معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله جلسه معارفه استاندار و خواسته های دکتر خالقی
جلسه معارفه استاندار و خواسته های دکتر خالقی فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 04 مرداد 1389 ساعت 14:13

دکتر خالقی بعنوان رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در جلسه معارفه استاندار جدید اردبیل نسبت به کیفیت راههای روستایی خلخال مطالبی را متذکر شدند وخواستار اتمام پروژه 48 ساله خلخال ـ پونل شدند

رئيس مجمع نمايندگان استان اردبيل گفت: تكميل راه اصلي و راه‌آهن اردبيل دو خواسته و مطالبه حقيقي مردم استان اردبيل از استاندار جديد است.

آقای دکتر بشير خالقي پيش از ظهر امروز در آيين معارفه استاندار جديد اردبيل در محتمع فدك اردبيل اظهار داشت: اجراي اين پروژه‌ها كه از چندين سال پيش شروع شده همچنان با وعده مسئولان تكميل نشده و در اختيار اهالي و گردشگران و مسافران قرار نگرفته است.

وي افزود: با ايجاد وحدت و تاكيد بر همگرايي منطقه‌اي مي‌توانيم چنين پروژه‌هايي را در مدت زمان كوتاه به بهره‌برداري برسانيم چرا كه امروز به اجراي چنين پروژه‌هاي اساسي و زيرساختي نياز مبرم داريم.

رئيس مجمع نمايندگان استان اردبيل با بيان اينكه راه اصلي اردبيل ـ سرچم با وجود سختي كار طبق وعده‌هاي داده شده به مرحله اجرا نرسيده است، گفت: اين پروژه با داشتن تونل‌ها و سختي اجرا قرار بود تا پايان سال 88 به بهره‌برداري برسد اما با تزريق قطره‌چكاني اعتبارات به نظر مي‌رسد اين پروژه تا پايان امسال نيز به مرحله افتتاح نرسد.

وي يكي ديگر از دغدغه‌هاي استان اردبيل را بحث اجراي راه‌آهن اردبيل ـ ميانه و شمال استان اعلام كرد و افزود: اين پروژه نيز با وجود تلاش‌ها و پيگيري نمايندگان استان به مرحله اجرا نرسيده و همچنان در پيچ و خم نظام بروكراسي و تخصيص اعتبارات گرفتار آمده است.

وي يكي از اساسي‌ترين مشكلات مردم استان اردبيل را بحث اشتغال جوانان و فارغ‌التحصيلان دانشگاهي عنوان كرد و افزود: به يقين توسعه كارهاي عمراني و جذب اعتبارات، رونق اشتغال را به دنبال خواهد داشت.

خالقي با تاكيد بر اينكه بخش عظيمي از اعتبارات مطابق با برنامه تنظيم شده اختصاص نمي‌يابد بلكه از طريق چانه‌زني تعيين تكليف مي‌شود، تصريح كرد: آنچه مردم را بيش از معضل بيكاري رنج مي‌دهد نگاه تبعيض‌آميز به حل اين معضل است كه گاه به جاي ضابطه، رابطه دوستي و فاميلي به آن حاكم است.

وي از استاندار جديد خواست در جذب نيروها حتي نيروهاي با تعيين كار مشخص منطبق بر ضابطه و قانون عمل كند و از حركت‌هاي رابطه‌مند دوري كند.

نماينده مردم خلخال در مجلس با گرامي‌داشت روز اردبيل، گفت: اين روز به دليل آغاز حكومت شاه اسماعيلي صفوي در سال 993 هجري قمري نام‌گذاري شده و ما ضمن گرامي‌داشت اين روز، سال‌‌روز سفر تاريخي مقام معظم رهبري به استان اردبيل را نيز كه هم‌زمان با چهارم مرداد است، گرامي مي‌داريم.

وي در ادامه از زحمات 20 ماهه استاندار سابق اردبيل قدرداني كرد و افزود: حقيقت‌پور با تلاش تمام در كنار كارهاي زيربنايي و اساسي تلاش وافري در رفع محروميت‌ها به ويژه در مناطق روستايي داشت كه در اين زمينه روستاييان قدردان واقعي زحمات اين مدير شايسته هستند.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، رئيس مجمع نمايندگان استان اردبيل فعال‌سازي پروژه‌هاي تحقيقي و پژوهشي، فعاليت‌هاي مختلف فرهنگي، دانشگاه صنعتي اردبيل، جذب سرمايه‌گذاران معروف و به نام كشور نظير پرفسور خدادوست، احداث سدهاي معيشتي و سركشي به مناطق روستايي و محروم را از جمله خدمات استاندار سابق اعلام كرد.

خالقي گفت: ما سه خواسته مشروع و قانوني از استاندار جديد اردبيل داريم كه در كنار توجه به محرومايت‌زدايي و تكميل پروژه‌هاي عمراني، توجه جدي به بحث سلامت و ارائه خدمات بهداشتي داشته باشد و بيشترين وظايف مقرر و قانوني را به مسئولان بهداشت و درمان واگذار كند.

نماينده مردم خلخال اختلاف فاحش سطح برخوداري راه‌هاي روستايي استان و شهرستان خلخال را از راه مطمئن و آسفالته در بخش روستايي يادآور شد و افزود: در حالي كه ميانگين آسفالت راه‌هاي روستايي 50 درصد است اين رقم در شهرستان خلخال كمتر از 25 درصد است.

وي در پايان سخنان خود توجه جدي به روستاها را سبب جلوگيري از مهاجرت دانست و خواستار اجراي راه نيمه‌تمام 48 ساله خلخال به شمال كشور و تكميل و راه‌اندازي سد كوثر بعد از چندين سال اجرا شد.

 
یادداشت (1)
1 چهارشنبه, 06 مرداد 1389 ساعت 09:07
ــ

( گروه نی )


ضمن تقدیر و تشکر از نماینده محبوب و تلاشکر خلخال و گیوی از اینکه با متانت و شخصیت والای انسانی خود در جمع هم استانیهایمان نسبت به کم و کاستیهای چندین ساله این شهرستان اظهار نظر میکند و خواستار مطالبات به حق پایمال شده چندین ساله ی این شهرستان میباشد این امر میسر نمی شد مگر با شناساندن فرهنگ ، توانمندی و ....که توسط جناب آقای دکتر خالقی این امر درجمع هم استانیهایمان میسر شده و از تنش و درگیریهای غیر منطقی بدور گذاشته شده است


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید