معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله آقای درویشی لطفا پاسخ دهید
آقای درویشی لطفا پاسخ دهید فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 15 فروردین 1389 ساعت 14:35

جاهاي ديدني ، بكر و دست نخورده خلخال و نقش اداره ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري

 

 

سوم فروردين بود حوالي ظهر وارد شهر خلخال شدم  چشمم به چند چادر كه در ورودي شهر بر پا شده بود افتاد بجز يك  چادر  كه متعلق به هلال احمر خلخال بود  بقيه چادر ها  خالي بوده و حتي يك ميز هم در داخل آنها وجود نداشت. از برخورد گرم كاركنان جمعيت هلال احمر خلخال خوشحال شدم و ضمن صرف شكلات برگه ها و بروشور هاي  مربوط به راهنماي شهر را دريافت كردم متاسفانه تقريباً همه راهنمائي ها مربوط به سرعين و جاهاي ديدني اردبيل بود.  شما با استفاده از اين نقشه ها به راحتي مي توانستيد به سرعين برويد ولي براي رفتن به ازناو يا جاهاي  ديدني ديگر خلخال حتماً بايد از اهالي كمك مي گرفتيد. به نظر مي رسد متوليان محترم گردشگري شهر خلخال تصميم گرفته اند كه در تعطيلات نوروز امسال مسافران خلخال را به سرعين و جاهاي ديدني اردبيل هدايت كنند تا جاهاي ديدني خلخال بكر و دست نخورده بمانند.

حالاپيدا كنيد نقش اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خلخال را ؟

 

معبودي

 
یادداشت (8)
1 یکشنبه, 15 فروردین 1389 ساعت 22:19
ــ

( سهند )


سلام متاسفانه برخی مسئولین ادارات منزلت شغلی مربوطه را در حد حضور و غیاب پرسنل پائین اورده اند

2 دوشنبه, 16 فروردین 1389 ساعت 10:11
ــ

( اشنا )


واقعاجای تاسف دارد. مگر اینکه اقای درویشی هم از جمله مدیران پروازی از اردبیل بوده باشد. و شناختی از خلخال نداشته باشد. اگرغیر از این باشد به حال انان باید متاسف بود.

3 دوشنبه, 16 فروردین 1389 ساعت 14:31
ــ

( آشنای بعدی )


تقريباً دو ميليون نفر در نوروز 89 به استان اردبيل سفر كرده اند. مسئولين گردشگري شهرستان خلخال چند نفر را توانسته است جذب نمايد؟

4 دوشنبه, 16 فروردین 1389 ساعت 14:36
ــ

( همشهری )


نقش اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خلخال ؟ 1 - بر پائي چادر هاي خالي 2 - راهنمايئي مسافرين به سرعين 3 - بكر و دست نخورده نگه داشتن جاهاي ديدني خلخال 4 - هر سه مورد

5 دوشنبه, 16 فروردین 1389 ساعت 16:26
ــ

( میلاد . ش )


بهار سال قبل بود که برای تهیه سی دی تور سه بعدی از مناطق دیدنی خلخال به اداره محترم گردشگری رفتیم و حدود 3 ماه بین گردشگری و میراث فرهنگی و فرمانداری محترم شهر پاسکاری شدیم و بعد آقای درویشی گفتند گوش به زنگ بمونید من قرارهبرم با مدیر کل صحبت کنم به شما اطلاع میدم با هم بریم و تا امروز منتظر آقایان محترم هستیم . عید امسال بود که دیدیم آقای درویشی و آقای خلیلی و یک کارمند دیگه اداره که اسمشون یادم نیست ، تو یه فیلم مستند از منطقه آبشار نره گر که نوسط بچه های اردبیل ساخته شده بود به عنوان سیاهی لشگر بازی کردند . تو آب میافتادن ، از سنگ بالا می رفتن ، و و و ... معمولا کارکنان میراث فرهنگی و گردشگری ما نبودشون بهتر از بودنشونه . بگذریم از ویرانی بناهای تاریخی و فرهنگی و ... یک بار هم پارسال برای کسب اطلاعات از مناطق گردشگریمون به این اداره رفتیم که بهمون گفتن بروشور نداریم و از وبلاگ خلخالیم استفاده کنید !!!!! باز منتظر آقای درویشی بمونیم ؟؟؟؟ باز منتظر این اداره باشیم ؟؟؟؟ این انتظارو نداشته باشیم سنگین تریم به خدا !!!خجالت آوره

6 دوشنبه, 16 فروردین 1389 ساعت 19:54
ــ

( یعقوبی )


سلام دوستان با خواندن این مطلب جای تاسف است که میراث فرهنگی در خلخال به جای معرفی مناطق دیدنی خلخال آنها را راهی سرعین و ... میکنند. سرعین به قدر کافی مشهور هست و احتیاجی به معرفی نداره و هر گردشگری که از شمال وارد استان اردبیل میشه اولین جایی که میره فکر میکنم سرعین هستش. بهتره میراث فرهنگی شهرستان خلخال به فکر منطقه خودمون باشه تا جاهای دیگه.

7 جمعه, 27 فروردین 1389 ساعت 08:35
ــ

( حمید )


فقط متاسفم

8 سه شنبه, 08 تیر 1389 ساعت 10:50
ــ

( رهبر )


سلام به همه مردم خونگرم خلخال


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید