معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله نخستین پارک آبخیز در خلخال اجرایی می شود
نخستین پارک آبخیز در خلخال اجرایی می شود فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 29 اردیبهشت 1389 ساعت 22:38

رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري خلخال گفت: با طراحي و برنامه‌ريزي درست و اصولي قرار است نخستين پارك آبخيز استان اردبيل در منطقه فينارود خوجين خلخال اجرايي شود

عباس جعفرزاده بعد از ظهر امروز در جريان بازديد فرماندار خلخال در اجراي اين پروژه اظهار داشت: بيش از پنج ميليارد ريال براي اجراي اين پروژه در نظر گرفته شده است كه اميدواريم با احداث آن زمينه خوبي براي كنترل سيل و رسوب، عمليات بيولوژيك و انجام برخي طرح‌هاي گردشگري در منطقه فراهم شود.
وي هدف از اجراي طرح‌هاي آبخيزداري را جلوگيري از برخي آسيب‌ها و تهديدهاي طبيعي اعلام كرد و افزود: در برخي مناطق شهري و روستايي طرح‌هاي آبخيزداري با هدف تغذيه سفره‌هاي آب زيرزميني اجرايي مي‌شود.
جعفرزاده همچنين از اهداف 12 بند آب تأخيري و رسوبگير در اين شهرستان خبر داد و تصريح كرد: با توجه به تأكيد استاندار اردبيل در اجرايي و تكميل شدن طرح‌هاي آبخيزداري احداث اين مجموعه‌ها در خلخال آغاز شده است.
وي در ادامه سخنان خود خاطر‌نشان كرد: در كنار اجراي اين طرح‌ها كه به توسعه مناطق روستايي و كمتر توسعه يافته كمك مي‌كند شاهد اجراي برخي طرح‌هاي منابع طبيعي نظير كاشت نهال‌هاي زينتي از نوع اقاقيا و زبان گنجشك در منطقه هستيم.
جعفرزاده با اعلام اين‌كه امسال 12 هزار اصله نهال از اين گونه‌ها در منطقه خلخال عمل‌آوري مي‌شود، اضافه كرد:‌ با اجرايي شدن بندهاي تأخيري و احداث پارك آبخيز فينارود شاهد ذخيره‌سازي آب به ميزان 125 هزار مترمكعب خواهيم بود.
وي در ادامه گفت: علاوه بر اين اقدام اجراي اين طرح‌ها سبب خواهد شد منبع آب زراعي 500 هكتار از اراضي زراعي روستاي خوجين خلخال تأمين شود.
رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري خلخال همچنين از احياي 22 هكتار از اراضي پارك جنگلي گوني در اين شهرستان خبر داد و افزود: براي اجراي اين طرح از محل اعتبارات كنترل سيل و رسوب و عمليات بيولوژيك هزينه خواهد شد.
وي در ادامه سخنان خود تصريح كرد: در اين منطقه پنج هزار اصله نهال از گونه‌هاي مختلف كاشت مي‌شود كه اميدواريم با حفظ و صيانت از اين ذخيره‌گاه جنگلي بتوانيم زمينه توسعه فضاي سبز و جنگل‌كاري منطقه را فراهم كنيم.
جعفرزاده وسعت اين منطقه را گسترده و داراي خاك مستعد و كشت گونه‌هاي مختلف جنگلي و گياهي اعلام كرد و اظهار داشت: ظرفيت بالاي منطقه و بستر مناسب در توسعه جنگل در اين شهرستان نيازمند توجه مسئولان و افزايش اعتبارات است.
فرماندار خلخال نيز در اين بازديد با ابراز خرسندي از راه‌اندازي پارك آبخيز در منطقه جنگلي فينارود خاطر‌نشان كرد: اجراي اين طرح زمينه جذب گردشگر و حضور مسافران متعدد را فراهم خواهد كرد.
محسن عيدي ادامه داد: پنج ميليارد ريال براي اجراي طرح خروج دام از جنگل و احياي منابع طبيعي در نظر گرفته شده است كه اميدواريم با پرداخت آن شاهد اجراي مناسب اين طرح‌ها باشيم

-

آقای فرماندار حق با شماست , اجرای این طرح زمینه جذب گردشگر را فراهم خواهد کرد . ولی وقتی فعالیت تبلیغاتی صورت نمی گیرد و مناطق گردشگری خلخال به مسافران شناسانده نمی شود , مسافران از کجا باید بدانند که چنین جایی برای گشتن و گذراندن اوقات خوش وجود دارد ؟؟؟؟

 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید