معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله هنرمند خردسال خلخالی خوش درخشید
هنرمند خردسال خلخالی خوش درخشید فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 18 فروردین 1389 ساعت 11:50

محمد باقرزاده هنرمند خردسال خلخالي در كمتر از يك سال موفق شد با حضور در مسابقات مختلف جهاني و بين‌المللي خوش بدرخشد

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، به نقل از كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان اردبيل، اين هنرمند در كمتر از سه سال تلاش خود موفق به كسب عنوان برتر از مسابقات و جشنواره‌هاي مختلف كشوري و جهاني شد.
اين هنرمند 9 ساله خلخالي كه عضو كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان خلخال است فعاليت هنري خود را از سن شش سالگي آغاز كرده و در اين مدت توانسته است با دريافت لوح‌ها و تنديس‌هاي مختلف براي استان اردبيل افتخارآفريني كند.
اين هنرمند موفق و با استعداد توانسته است تاكنون 17 مقام، لوح سپاس و تنديس را از مسابقات مختلف هنري به دست آورده و موجب آبرومندي استان، شهرستان خلخال و همچنين خانواده خود باشد.
اين هنرمند خلخالي در جشنواره نقاشي با موضوع نماز، محيط زيست، دفاع مقدس، كتاب‌خواني و خلاصه‌نويسي خوش درخشيده است.
در كنار نقاشي مقاله ادبي اين هنرمند نيز در جشنواره ادبي كشور ژاپن به عنوان اثر برتر معرفي شده و باقرزاده توانست در اين مسابقات نيز تنديس و ديپلم افتخار جشنواره ادبي ژاپن را كه سال گذشته با حضور هنرمندان و اديبان كشورهاي مختلف برگزار شد، به دست آورد.
اين هنرمند در بيان موفقيت‌هاي خود گفت: موفقيت‌هايي كه در سال‌هاي اخير به دست آمده است در سايه همت و تلاش و همچنين راهنمايي مربيان كانون و حمايت خانواده بوده است كه توانسته‌ام در اين مسابقات موفق عمل كنم.
محمد باقرزاده اتكا به خداوند، داشتن پشتكار قوي و يك روحيه بانشاط را زمينه موفقيت‌هاي خود اعلام كرد و افزود: با ارايه كارهاي هنري هميشه آرزو داشته و سعي مي‌كنم زمينه‌هاي سرفرازي نظام اسلامي و ملت خود را فراهم كنم.
اين هنرمند خردسال اظهار داشت: امسال نيز با توان و همتي مضاعف تلاش خواهم كرد تا در سايه حمايت و دستگيري مسئولان و خانواده خود و نيز مربيان پرتلاش در كانون بتوانم موفقيت‌هاي بيشتري را كسب و مايه سرور و خرسندي هموطنان باشم.

 

خبر عینا به نقل از خبر گزاری فارس

 
یادداشت (1)
1 سه شنبه, 18 خرداد 1389 ساعت 11:32
ــ

( p-s )


با سلام جناب آقای محمد باقر زاده موفقیت شما را در عرصه هنر به شما و به همه خلخایهای عزیز تبریک میگویم و برای شما آرزوی موفقیت دارم


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید