معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله قهرمانی تیم فجر در مسابقات فوتبال خلخال
قهرمانی تیم فجر در مسابقات فوتبال خلخال فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 01 آذر 1389 ساعت 11:27

تيم فوتبال فجر در بازی فینال با برتری بر تیم عقاب قهرمان مسابقات ليگ برتر شهرستان خلخال شد

در اين مسابقات كه با شركت 14 تيم از مناطق مختلف شهرستان خلخال برگزار شد با برگزاري بازي فينال بين تيم‌هاي فوتبال فجر و عقاب تيم فجر با نتيجه يك بر صفر بر حريف خود غلبه كرد.
در اين مسابقات گورانسراب نيز در جايگاه سوم قرار گرفت

.

.

 
یادداشت (3)
1 دوشنبه, 01 آذر 1389 ساعت 12:02
ــ

( علی )


با سلام، مگه فوتبال خلخال هنوز فعاله؟ اسم تیم ها چیه؟ دارایی تیم محبوب من هست یا نه؟


پاسخ مدیر : راستش را بخواهید من هم زیاد در جریان نیستم ولی مطمئنا دیگه اون رونق سابق رو نداره ،‌اگه بقیه اطلاعاتی دارند ممنون میشم در اختیارمون بذارند

2 دوشنبه, 01 آذر 1389 ساعت 19:25
ــ

( آیت ن )


پاینده باد تیمه فجر.تقریبابین( سالهای70الی 75) بعد از درگیر بین مامورین وبچه های تیم فجر, فوتبال آن شور وحال خود را از دست داد که امیدوارم با گذشت این همه سال, باز شاهدحضوره تماشاچیان برای تشویق تیمهای محبوب خود باشیم امیدواریم باسپاس


پاسخ مدیر : بعد از کاشت چمن در استادیوم تختی و سالهای 70 تا 78 اوج فوتبال خلخال بود , دقیقا همان سالهایی که تیم پرسپولیس برای بازی با تیم نیروجوان به خلخال آمد و نتیجه هم 2-2 شد . تو اون سالها تیمهای مدعی عبارت بودند از : دارایی , فتح المبین , نیروجوان , پاس , فجر , بلیل و یک سال هم شرکت چند منظوره که با امتیاز وحدت تو مسابقات شرکت کرد و برای اولین بار بازیکنان تیمهای مختلف رو بواسطه پول دور هم جمع کرده بود و متاسفانه بخاطر اتفاقاتی که در تابستان سال 79 و بخاطر برگزاری مسابقات نوجوانان منطقه ای کشور در خلخال افتاد و تماشاگران خلخال بجای تیم میزبان که شهرداری اردبیل بود این تیم را هو کرده و تیم نوجوانان تراکتورسازی تبریز را تشویق کردند و تیم شهرداری اردبیل از دور مسابقات حذف شد , مسئولین ورزش اردبیل , ورزش خلخال و بخصوص فوتبال را تعطیل و عملا نابود کردند .

3 سه شنبه, 02 آذر 1389 ساعت 23:11
ــ

( علی آبادی )


با سلام خدمت دوست عزیز و گرامی.در بین اسامی تیمهای مطرح دهه 70 نامی از ملوان علی آباد که سالهای متمادی قهرمان لیگ و جام حذفی شده نبرده اید که مطمئناً از یادتان رفته که من به جای شما نام بردم.با تشکر


پاسخ مدیر : کاملا حق با شماست , از حدود سالهای 73 و 74 بود که تیم ملوان علی آباد مخصوصا در رده سنی زیر 23 سال و در سالهای بعد همین بازیکنان که از دوستان بسیار عزیز بنده هم هستند , در رده بزرگسالان بسیار خوش درخشیدند . جا دارد یادی بکنیم از جناب قوسی دروازه بان بسیار شایسته این تیم .


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید