معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله از زبان مديركل حفاظت محيط زيست استان اردبيل
از زبان مديركل حفاظت محيط زيست استان اردبيل فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 10 فروردین 1389 ساعت 14:40

منطقه گردشگري گل صدگونه در منطقه اندبيل خلخال قرار است به عنوان اثر ملي معرفي شود تا به ثبت كشوري برسد

اصغر خودكار ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران ايرنا و فارس در اردبيل اظهار داشت: امسال با تلاش‌ها و پيگيري‌هاي انجام شده قرار است در منطقه فندقلو با طراحي مناسب و استفاده از امكانات و زيرساخت‌هاي مهيا شده پارك طبيعت‌گردي راه‌اندازي شود.
وي گفت: هدف ما از ايجاد و راه‌اندازي اين پارك كه مقدمات طراحي و احداث آن انجام شده، استفاده از موهبت بي‌نظير الهي در منطقه فندقلو براي توسعه اكوتوريسم بوده كه قرار است در اين پارك زمينه‌هاي خوبي براي درشكه‌سواري، اسب‌سواري و پاركينگ خودروها و سايت حيات وحش ايجاد شود.
مديركل حفاظت محيط زيست استان اردبيل تصريح كرد: از ارديبهشت ماه امسال قرار است با جلوگيري از تردد خودروها و ايجاد پاركينگ مناسب براي آنها در مبادي ورودي اين منطقه بكر جنگلي فنس‌كشي انجام شود تا گردشگران از مواهب طبيعي و جنگلي منطقه بهتر استفاده كنند.
خودكار به استقبال خوب گردشگران از سايت مارال در اين منطقه جنگلي خبر داد و اظهار داشت: هم اكنون هفت مارال در اين سايت وجود دارد كه تلاش مي‌كنيم با افزايش اين تعداد يك محيط مناسب حيات وحش را در اين منطقه جنگلي نيز سر و سامان دهيم.
وي در ادامه خاطر نشان كرد: در كنار دو اثر طبيعي ملي به ارتفاع 3 هزار و 600 متر در دامنه سبلان و غار يخگان خلخال مناطقي چون آق‌داغ، نئور و چندين منطقه شكار ممنوع نظير نوار مرزي، شورابيل و مشكول از جمله آثار طبيعي و مناطق پرجاذبه گردشگري استان اردبيل است.
خودكار از معرفي اثر طبيعي ملي منطقه حفاظت شده سوسن چلچراغ در نمين خبر داد و اضافه كرد: سوسن چلچراغ در منطقه شغال‌دره نمين يكي از مناطق بكر و پرجاذبه گردشگري است كه سعي داريم امسال اين اثر را به ثبت ملي برسانيم.
وي با بيان اين‌كه برخلاف استان ما از سال 52 منطقه داماش رودبار كه رويشگاه سوسن چلچراغ است به عنوان اثر طبيعي ملي معرفي شده است، ادامه داد: منطقه گردشگري گل صدگونه در منطقه اندبيل خلخال نيز قرار است به عنوان اثر ملي معرفي شود تا به ثبت كشوري برسد.
مديركل حفاظت محيط زيست از ارتقاي سطح مناطق شكار ممنوع به مناطق حفاظت شده خبر داد و گفت: از اولويت برنامه‌هاي ما در سال‌جاري رهاسازي آهو در دشت مغان، تقويت سايت مارال، تجهيز پاسگاه‌هاي محيط‌باني، احياي زيستگاه‌هاي تخريب شده، همكاري بيشتر با آموزش و پرورش با هدف تشكيل دفتر محيط زيست و معرفي همياران و انجام برخي تفاهمنامه‌هاي مشترك با دستگاه‌هاي اجرايي استان است.
وي در ادامه افزود: اين تفاهمنامه‌ها با شركت آب منطقه‌اي، علوم پزشكي، آموزش و پرورش و چندين دستگاه اجرايي ديگر براي اقدام عملي براي اجراي اصل 50 قانون اساسي انجام مي‌شود.
خودكار همچنين از اجراي برخي طرح‌هاي ديگر در سال‌جاري در باب حفاظت و صيانت از گونه‌هاي نادر حيواني و جانوري خبر داد و اظهار داشت: يكي از برنامه‌هاي عمده و اساسي امسال لغو مجوز صيد و شكار كبك است كه به دليل كاهش جمعيت آن صورت مي‌گيرد.
وي در پايان سخنان خود علت كاهش مهاجرت پرندگان به استان را تغييرات آب و هوايي و بروز برخي خشكسالي‌هاي سال‌هاي اخير اعلام و اظهار اميدواري كرد با توجه ويژه مردم به محيط زيست و كمك به احياي برخي مناطق مناسب طبيعت‌گردي و اقدامات زيست‌محيطي اميدواريم اين معضلات برطرف شود.

 
یادداشت (1)
1 چهارشنبه, 25 فروردین 1389 ساعت 00:34
ــ

( علی م )


گل صد گونه کجا هست ؟؟؟


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید