معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله تکذیب خبر خبرگزاری فارس از سوی دکتر خالقی
تکذیب خبر خبرگزاری فارس از سوی دکتر خالقی فرستادن به ایمیل
شنبه, 29 آبان 1389 ساعت 23:21

پنجشنبه گذشته خبرگزاری فارس در وبسایت رسمی خود مطالب خلاف واقعی را از زبان دکتر خالقی راجع به حقابه قزل اوزن  منتشر کرده بود که آقای دکتر طی نامه ای خواستار رسیدگی شدند

.

.

.

دفتر جناب آقای دکتر خالقی با ارسال نامه ای به مدیریت خبرگزاری فارس موارد نقض امانتداری را متذکر شده اند

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

این خبر در حالی درج شده است که مردم شریف هشجین خود بزرگترین شاهد بر سخنان دکتر خالقی بودند و جالب اینجاست که نماینده خبرگزاری فارس در خلخال از درج قسمتهایی از این خبر اظهار بی اطلاعی کرده است .

.

منبع : وبسایت شخصی جناب آقای دکتر خالقی

 
یادداشت (27)
1 یکشنبه, 30 آبان 1389 ساعت 08:41
ــ

( علی )


با سلام، یک سوال بی ربط دارم و آن اینکه آیا استفاده از عنوان "دکتر" در نامه هایی که آقای دکتر خالقی زیر آنها را امضا می کنند شایسته هست؟ بنده در نامه نگاری های رسمی و اداری تا حالا چنین چیزی را مشاهده نکرده ام و مقداری برایم عجیب است، دوستان عزیز اگر بنده اشتباه می کنم لطف کنند و مرا راهنمایی کنند.

2 یکشنبه, 30 آبان 1389 ساعت 09:42
ــ

( علی م )


خبر گزاری فارس از این کارها زیاد میکنه،مسبوق به سابقه هست اون هم خیلی شدید..

3 یکشنبه, 30 آبان 1389 ساعت 11:35
ــ

( سید مسعود یعقوبی )


همانطور که آقای دکتر بیان داشتند امانت در انتقال خبر و صداقت در کار خبری از بدیهی ترین اصول اولیه یک خبرنگار است .من از این بابت تاسف خوردم که بیانات نماینده محترم موردتحریف واقع شد ، چون خودم از شرکت کنندگان در ان جلسه بودم .و خبر واقعی ان را نیز در روزنامه ابتکار مورخ 30 ابان چاپ کردم .ما نیز که هشجینی هستیم بنوعی شرمنده اقای دکتر شدیم که این مورد پیش آمد و تحقیق کردیم کسی خبرنگار خبرگزاری فارس در هشجین نیافتیم . و احتمال دادیم این مورد از طریق میهمانان که بعضا برای ما شناخته نبودند و یانکنه از طریق روابط عمومی خود شعب استان بصورت ناشیانه و بدون منظور به خبرگزاری ارسال شده است . جا دارد آقای دکتر در این مورد کوتاه نیامده و پیگیریهای لازم را تا حصول نتیجه بعمل آورد که حق ایشان است .


پاسخ مدیر : با تشکر فراوان از شما جناب یعقوبی

4 یکشنبه, 30 آبان 1389 ساعت 13:32
ــ

( م - الف )


با سلام خدمت علی آقا عرض کنم در دکترای پزشکی بله قید می شود چون رواج یافته و اگر توجه داشته باشید همیشه پزشکان در معرفی خود همیشه دکتر را قبل از اسم خود بیان می کنند.

5 یکشنبه, 30 آبان 1389 ساعت 15:24
ــ

جناب آقای دکتر خالقی
نماینده محترم مردم شریف خلخال و حومه
باسلام و تهیت
احتراما به استحضار میرسانذ ما جمعی از فرهنگیان و کسبه شهر هشجین ، بابت پیگیریهای مکرر جنابعالی و همکاریهای سایر مسئولین مربوطه در خصوص افتتاح شعبه بانک ملی در شهر هشجین ، صمیمانه تشکرو قدردانی نموده موفقیت جنابعالی را از خداوند منان خواستاریم.
همچنین از مدیریت محترم سایت جناب آقای شیرعلیپور که بخاطر زحماتی که متقبل می شوند سپاسگذاریم.
جمعی از اهالی هشجین

6 یکشنبه, 30 آبان 1389 ساعت 19:48
ــ

( هادی )


با سلام ،ضمن تحسین شهامت جناب اقای دکتر خالقی به جهت تکذیب خبر با فرستادن نامه و همچنین تشکر از مدیت محترم این سایت !سالهای سال است که مرکز استان و نمایندگان ومسئولین استان چشم طمع به ابهای خلخال داشتند و ان را برای توسعه مرکز و مطرح نمودن خود در مبارزات انتخاباتی و کسب وجهه و محبوبیت در میان مردم اردبیل دست اویز قرار داده اند،نهایت این طمع ورزی در بهار 88 بودکه با برگراری همایش حقابه از قزل اوزن همراه بود،بجز دانشجویان خلخالی مقیم اردبیل و سایت خلخالیم وسایت هشجین هیچیک از مسئولین کوچکترین واکنشی نشان ندادند پولهای زیادی خرج همایش ومطالعه با بکارگیری مشاورژاپنی شده است تا توجیهات لازم برای چپاول حقابه خلخال صورت گیرد متاسفانه هیچ مسئولی کوچکترین عکس العمل رسمی و غیر رسمی از خود نشان نمیدهد،اگراز دوستان جای دیده بگوید،با این احوال ما که خودمان را دانسته یا ندانسته به خواب خرگوشی زدیم و موضع گیری صریح نداشتیم حتماً حرفهایمان تحریف و بدتر ازان خواهد شدحق مسلممان را خواهند خورد ان موقع مسئولین چه دارند بگویند جز شرمساری در مقابل مردم،در نهایت یگانه حامی مردم خلخال ریس جمهوری بود دستشان درد نکند که با غیر اقتصادی خواندن طرح از حق مردم خلخال دفاع نمود وحامی دیگر سایت خلخالیم با روشن گری مردم را اگاه مینمایند.

7 دوشنبه, 01 آذر 1389 ساعت 01:02
ــ

( علی م )


( هادی ) 100% خبر قطعی دارم که ایشون (جناب آقای دکتر بشیر خالقی) به شدت پیگیر مسئله ی حقابه برای شهرستان خلخال و مخصوصا بخش خورش رستم هستند و نه شهر اردبیل. ایشون رو بعنوان دلسوزترین نماینده ی شهرستان که به چشم دیده ام ، می ستایم چون کاملا مطلعم که متاسفانه سلامت مزاجشون در اثر فعالیت های بیش از حد و فشارهای عصبی به خطر افتاده...اگه شما فعالیتهای ایشون رو که مطمئنم ازش بیخبرین کافی نمی دونید و قول میدید که مفیدتر از ایشون باشید دفعه ی دیگه کاندید بشید من شخصا براتون آگهی تبلیغاتی می چسبونم!!!!

8 دوشنبه, 01 آذر 1389 ساعت 07:33
ــ

( هادی )


علی م با سلام ،اگر این همه مطمین هستید مسولین فعال هستند نمونه ای از خبر واکنش به این همه ادعای اردبیلیها بیاورید تو سایت ها جستجو کنید مدیریت محترم سایت هم در نحوه جستجو کمکتون میکند! انها سکوتمان را رضایت تلقی و جرات تحریف مییابند مواضع باصراحت گفته شود گسی گستاخی شوخی با حق مردم را نخواهد داشت. ضمناًدر دلسوزی و صداقت وادب ونهایت انسانیت اقای دکتر کسی شک ندارد. اینجانب وهمه کسانی که کوچکترین شناختی از ایشون دارندنهایت احترام وحرمت را برای وی دارند،و قدردان تلاشهایشان هستند.

9 دوشنبه, 01 آذر 1389 ساعت 11:07
ــ

( اچ3 )


واسه اینکه تنوعی هم توی سایت بشه یه انتقادی هم از آقای دکتر بکنین! فکر کن تو سایت سمنانیم چقدر دارن از کواکبیان(نماینده مردم سمنان)تعریف میکنن!

10 دوشنبه, 01 آذر 1389 ساعت 13:33
ــ

( علی م )


( هادی ) نهایت احترام را در سخنان شما نسبت به دکتر خالقی با تمام وجود حس کردم!!؟؟ و متقاعد شدم بعنوان شاهد اگر واکنش نشون ندم فردای قیامت مواخذه خواهم شد که (چو میبینی که نابینا و چاه است___اگر خاموش بنشینی گناه است) و به همین خاطر خطاب به شما نوشتم که (ای بیخبر بکوش صاحب خبر شوی___ تا راهرو نباشی کی راهبر شوی)

11 دوشنبه, 01 آذر 1389 ساعت 13:49
ــ

( پاکنهاد از تهران )


خبر گزاری فارسه دیگه! مگه نشنیده اید اینها رودر روی چشم آدم با کمال خونسردی میگن ماست سیاهه

12 دوشنبه, 01 آذر 1389 ساعت 18:00
ــ

( هادی )


[علی م) گوشه ای از فعالیتهای انجام شده مسولین را در رابطه بادفاع از حقابه وقزل اوزن در واکنش به ادعاهای مدعییون بیاورید تا با خبر بشیم،حالا زمانی نیست که بدون سند حرفی را قبول کرد لطفاً.

13 دوشنبه, 01 آذر 1389 ساعت 18:09
ــ

( هادی )


(علی م)نهایت احترام را به دکتر حس نمودید اما به در خواست اصلی که مطمیناً پرسش اکثر خلخالی ها است نوجهی ننمودید(واکنش مسئولین به ادعاهای طرح شده در رابطه با قزل اوزن وحقابه)امیدوارم با خبرسانی شما و مدیر محترم سایت صاحب خبر و رهرو باشیم!


پاسخ مدیر : تکلیف حقابه کاملا مشخص است , فقط متاسفانه برخی از نمایندگان اردبیل , این قضیه را ابزار تبلیغ خود قرارداده اند

14 سه شنبه, 02 آذر 1389 ساعت 00:06
ــ

( علی م )


( هادی ) 1-بنده وکیل مدافع مسئولین نیستم
2-در کامنت پر از طعنه ی شما پی بردم شخصیت دکتر خالقی رو زیر سوال بردید و از ایشون دفاع کردم
3-لازم نیست جیک وپوک همه ی کار ها رو بدونیم که عاقل را یک اشارت بس است ، وقتی خبر خبرگزاری فارس تکذیب می شود (بماند که کسانی از جمله شما این اقدام را به طعنه شجاعانه می خوانید در حالیکه نیازی به این لفظ نبوده و نیست و تکذیب در مقابل تحریف واقعیت صورت می پذیرد) یعنی واقعیت برعکس انعکاس یافته.
4-یکبار دیگر کامنت اول خود را بخوانید و برای راحتی شما آدرس نهایت احترام هم به شرح زیر است:سطور 1 ، 8 و 9
5-جستجو هم به گردن خودتان در حقیقت در حال حاضر خلخال رسانه ای جز سایت وزین خلخالیم ندارد...جوینده یابنده است و تو میتونی
6-آخر بیت دوم راهبر بود نه رهرو و البته که اسم شما هادی یعنی راهبر است البته به شرط باخبر بودن که اون هم حتما زحمتش به گردن خودتونه نه دیگران (:

15 سه شنبه, 02 آذر 1389 ساعت 13:42
ــ

( م - الف )


با سلام آقای هادی شما که دارین با این لحن حرف می زنید دم از حق آبه می زنید بگویید تا ما هم بفهمیم شما چقدر در مورد حق آبه قزل اوزن خبر دارید و کارهایی که دارد انجام می شود شما چرا همش تشنج زایی می کنید این خصلت زشت تخریب کردن همشهریان هیچ وقت از یه سری خلخالیها که همش در پی اختلاف هستند پاک نخواهد شد نمیدونم این افراد چرا کارهایی که انجام میشود رو نمی بینند و بدنبال ... هستند واقعا متاسفم برای اینگونه افراد که دارند با فرهنگ خلخال بازی می کنند که زیر سوال ببرند.

16 سه شنبه, 02 آذر 1389 ساعت 18:44
ــ

( هادی )


(علی م-از اینکه گفتید خبر قطعی دارید کارهای در دفاع از حقابه شده است خوشحال شدم و خواستم گوشه از ان خبرها را به اطلاع بازدید کنندگان سایت و اینجانب برسانید،حالا اگر ندارید چرا ناراحت میشوید .(م-الف)لحن من لحن اختلاف اندازی نیست لحن اعتراض به آنهایی است که چشم طمع بر حقابه مان دارند وبه عنوان شهروند حق دارم از مسسئولین بخوام چه اقدامی در این رابطه انجام دادند.ودر ضمن کارهای که انجام میشود تو همین سایت از 2سال پیش با زحمات مدیر محترم سایت درج شده است که میشود با کمی وقت گذاشتن از ان مطلع بود.

17 چهارشنبه, 03 آذر 1389 ساعت 00:28
ــ

( علی م )


( هادی ) اولا از اینکه شما رو راهنمایی میکنم خیلی هم خوشحالم و نه ناراحت.کامنت ماقبل آخرم شکلک (: داشت یعنی خنده.این از این سوء تفاهمت و درثانی یادم رفته بود پیش آقای دکتر دوربین و کیف و ضبط و تشکیلات خبر نگاری ببرم حسابی شرمنده ی اخلاق ورزشیتون شدم و در نهایت باز هم باید به عرض برسونم سایت خلخالیم تازه یکساله شدن و نه 2 ساله و کیک تولدشم 89/8/8 نوش جون کردیم جاتون خالی ((((:


پاسخ مدیر : در ضمن یه توضیح . دوستان عزیز , بنده از سال 81 با persianblog و از سال 84 با mihanblog وبلاگی به اسم خلخالیم داشتم و مطمئنا منظور بسیاری از دوستان همان وبلاگ خلخالیم میباشد

18 چهارشنبه, 03 آذر 1389 ساعت 08:24
ــ

( م - الف )


باسلام خدمت شما آقا هادی و همشهریان عرض کنم که درمورد حق آبه قزل اوزن ، اردبیلیها تمام تلاششان را کردند که این آب رو به دشت اردبیل منتقل کنند و الان هم به دنبال آن هستند وهمچنان ادامه دارد ، در سفر رئیس جمهور به اردبیل دکتر احدی نژاد آب پاکی به دست اردبیلیها ریخت و گفت انتقال آب از قزل اوزن به اردبیل منتفی می باشد ایشان گفتند که هیچگونه صرفه اقتصادی ندارد ، گرچه اردبیلیها باز هم دنبال حق آبه خودشان هستند و ساکت ننشستند. در مورد پیگیریهای آقای دکتر خالقی هم به اطلاع شما عزیزان می رسانم که به شدت پیگیر این مسئله بوده و هستند ایشان همیشه در سخنرانیها گفتند اگر استان حق آبه ای از قزل اوزن بگیرد حق شهرستان خلخال و کوثر بوده بخصوص منطقه هشتجین خلخال که رودخانه قزل اوزن از این منطقه عبور می کند و حق مردمان حاشیه این رودخانه می باشد که از نعمت آب بی بهره هستند. عزیزان اردبیلیها باهم دیگر متحد شده دنبال حق آبه ای که مال خودشان نیست هستند در حالی که همشهریان ما به جای اینکه دست اتحاد و همدلی با یکدیگر بدهند بر عکس از پشت به یکدیگر خنجر می زنند ، با این وضعیت دیگر نباید انتظار داشته باشیم مسئولین برای ما دردی دوا بکنند.


پاسخ مدیر : بنده با این نظر شما که خلخالیها با هم متحد نیستند اصلا موافق نیستم و اخیرا موارد زیادی از جمله همین وبسایت را دیدم که اتفاقا خیلی هم هوای همدیگه رو دارند . جمعیت اردبیل و دوم قدرتی که دارند باعث میشه که به چشم بیایند . پارسال همایشی که برگزار شد با اتحاد و همدلی خلخالیهایی که تو او همایش بودند به شکست انجامید .

19 چهارشنبه, 03 آذر 1389 ساعت 20:32
ــ

( هادی )


(علی -م )وبلاگ خلخالیم در واقع همین سایت باارزش خلخالیم هست یگانه مدافع حقوق شهرستان ومنعکس کننده نظرات به حق وانتقادات سازنده هموطنان در رابطه با خلخال و کوثر. ضمناً اینجانب و دوستان منتظر انعکاس اقدامات مسولین در رابظه با حقابه قزل اوزن هستیم . واز جنابعالی که از دوستان صاحب نظر ومطلع هستید امیداست گوشه ای از اقدامات انجام شده در رابطه با موضوع دفاع از حقابه قزل اوزن توسظ مسئولین که مدعی ان هستید راارایه فرمایید.

20 چهارشنبه, 03 آذر 1389 ساعت 20:47
ــ

( هادی )


(علی -م) بلحاظ قدمت فرهنگی شهرستان رعایت حرمت و جایگاه آن ضروریست درادبیات کامنتها تمامی این مسایل را رعایت کنیم تا این سایت هرچه بیشتر وزینتر وپر محتواتر باشد.

21 پنجشنبه, 04 آذر 1389 ساعت 09:48
ــ

( علی م )


( هادی ) خیلی محترمانه و مزورانه ای بنده را دروغگو و در این کامنت آخر بی ادب خطاب کردید.از لطف جنابعالی بسیار متشکرم و در جوابتان گزینه ی خاموشی را انتخاب میکنم.


پاسخ مدیر : دوستان عزیز خواهشمندم در صورت امکان این بحثهای بدون انتها را ادامه ندهید

22 پنجشنبه, 04 آذر 1389 ساعت 16:13
ــ

( هادی )


علی م دوست عزیز از اینکه چون گفته شعر و مثل معروف حافط عمل کردید تشکر میشود.

23 پنجشنبه, 04 آذر 1389 ساعت 22:11
ــ

( هادی )


علی م دوست عزیز قصد اهانت نداشتم به بزرگی خود مرا ببخشید.

24 شنبه, 06 آذر 1389 ساعت 13:19
ــ

( سید فیروز یعقوبی هشجین )


ضمن عرض سلام به همه همشهریان عزیزم . اینجانب بعنوان سرپرست روزنامه های ابتکار و هدف اقتصاد در استان اردبیل وخبرنگار این دو روز نامه سراسری با افتخار در این مراسم حضور داشتم و تمامی صحبتهای آقای دکتر و سایر میهمانان ارجمند را بصورت جامع و مفصل در این روز نامه انعکاس دادم و خدا و کیلی اقای دکتر ان طور که فرمودند در سخنان بسیار بجا و شیوائی به نظر دولت دهم در غیر اقتصادی بودن انتقال اب قزل اوزن و چگونگی ایجاد زیر ساختهای اقتصادی در منطقه و دعوت مردم به همکاری با مسئو.لین و سایر مطالب پرداختند . وی متاسفانه بعضی ها با دید مغرضانه در صدد ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین هستند . ولی اینجانب با توجه به انیکه از نزدیک در جریان فعالیت و اقدامات مسئولین بویژه نماینده محترم خود در منطقه هستم و اکثر اخبار را در این روزنامه های سراسری انعکاس دادم و در جریان این برنامه افتتاحیه نیز با تمام توان امادگی خود را برای همکاری بیشتر با نماینده محترم اعلام نمودیم .از تلاشهای شبانه روزی جناب اقای دکتر خالقی کمال تشکر و سپاس را دارم و مردم منطقه خورش رستم نیز سپاسگذار زحمات ایشان هستند .


پاسخ مدیر :‌ با تشکر از شما سید بزرگوار و روشنگریهایتان

25 شنبه, 06 آذر 1389 ساعت 16:50
ــ

( هادی )


با سلام خدمت جناب آقای یعقوبی ،حضور ونظرات شماموجب مباهات میباشد،فعا لیتهای مسئولین شهرستان بویژه جناب اقای کتر خالقی را کسی نمی تواند انکار کند انچه حایز اهمیت است واکنش بموقع و بجا در مسایلی چون حقابه بود،نزریک به دوسال است مسئولین استان بستر را اماده میکنند تا حقابه خلخال و کوثر را به صورت رسمی و قانونی به اردبیل انتقال دهند بجز عکس العمل دانشجویان خلخالی مقیم اردبیل وسایتهای خلخالیم و هشجین وجنابعالی در روزنامه تان چیزی سراغ نداریم هر از چند گاهی هم مسولین صحبت کردند بلحاظ عدم قاطیت وشفافیت تحریف شده است مثل سخنان دکتر و امام جمعه خلخال، وحالا هم مسئولین استان ازهدفشان علی رغم مخالفتهای ریاست جمهور دست برنداشتند0در این موقعیت چشم امیدمردم به افراد روشنفکر چون جنابعالی میباشد تا حرف وحق شهرستان را به مسولین کشوری گوشزد کنید،ضمناجناب معبودی با طرح موضوع انتقال پتروشیمی اقدام بسیار موثری نمودند که امیداست متیجه بخش گردد.

26 جمعه, 03 دی 1389 ساعت 21:19
ــ

( رامین )


سلام.امییدوارم بحثهائی که اینجا صورت میگیرد تکراری نبوده وباعث شکوفائی حلخال باشد.دوستان گرامی بر همه شما ثابت گردیده که مسولین ارشد در استان هیچ وقت به فکر خلخال نیستند و فقط طوری عمل میکنند که علاوه بر تثبیت پست ومقام خودبه دنبال ارتقای خود هستند نه ارتقای مشاغل ورونق دادن به زندگی و کسب وکار ودیگر مشگلات مردم.دوستان گرامی در این مدت که اقای خالقی نماینده خلخال بوده اند ایا یک بار شده که از مسئولان بلند پایه کشور بخواهند که فکری به حال صنایع محدودی که در خلخال کوچکمان دایر شده که یا تعطیل شده اند ویا در استانه تعطیلی اند وصاحبان انها میلیونها تومان به سیستم بانکی بدهکارند واین همه جوان بیکار و جویای کارکه هر لحظه ممکن است گرفتار فساد واعتیاد شوند واقعا از نماینده محترممان بیشتر از اینها انتظار میرود وگرنه با دیگران در قضاوت مردم فرقی نخواهند داشت.با تشکر فراوان

27 پنجشنبه, 09 دی 1389 ساعت 22:07
ــ

( همشهری )


سلام اقای رامین به نظر من انتقاد خوبه. به شرطی که سازنده باشنده نه صرفا کینه های شخصی در مورد فعالیتهیا دکتر هم به نظر من بد نیست اطلاعاتتونو عمیق تر کنین من هم مثل شما همین فکرو میکردم اما بعد بیگیری متوجه شدم در حق ایشون خیلی بی انصافی کردم . خدمات دکتر شاید الان خودشو نشون نده .سالیان بعد ارزش و نتیجه این تلاشهاشونو خواهیم دید .


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید