معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله 13 میلیارد ریال اعتبار خشکسالی برای خلخال
13 میلیارد ریال اعتبار خشکسالی برای خلخال فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 24 اسفند 1388 ساعت 11:55

فرماندار خلخال با اشاره به اینکه بیشترین خسارت بلایای طبیعی استان را خلخال داشته است میزان خسارت سال گذشته را 440 میلیارد ریال اعلام کرد و اعتبار تخصیص داده شده 13 میلیارد ریال...

 

فرماندار خلخال گفت: از محل اعتبارات خشكسالي بيش از 13 ميليارد ريال براي جبران بخشي از خسارات وارده از محل حوادث غيرمترقبه به اين شهرستان اختصاص يافته است.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، محسن عيدي عصر ديروز در جلسه ستاد مديريت بحران اين شهرستان افزود: با تخصيص اين ميزان اعتبار توانسته‌ايم بخشي از خسارات وارده به كشاورزان و اهالي روستاهاي زير پوشش اين شهرستان را تامين و گاه به آنها كمك‌هاي بلاعوض تخصيص دهيم.
وي تصريح كرد: اين شهرستان در سال‌جاري بيشترين خسارات را از محل حوادث و بلاياي طبيعي ديده است به طوري كه در سال‌جاري 440 ميليارد ريال به اين شهرستان خسارت وارد شده است.
عيدي اظهار داشت: خشكسالي، سرمازدگي، تندباد، سيل و زلزله از جمله حوادثي بوده است كه امسال اهالي شهرستان خلخال در نقاط شهري و روستايي با آن درگير بودند.
فرماندار خلخال در ادامه خاطر نشان كرد: بروز اين حوادث علاوه بر وارد آمدن ميلياردها ريال خسارت گاه سبب تخريب مناطق مسكوني، تاسيسات زيربنايي، مزارع و باغات نيز شده است.
وي از اجراي طرح استقبال ايمن از بهار اشاره كرد و ادامه داد: اين طرح كشوري در شهرستان خلخال نيز از 26 اسفندماه اجرايي مي‌شود و در قالب آن تمامي نيروهاي بحران و حوادث در ايام تعطيلات نوروزي به حال آماده باش درمي‌آيند.
فرماندار خلخال از مسئولان عضو ستاد بحران خواست با كشيك نيروهاي خود با حفظ آمادگي براي مقابله با هرگونه حوادث طبيعي پيش‌بيني‌هاي لازم را نيز انجام دهند.
وي اضافه كرد: با توجه به پيش‌بيني‌هاي هواشناسي احتمال وزش تندباد و بارش‌هاي برف در ايام عيد دور از انتظار نيست و به همين خاطر و در جهت رفاه حال مسافران ضرورت دارد تدابير لازم در نظر گرفته شود.

 

همانطور که در خبر بالا آمده میزان خسارت وارد شده در سال گذشته 440 میلیارد ریال برآورد شده حال آنکه اعتبار 13 میلیارد ریالی اختصاص داده شده اصلا عددی به حساب نمی آید . جدای از اینکه ما هنوز نمی دانیم که این 13 میلیارد ریال چه نسبتی از بودجه خشکسالی استانی است که به خلخال اختصاص داده اند ؟؟؟؟

 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید