترین عبادتهاست، چرا خود را از این نعمت الهی که خداوند به شما عطا کرده محروم می کنید؟!! چرا خود را پاسخگو به مردم نمی دانید؟!! مگر جز اینست که شما نیز از همین مردم هستید و به میان آنها باز خواهید گشت؟!!

دیگر چیزی برای گفتن ندارم و امیدوارم دوستان عزیز با نظرات خودشان ما را راهنمایی کنند.شاید من اشتباه می کنم...

 

رادبه پرنده

 
یادداشت (4)
1 یکشنبه, 23 اسفند 1388 ساعت 17:13
ــ

( کوروش قلی زاده )


همشهری عزیز،انتقاد از مشگلات خوب است بنده هر چند سالی یک بار به خلخال می آیم،اما با شما در رابطه با وضع بد خیابانها کاملاً هم عقیده هستم.اما نباید کارهای خوب رابدجلوه داد.خلخال نیاز به یک پارک خوب که در شان خلخال باشد را،داردوزحمات شهرداری در این زمینه قابل تقدیر است.

2 دوشنبه, 24 اسفند 1388 ساعت 09:37
ــ

( همشهری )


این گله کشی ها و عقده های بعد درس ومشق را کنار بگذارید لطفا...به طرز نوشتاری وادبیات شهریتون در بین الفاظ تاملی داشته باشید ..مجبور نباشید که فقط نوشته باشید..مطمئنا باید چیزی برای گفتن داشت تا قلم به دست گرفت..اینطور نیست دوست ما ؟

3 دوشنبه, 24 اسفند 1388 ساعت 10:46
ــ

( رامین صمیمی )


با سلام حضور هم شهريان.ما ها كه در خلخال زندگي مي كنيم مسلما بهتر مي توانيم شرايط بد شهر خود را درك كنيم و اين ماييم كه در اين شهر مي سوزيم . مي سازيم.من خود از كساني هستم كه از ترس خرج و مخارج اتومبيل خود ماشين خود را به خيابانهاي خلخال نمي آورم و متاسفم براي كساني كه خودشان روزانه از خيابانها رد مي شوند ولي صدايشاندر نمي آيد ولي آنكس كه مي خواهد بنويسد نيز ما مي خواهيم خفه اش كنيم.متاسفم راي آقاي شهروند كه در جاهاي مختلف نيز نظرات محافظه كارانه اش را ديده ام و در تعجبم كه اسم و نشاني خود را پنهان مي كند.آقاي شهروند اگر شما ادبيات انتقادي بهتري داريد چرا نمي نويسيد؟چرا به كار كساني كه دلشان براي وطنشان مي سوزد سنگ اندازي مي كنيد خب اگر شما بهتر مي دانيد بنويسيد.آقاي قليزاده هم نوشته اند پارك؟من از ايشان تشكر مي كنم چون كه اسم خود را نوشته اند و اين جاي تقدير است ولي كدام پارك؟با كدام امكانات رفاهي؟متاسف باشيم براي كساني كه خودشان مي بينند و صدايشان در نمي آيد. در ضمن به آقاي رادبه نيز توصيه مي كنم در اين مورد شهرداري و كارهايش و خ كارگر جنوبي بيخيال شود.آقا بي خيال حوصله داريا؟بذار آقا و يا خانم شهروند بنويسند؟


پاسخ مدیر : از جنابعالی بخاطر درج نام واقعی تان در یادداشتهایتان کمال سپاس و تشکر را داریم . ای کاش همه مثل شما عمل می کردند و مطمئنا نتایج بسیار مثبتی خواهد داشت .

4 دوشنبه, 24 اسفند 1388 ساعت 14:39
ــ

( رادبه پرنده )


من ضمن تشكر از مديريت محترم سايت خالخاليم كه دلسوزانه در مورد مسائل خلخال عمل مي كنند لازم دانستم در قبال نظرات دوستان مطالبي را بنويسم:ما ها كه مثل دوستان وبلاگ نويس ادبيات فارسي نخوانده ايم كه مطالبمان انشايي كامل باشد.من خود را ملزم به پاسخگويي به آقا و يا خانم شهروند نمي دانم و آنهايي كه بايد پاسخگو باشند ساكت نشسته اند.ايشان نوشته اند كه مجبور نيستيم بنويسيم اگر نمي توانيم بنويسيم پس شما چرا ساكت نشسته ايد و محافظه كاري مي كنيد.مطالب فوق را مگر من و يا آقاي شيرعليپور و يا صميمي براي منافع خود نوشته اند؟كه شما ناراحت هستيد مگر شما ناراحت نيستيد كه وضع شهرمان چنين است؟مگر اين خيابانها مال شما نيست؟از كدام ادبيات شهري صحبت مي كنيد؟آيا قبول نداريد كه بزرگترين طرح عمراني شهرداري احداث كانيو با بودجه ملي است؟ آقاي شيرعليپور راه را باز گذاشته اند تا هركس مي تواند بنويسد وانتقاد كند و تشويق كند.شما هم اگر مي توانيد با زبان و ادبيات خودتان بنويسيد و حتي اگر ايرادي را نمي بينيد بنويسيد.ما ايراد مي بينيم مي نويسيم شما عدم ايراد را بنويسيد.شما كه ندانسته قلم در دست مي گيريد شما كه با قلمي كه در دست گرفته ايد اسم خود را نمي توانيد بنويسيد.مگر مجبوريد بياييد و نظر دهيد؟اين شهر مال شما نيست؟از پيشرفت اين شهر خوشحال نمي شويد؟واز پسرفت ناراحت نمي شنويد؟ و در آخر متاسف بايد بود براي افرادي كه سهم و حق خود را از شهروندي نمي دانند!!!!و اسم خود را شهروند مي گذارند.از آقاي شيرعليپور نيز خواهش مي كنم براي درج نظرات بينندگان عضو گيري كنند مطمئناً اين كار با استقبال مواجه خواهد شد و باعث خواهد شد از نظرات پرخاشگرانه جلوگيري شود.در شان سايت نيست كه از كلماتي نظير گله كشي و... استفاده شود.همانطور كه قبلا نيز گفته ام سايت خلخاليم دائره المعارف خلخال است و نه محلي براي كساني كه بدون نام و نشان جنبه تخريبي به نويسندگان سايت بدهند.هم چنين از آقاي قليزاده به خاطر قرار دادن اسم خودشان و هم چنين از آقاي صميمي نيز تشكر مي كنم


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید