معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله نام خلخال در هنر عکاسی ایران درخشید
نام خلخال در هنر عکاسی ایران درخشید فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 05 آبان 1388 ساعت 00:22

خبرگزاري فارس: برگزيدگان نخستين جشنواره سراسري عكس آسمان كاشان با حضور رئيس انجمن عكاسان ميراث فرهنگي ايران طي مراسمي در خانه تاريخي عامري‌هاي كاشان معرفي شدند.

 


در آستانه ولادت با سعادت امام هشتم علی ابن موسی الرضا ( ع ) افتخاری دیگر در کارنامه هنر شهر خلخال ثبت شد و عکس مجید خالقی مقدم از خلخال در کنار عکسهای چهار عکاس دیگر از شهرهای بزرگ کشورمان بعنوان پنج عکس برگزیده جشنواره سراسری عکس آسمان کاشان قرار گرفت .

داوري نخستين جشنواره عكس آسمان كاشان را رسول اوليازاده رئيس خانه عكاسان ايران، سعيد محمودي ازناوه رئيس انجمن عكاسان ميراث فرهنگي ايران و سيدمهدي رضوي‌زاده از عكاسان هنرمند كاشان برعهده‌داشتند.

1500 اثر از 150 هنرمند از سراسر كشور در موضوعات معارف عبادي و ديني، نقش دين در زندگي، آسيب‌ها، تهديدات و خرافات، عبادت و نيايش، مساجد و توسل به ائمه‌(ع) به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از كاشان بر اساس راي هيئت داوران نخستين جشنواره سراسري عكس كاشان مهدي معصومي گرجي از ساري، يوسف اكبري پايبندي از تبريز، صابر زماني از خليج فارس، مجيد خالقي مقدم از خلخال و داوود كهن‌ترابي از كرج به ترتيب عناوين اول تا پنجم اين جشنواره برگزيده شدند.

همچنين در حاشيه اين جشنواره نمايشگاهي از 50 اثر برگزيده از ميان آثار ارسالي به دبيرخانه جشنواره سراسري عكس آسمان براي بازديد علاقمندان داير شد.

قابل توجه عزیزان که مجید خالقی مقدم سالها در عرصه های تاتر خلخال فعال بوده و به قول خودشان اخیرا عکاسی را تجربه میکردند که عکسهای ایشان در عرض این یک سال فعالیتی که ایشان داشتند تحسین اکثر دوستان و بینندگان را برانگیخته بود و انتخاب عکس ایشان در جشنواره سراسری مهر تاییدی بود بر نگاه هنرمندانه , ظریف و خاص ایشان .

سایت خلخالیم این موفقیت را خدمت آقای مجید خالقی مقدم تبریک گفته و آرزومند موفقیتهای بیشتر برای این هنرمند عزیز شهرمان است .

 

 
یادداشت (9)
1 جمعه, 08 آبان 1388 ساعت 11:53
ــ

( milad )


تریک میگم به آقا مجید به خاطر این موفقیت و به همه عکاسهای خلخالی

2 جمعه, 08 آبان 1388 ساعت 13:26
ــ

( صادق رحیمی )


با عرض سلام وتبریک به حضور گرامی آقای مجید خالقی و جامعه هنری شهرستان خلخال جهت این موفقیت و آرزوی سربلندی برای ایشان و دیگر هنرمندان عزیز شهرمون خلخال.

3 شنبه, 09 آبان 1388 ساعت 12:12
ــ

( معبودی )
تبريك ميگم. مناطق كوچك انسان هاي بزرگي دارند. در صورت امكان عكس مراسم اهدا جوایز به آقاي خالقي مقدم را نيز در سايت قرار دهيد

4 شنبه, 09 آبان 1388 ساعت 17:11
ــ

( عارف اسماعیل نیا )


سلام از اینکه شعر تصویری آقای مجید خالقی مقدم توانسته مقامشایسته خود را نشان دهد به تمام هنر دوستان تبریک می گویم. و بر این باورم که این هنوز اول کارمجید است و ما باید منتظر فیلمی ساخته از طرف ایشان هم باید باشیمچون ایشان دارای توانایی های هنری نهفته ایی هستند که باید بروزش دهند.همان بازار و راستابازار و کور÷وقولاغی ما استعدادهای هنری و ادبیی در خود نهفته دارد که در دانشگاه هنر تهران کمتر با آن روبرو می شویم.امیدوارم که شاهدی تاتری ساخته از طرف همان بازاریهای با فرهنگ و فرهنگساز خلخالی باشیم و اینهم اولین تاتر بازاردر ایران خواهد بود. انشاالله

5 یکشنبه, 10 آبان 1388 ساعت 17:24
ــ

( علوی )


ذات نایافته از هستی بخش کی تواندکه شود هستی بخش. خیلی خوشحال شدم تبریک میگم لیاقتت بیش از اینهاست

6 یکشنبه, 17 آبان 1388 ساعت 14:02
ــ

( سلمانی )


تبریک می گویم افتخار خلخال

7 چهارشنبه, 20 آبان 1388 ساعت 23:16
ــ

( یک تئاتری )


تبریک..تبریک..تبریک.. همین امسال بود که مراسم تجلیلی از هنرمندان تئاتر استان (سی پرده عشق) در اردبیل از سوی ارشاد برگزار شد..وقتی افتتاحیه مراسم باتصاویری از هنرمندان تئاتر استان و تصویر آقا مجید خودمان شروع شد...واقعا احساس شور و شعفی در وجودم غوطه ور شد...مجید هنرمندی با تمام خصائل اخلاقی خوب هنری یک هنرمند...استعدادی خدادادی..اما حیف که این استعداد در این شهر به هدر رفت..چراکه اگر مجید در محیطی خارج از خلخال و در فضای آموزشی هنری قوی قرار میگرفت امروز یقینا در زمره یکی از هنرمندان این مرز وبوم..ایران عزیز... مطرح و قرارداشت..چه در زمینه تئاتر ..موسیقی و آواز و...با این حال هرچه دارد از درون و آموزشی خود به خود اوست.آرزوی سعادت و توفیق برای این عزیز مهربان از خدا خواهانم.و ممنون از مدیریت محترم سایت که اخبار مربوط به هنرمندان این خطه را انعکاس میدهند.متشکرم.تئاتری

8 دوشنبه, 02 آذر 1388 ساعت 11:45
ــ

( زعفر احدزاده مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل )


خلخالی ها باید همیشه سرآمد باشند ،این موفقیت را به عکاس شایسته خلخالی تبریک می گویم. یک شهروند خلخالی ساکن در مرکز استان

9 سه شنبه, 24 آذر 1388 ساعت 17:12
ــ

( Roozbeh Prandeh )


Tabrik .Tabrik.Tabrik.Tabrik


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید