معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله آلودگی 8 نوع برنج وارداتی محرز است
آلودگی 8 نوع برنج وارداتی محرز است فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 14 تیر 1389 ساعت 11:31

دکتر خالقی ، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: آلودگی 8 نوع برنج وارداتی به فلزات سنگین در آزمایشگاه ها اثبات شده است

"دکتر بشیر خالقی" درخصوص قرائت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره برنج های آلوده گفت: آلودگی 8 نوع برنج وارداتی به فلزات سمی مانند سرب ، آرسنیک و کادمیوم پس از بررسی های دقیق در آزمایشگاه های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به اثبات رسیده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از بررسی های کمیسیون بهداشت و درمان و احضار برخی مقامات در وزارتخانه های بهداشت و درمان و بازرگانی به مجلس و انجام آزمایشهای دقیق مشخص شد برنج های وارداتی به بازار آلوده است و باید برای امحاء یا جمع آوری آن در بازار اقدام لازم صورت گیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی ها بیانگر این است برنج های آلوده به طور عمده از مبادی شرقی کشور و از کانال های غیرقانونی وارد می شود.

وی یادآور شد: کمیسیون های بهداشت و درمان و کشاورزی آب و منابع طبیعی پیگیر موضوع برنج های آلوده به کشور بودند.

خالقی خاطرنشان کرد: در گزارش کمیسیون بهداشت، درمان مجلس شورای اسلامی به طور کامل درخصوص آلودگی برنج های وارداتی و علت آن گزارش جامعی تهیه شده است.

 
یادداشت (2)
1 چهارشنبه, 16 تیر 1389 ساعت 07:59
ــ

( عیسی سلیمانی )


یک عمل خیر وخداپسندانه است ولی چرا این همه دیر به فکر جمع آوری ویا امحاء افتاده اند؟!!!!!!!

2 چهارشنبه, 23 تیر 1389 ساعت 07:18
ــ

( گروه نی )


ما تو روستامون یک حمام سنگی داشتیم یعنی آن موقعی که حتی در روستاها بندرت شاید یکی دو تا انگشت شمار حمام در خلخال بود یکی از این حمامهای دست ساز ساروجی حمام سنگی اندبیل بود که متاسفانه بعلت کمبود فضای مسجد جامع این روستا در بازسازی اخیر یعنی چند سال پیش تقریبا 15 سال پیش تخریب و به مسجد روستا اضافه گردید اگر آثار تاریخی ایچنینی در روستاهای خلخال هست حتما به گوش و به هوش باشید که در احیاء این بناهای تاریخی بکوشید در غیر اینصورت پشیمانی سودی ندارد


پاسخ مدیر : حمام قدیمی و تارخی بازار خلخال درست در مرکز شهر بخاطر بی توجهی مسئولین در حال تخریب است ، دیگر چه انتظاری است که آثار روستاهای اطراف در امان باشند ؟؟؟


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید