معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله برگزاری آیین گرامیداشت هفته میراث فرهنگی
برگزاری آیین گرامیداشت هفته میراث فرهنگی فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 02 خرداد 1389 ساعت 13:24

رئيس اداره ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري خلخال گفت: تلاش مي‌كنيم تا پايان امسال موزه مردم‌شناسي شهر كلور را در شهرستان خلخال راه‌اندازي كنيم.

علي درويشي شنبه شب در آيين گراميداشت هفته ميراث فرهنگي در اين شهرستان كه فرماندار خلخال نيز حضور داشت، اظهار داشت: كاوش‌هاي اخير باستان‌شناسي در قلعه‌هاي گيلوان شاهرود و ديزلين هشتجين نشانگر وجود تمدن شش هزار ساله در منطقه است.
وي اظهار داشت: اين تمدن باسابقه نشان مي‌دهد كه مردم خلخال هميشه در تحولات جامعه در ابعاد مختلف اعم از سياسي، اقتصادي، نظامي و اجتماعي حضوري گسترده و فراگير داشتند.
رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خلخال همچنين از آغاز كاوش‌هاي باستان‌شناسي در قلعه روستاي اندبيل خلخال خبر داد و تصريح كرد: اين قلعه در دوران سلجوقيان به عنوان پادگان آموزش‌هاي نظامي مورد استفاده قرار مي‌گرفته است.
وي خاطر نشان كرد: اعتبارات اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان خلخال در چهار سال اخير رشد مناسبي داشته است به طوري كه ما هم اكنون چند طرح گردشگري در منطقه را براي حضور گسترده گردشگران در حال اجرا داريم.
رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خلخال از برگزاري جشنواره «رغائب» در روزهاي پاياني خرداد خبر داد و ادامه داد: اين جشنواره همزمان با يوم‌الرغائب در ماه رجب در منطقه امامزاده عبدالله كلور برگزار خواهد شد.
در اين مراسم فرماندار خلخال نيز در سخناني با اشاره به ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي شهرستان خلخال در بخش گردشگري گفت: اين شهرستان با داشتن مناظر طبيعي، تاريخي و سياحتي يكي از قطب‌هاي گردشگري استان اردبيل است كه هم اكنون شش منطقه نمونه گردشگري نيز با مشاركت سرمايه‌گذاران در اين شهرستان در حال اجرا است.
محسن عيدي با قدرداني از توجه اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان به اجراي طرح‌هاي مختلف گردشگري و ميراث فرهنگي افزود: در سال‌هاي اخير اعتبار مناسبي براي اجراي اين طرح‌ها به شهرستان خلخال اختصاص يافته است.
وي اظهار داشت: اين شهرستان علاوه بر قابليت‌هاي متعدد گردشگري در بخش‌هاي روستايي و شهري يكي از مناطق تاريخي استان اردبيل است كه كاوش‌هاي مستمر در مناطق مختلف اين شهرستان حكايت از قدمت تاريخي اين منطقه دارد.
در پايان اين مراسم از كاركنان و كارشناسان نمونه حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان خلخال با اهداي لوح سپاس و هدايايي تجليل شد.

 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید