معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله جشنواره انتخاب جوان برتر در خلخال اجرا می شود
جشنواره انتخاب جوان برتر در خلخال اجرا می شود فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 16 اردیبهشت 1389 ساعت 22:17

فرماندار گفت : از بين جوانان نمونه منتخباني را در رشته‌هاي اجتماعي، فرهنگي، كارآفريني، هنري و ورزشي انتخاب كرده و از آنها تجليل كنيم

 

محسن عيدي بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان خلخال با بيان اين‌كه اين جشنواره با هدف انتخاب جوانان برتر در رشته‌هاي مختلف صورت مي‌گيرد، گفت: جوانان ما در تمام زمينه‌ها نمونه هستند ولي تلاش مي‌كنيم از بين جوانان نمونه منتخباني را در رشته‌هاي اجتماعي، فرهنگي، كارآفريني، هنري و ورزشي انتخاب كرده و از آنها تجليل كنيم.
وي يكي از سياست‌گذاري‌هاي دولت را توجه به نيازمندي‌هاي قشر جوان و نسل‌هاي آينده عنوان كرد و افزود: ايجاد فرصت‌هاي اشتغال و كارآفريني و رفع دغدغه‌هاي مربوط به معيشت خانواده‌هاي تازه سر و سامان يافته از جمله اولويت‌هاي دولت دهم است.
عيدي به فعاليت دولت فرهنگي در باب توجه به مسايل فرهنگي و هنري اشاره كرد و اظهار داشت: دولت سعي مي‌كند با يك نگرش مثبت با رفع نواقص و كارهاي عقب‌افتاده به سرعت در اجراي طرح‌هاي مربوط به ساماندهي امور جوانان و رفع دغدغه‌هاي آنها همت كند.
فرماندار خلخال از برگزاري همايش تجليل از جوانان برتر خلخال در ماه‌هاي آينده خبر داد و تصريح كرد: اين جشنواره همزمان با روز ملي جوان و ايام ولادت حضرت علي‌اكبر (ع) برگزار خواهد شد.
عيدي خاطر‌نشان كرد: جوانان خلخالي در سال‌هاي اخير با حضور موفق در عرصه‌هاي فرهنگي، هنري و ورزشي موفق به كسب عناوين قابل اتكا و اميدواري شدند.
وي يكي از دغدغه‌هاي اساسي جوانان اين منطقه را كمبود فضاهاي فرهنگي و ورزشي عنوان كرد و ادامه داد: در اين زمينه نيز مسئولان امر اعتبارات لازم را اختصاص داده‌اند اما با توجه به گستردگي كار اين اعتبارات اندك است.
فرماندار خلخال با اشاره به فعاليت موفق ستاد ساماندهي امور جوانان از كسب رتبه ممتاز خلخال در برگزاري موفق جشنواره حضرت علي‌اكبر (ع) در سال گذشته و در بين شهرستان‌هاي استان اردبيل خبر داد.
وي اظهار اميدواري كرد با همت مسئولان و دست‌اندركاران به ويژه رفع دغدغه‌هاي فرهنگي قشر جوان پيشنهادات مناسب و لازم در سفر سوم رئيس جمهور به اين استان ارايه شود تا زمينه رفع اين معضلات فراهم گردد.

 
یادداشت (1)
1 شنبه, 18 اردیبهشت 1389 ساعت 16:04
ــ

( یک همشهری )


براي شركت در اين جشنواره چگونه بايد اقدام كنيم؟ فقط براي جواناني است كه ساكن خلخال هستند يا شامل جواناني كه براي كار يا تحصيل در شهرديگري به سر ميبرند نيز مي شود؟اگر اطلاعات بيشتري در اختيارمان قرار دهيد ممنون ميشويم


پاسخ مدیر : بنده اطلاعات خاصی ندارم , اگر از دست اندر کاران امر اطلاعاتی در اختیار دارند ممنون می شویم ما رو هم بی خبر نگذارند .


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید