معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله افتتاح راه روستایی نوده - برندق ( برنده )
افتتاح راه روستایی نوده - برندق ( برنده ) فرستادن به ایمیل
شنبه, 06 آذر 1389 ساعت 15:01

راه روستایی نوده ـ برندق با حضور دکتر بشارتی مشاور رئیس جمهور و رئیس مناطق محروم کشور، دکتر صابری استاندار اردبیل ، دکتر خالقی نماینده محترم مردم شهرستان خلخال در مجلس شورای اسلامی ، عیدی فرماندار خلخال و مهندس محمد کریم هدایتی مدیر کل راه و ترابری استان اردبیل و جمعی از مسئولین شهرستان خلخال به بهره برداری رسید .

 

در آئین افتتاح، دکتر بشارتی از زحمات اداره کل راه و ترابری استان اردبیل در بهسازی و آسفالت راه روستایی برندق تقدیر و تشکر نموده، همچنین وی در مورد اهمیت نقش شوراهای روستاها در پیگیری و کمک به بهسازی و آسفالت راه روستایی نوده ـ برندق طی سخنانی از اهالی روستای برندق تقدیر و تشکر نمودند. دکتر بشارتی اولویت کار دولت را در خدمتگزاری به مردم شریف و اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها دانستند.

در ابتدای مراسم مهندس محمد کریم هدایتی مدیر کل راه و ترابری استان اردبیل گفت :

بهسازی و آسفالت راه روستایی نوده ـ برندق به طول 24 کیلومتر به منظور برقراری ارتباط اهالی روستاهای نساز، ویو، برندق با مرکز بخش و مرکز شهرستان اجرا گردیده است . و اجرای ادامه این راه می تواند ضمن برخوردارنمودن 10 روستای بالای 50 خانوار دیگر از نعمت راه آسفالته مرکز بخش و شهرستان خلال را به شرستان طارم زنجان ارتباط دهد .

محمد کریم هدایتی هدف اصلی از اجرای این پروژه را ایجاد ارتباط بین روستائیان با مرکز استان و سایر بخش های استان و شهرستان طارم زنجان دانستند .

همچنین وی در ادامه افزود: بهسازی و آسفالت این مسیر باعث افزایش ایمنی تردد وسائط نقلیه و کاهش آمار تصادفات می باشد.

مهندس هدایتی گفت: این پروژه در سال 1387 شروع شده است و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 100 درصد ، اعتباری بالغ بر 15500 میلیون ریال برای این پروژه هزینه صرف شده است .

وی مطالبات پیمانکاران این پروژه را 11000 میلیون ریال ذکر کردند.

در خاتمه از طرف ریاست محترم جمهوری اسلامی توسط دکتر بشارتی لوح سپاس اهداء و از زحمات مهندس محمد کریم هدایتی مدیر کل راه و ترابری استان اردبیل و رئیس اداره راه شهرستان خلخال تقدیر شد.

.

ارسال خبر : مرتضی حسنی

 
یادداشت (7)
1 شنبه, 06 آذر 1389 ساعت 23:40
ــ

( omid )


az zahamte mohndes hedayati va doktor khaleghi tashakor mikonim

2 شنبه, 06 آذر 1389 ساعت 23:54
ــ

( هادی )


مبارک اهالی برندق وخورش رستم وخلخال . دست مسولین ونماینده درد نکند جاده ای که جاذبه های خاص خودش رادارد ،در بهار بویژه دراردیبهشت ، اگر اسفالت ان ادامه یابد تا شال علاوه برمزایای زیاد تا مسیری خواهد شد زیبا برای دوستاران طبیعت: خلخال ، هشجین،سقیداب،جعفراباد،تیل،شال ،کلور،خلخال.

3 یکشنبه, 07 آذر 1389 ساعت 08:00
ــ

( نیما )


با سلام از زحماتی که مهندس هدایتی و دکتر خالقی در مورد راه های خلخال می کشند تشکر و قدردانی می کنیم و همواره امیدواریم در کارهای خود موفق و موید باشند.

4 یکشنبه, 07 آذر 1389 ساعت 08:25
ــ

( م - الف )


با سلام خدمت همت همشهریان عزیز افتتاح راه هشتجین به برندق را به اهالی آن منطقه و شهرستان خلخال تبریک می گویم در ضمن اعتبار صرف شده در پروژه بالغ بر 25 میلیارد ریال می باشد و همچنین در ادامه افتتاح راه هشتجین به برندق ،کلنگ ساخت پلی بر روی رودخانه قزل اوزن برای ارتباط بین روستاهای کمر و گوو به زمین زده شد که از زحمات دکتر خالقی و مهندس هدایتی تشکر و قدردانی می کنیم.

5 یکشنبه, 07 آذر 1389 ساعت 21:03
ــ

( علی م )


با سلام،خسته نباشید عرض میکنم و خداقوت میگم به حضور نماینده ی محترم خلخال جناب دکتر خالقی و امتنان بیکران بابت زحماتشون و همچنین مهندس هدایتی و تبریک میگم به اهالی شریف روستاهای ویو،نساز،پیشگمان،طویستان،گلوجه،برندق،ایسبو،سجهرود،آهو، چنارلیق،جعفر آباد،زاویه جعفرآباد،ازناوسرو کرنق و آرزومندم انشاالله تممام مسیر روستاهای فوق بصورت کامل آسفالته بشه تا بعد از سالیان سال از یک راه امن و مطمئن برای تردد برخوردار بشن.

6 دوشنبه, 08 آذر 1389 ساعت 12:29
ــ

( از اهالی برنده )


سلام در مورد آسفالت جاده برنده من یادم هست که مهندس نیکزاد در برنده از مدیر کل سابق راه و ترابری خواستند این مسیر را آسفالت نمایند و ایشان در آنجا قول دادند ولی همتی از آنها ندیدیم ، از زمانی که مهندس هدایتی مدیر کل راه و ترابری شدند بارها از این مسیر و جاده های روستایی دیگر که اکثرا روزهای تعطیل و جمعه ها بازدید کردند حتی معاون وزیر راه و ترابری را برای بازدید به برنده آوردند تا این که با تلاش شبانه روزی ایشان آسفالت این جاده به حقیقت پیوست وگر نه معلوم نبود این جاده کی آسفالت گردد ، کاش مدیرانی این چنین فعال در استان و کشور زیاد بودند جا دارد از ایشان به خاطر تلاشهایشان تشکر و قدردانی نماییم .

7 دوشنبه, 08 آذر 1389 ساعت 18:14
ــ

( behnam1459@yahoo.com )


جناب آقاي دكتر خالقي نماينده محترم شهرستان خلخال سلام عليكم ضمن عرض سلام وخسته نباشيد به شما سرور گرامي وارجمند كه واقعا زحمت زيادي براي اين شهرستان مي كشي اميدوارم كه در تمامي مراحل زندگيتان پيروز وبهروز بوده باشيد جناب آقاي دكتر خالقي با توجه به شرايطي كه در روستاي كلي هست داخل روستا آسفالت شده حدود 5كيلومتر جاده از جاده هشتجين واز روستاي قزلدرق فاصله دارد خواهشمند است براي آسفالت با قيمانده جاده اين روستا مساعدت فرمائيد با تشكر


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید