معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله پنجمین صعود سراسری آغ داغ برگزار شد
پنجمین صعود سراسری آغ داغ برگزار شد فرستادن به ایمیل
شنبه, 08 خرداد 1389 ساعت 22:12

پنجمین صعود سراسری به قله 3309 متری آغ داغ روز جمعه مورخ 7 خرداد 89 با حضور خیل مشتاقان و ورزشکاران رشته کوهنوردی در شهرستان خلخال برگزار شد

 

 

صعود سراسری امسال آغ داغ نیز با حمایتها و حضور مسئولین خلخال برگزار شد . این برنامه با حضور صد هاشرکت کننده حرفه ای و نیمه حرفه ای و غیر حرفه ای از مسیر جنوب غربی آغ داغ اجرا شد . محل کمپینگ در منطقه روستای مرجین و در کنار چشمه تکه بولاغی برپا شده بود .

شرکت کنندگان از شهر های خلخال ، هشجین و اردبیل بودند و بر خلاف سالهای قبل از سایر استانها شرکت کننده ای به چشم نمی خورد .

گروه ها حدود ساعت 9 صبح حرکت خود را به سمت قله آغاز کردند و برنامه تا بازگشت و تخلیه کمپ به ساعت 3 بعد از ظهر انجامید .

حضور ایرج معانی ، کوهنورد ملی پوش اردبیلی در این برنامه جالب توجه بود که قبل از اجرای صعود توسط دکتر خالقی نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و آقای عیدی فرماندار خلخال و جمعی از مسئولان و همچنین مسئولین اداره تربیت بدنی خلخال و هیئت کوهنوردی ، از حضور این عزیز تقدیر به عمل آمد.

در پایان ، به قید قرعه , جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد .و از نکات جالب توجه پخش غذای محلی و آش دوغ توسط مسئولان هشجین در بین شرکت کنندگان بود .

 
یادداشت (4)
1 یکشنبه, 09 خرداد 1389 ساعت 23:23
ــ

( F.Raee )


ba salam lotfan akshae sood be ghole agh dagh ra ham to site bezarid. ba tashakore faravan.


پاسخ مدیر : متاسفانه با تمامی تلاشی که بنده داشتم , خودم نتوانستم به صعود آغ داغ برسم و هنوز هم عکسی از این مراسم به دستم نرسیده , به محض دریافت حتما در سایت درج خواهد شد . تشکر از نظر شما

2 دوشنبه, 10 خرداد 1389 ساعت 10:06
ــ

( مظفری )


آقای شیر علیپور عجب آش دوغی جای شما خالی . آقای دکتر خالقی می گفتند صعود یک طرف، آش دوغ محلی خیلی خوشمزه که مادر آقای عظیمی هشجین درست کرده بود یک طرف واقعا برنامه خوبی بود وحددو 1200 نفر از ورزشکاران ومشتاقان رشته مهیج کوهنوردی در این مراسم شرکت داشتند البته پذیرایی های دیگر مثل شربت و کیک ساندیس وخرما وغیره بود اما آش دوغی که با کره محلی هم درست شده بود یک طرف ک دست همه دست اندرکاران درد نکنه برنامه خیلی خوبی بود


پاسخ مدیر : نوش جان

3 یکشنبه, 16 خرداد 1389 ساعت 20:22
ــ

( میانالی سعید )


اوره گیمیز خالخالین آغداغینا گوره چیرپینیر ؛ تاسفله الیمزدن چیخیب سلام برنامه زیبا و جالبی بود از اینکه نتوانستیم در این برنامه حضور داشته باشیم تاسف می خوریم برایتان ارزوی موفقیت داریم سایقی لارلا میانا داغچیلارین طرفیندن  www.gaflanti.com

4 جمعه, 18 تیر 1389 ساعت 11:53
ــ

( آیت بلیلی )


آغ داغ یکی از زیباترین مناطق تفریحی ورزشی شهر خلخال است که من برای اولین بار همراه دوستانم (شهید ضیغم اکبری) بعدازاخرین امتحان سال سوم هنرستان درسال77 به آن صعود کردیم یادش بخیر


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید