معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله نمایشگاه صنایع دستی خلخال گشایش یافت
نمایشگاه صنایع دستی خلخال گشایش یافت فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 26 خرداد 1389 ساعت 12:44

نمايشگاه صنايع دستي هنرمندان خلخال از دیروز به مدت يك هفته گشايش يافت و در آن آثاري از هنرمندان در رشته‌هاي نگارگري، طراحي صنعتي، جاجيم‌بافي، گليم‌بافي، پيكرتراشي، معرق چوب، منبت‌كاري، تذهيب، سفالگري، شال‌بافي و قاليبافي به معرض نمايش گذاشته شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خلخال در آيين گشايش نمايشگاه صنايع دستي در خلخال اظهار داشت: اين تعداد اشتغال در رشته‌هاي مختلف صنايع دستي و با استفاده از اعطاي تسهيلات بانكي ارزان قيمت فراهم خواهد شد.
وي افزود: در اين ارتباط و با توافق به عمل آمده با بانك‌هاي عامل قرار است به هنرمندان و صنعتگران هشت ميليارد ريال اعتبار به صورت تسهيلات بانكي پرداخت شود.
درويشي با يادآوري اينكه بسترسازي براي اشتغال در اين حوزه بسيار متنوع و داراي نتايج مثبت است، تصريح كرد: يكي از برنامه‌هاي اصلي و اولويت‌دار ما احياي رشته‌هاي صنايع دستي و فراموش شده است.
وي در ادامه يادآور شد: در حال حاضر با همكاري آموزش فني و حرفه‌اي دوره‌هاي مهارتي براي هنرمندان و صنعتگران اين حوزه برقرار شده است.
به گزارش فارس، رئيس ميراث فرهنگي خلخال خاطر‌نشان كرد: فارغ‌التحصيلان مراكز فني و حرفه‌اي كه موفق به دريافت گواهينامه شده‌اند، مي‌توانند جذب بازارهاي كار شوند.
وي در ادامه بر لزوم حمايت از فعالان عرصه توليد صنايع دستي و بازاريابي براي فروش صنايع دستي توليد شده در اين منطقه تأكيد كرد.
درويشي با تأكيد بر توسعه رشته‌هاي مختلف صنايع دستي منطقه از هنرمندان خواست توانمندي‌هاي خود را در چنين نمايشگاه‌هايي در معرض ديد بگذارند.
وي در ادامه سخنان خود از آغاز فعاليت مركز آموزش صنايع دستي خبر داد و اضافه كرد: در دوران فعاليت اين مركز و تاكنون بيش از دو‌هزار و 400 نفر از علاقه‌مندان در رشته‌هاي مختلف صنايع دستي زير‌پوشش برنامه‌هاي آموزشي و مهارتي قرار گرفتند.
رئيس ميراث فرهنگي خلخال ادامه داد: اين دانش‌آموختگان و هنرمندان با حضور در اين كلاس‌ها توانستند خلاقيت‌ها و توانمندي‌هاي خود را در معرض ديد بگذارند.

 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید