معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله فرماندار خلخال عوض شد
فرماندار خلخال عوض شد فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 09 آذر 1389 ساعت 12:20

مراسم تودیع جناب عیدی و معارفه فرماندار جدید , با حضور مسئولین استانی و شهرستان در محل سالن ارشاد خلخال برگزار شد .

 

فرماندار جدید خلخال جناب آقای ذبیح اله عبدالهی ، اصالتا اهل روستای زرج آباد از توابع بخش فیروز شهرستان کوثر میباشند و قبل از این در استانداری قم مشغول به کار بوده اند . ایشان مدتی بخشدار سلفچگان بوده اند که در زمان ایشان سلفچگان به شهرستان تبدیل شده است . آخرین پست ایشان قبل از حکم فرمانداری خلخال ، مدیر کل دفتر امور روستایی استان قم بوده است . با توجه به سابقه همکاری استاندار کنونی اردبیل و شناخت کاملی که ایشان از جناب عبدالهی دارند ، امیدواریم بتوانند با تعامل و هم اندیشی گامهای مثبتی در جهت پیشرفت شهرستان خلخال بردارند .



 
یادداشت (5)
1 دوشنبه, 08 آذر 1389 ساعت 10:58
ــ

( م - الف )


با سلام انشا الله با توجه به شناخت و آشنایی قبلی استاندار از ایشان و حمایت های استاندار محترم و مردم خلخال از ایشان برای پیشرفت خلخال مثمر ثمر خواهد بود.

2 دوشنبه, 08 آذر 1389 ساعت 20:12
ــ

( هادی )


باسلام فردا که معارفه فرماندار است پیشنهاد میشود نماینده محترم از حقابه خلخال وحقوق موکلین خود به شایستگی نام شهرستان وباعظمت فزل اوزن در سخنرانی که حتما در حضور مسولین استان وتحت پوشش خبری خواهد بود داشته باشد.

3 چهارشنبه, 10 آذر 1389 ساعت 09:58
ــ

( خلخالی 110 )


با سلام حضور سروران گرامی امید است با پشتکار و همکاری مسئولین گامهای مثبتی برای پیشبرد شهرستان بردارند .

4 پنجشنبه, 11 آذر 1389 ساعت 10:58
ــ

( سهند )


اینطور که از قرائن امر برمیاید مسئولین امر در استانداری اردبیل به لحاظ انکه خلخال را با شاخص هائی که احتمالا" خود تعریف و یا مبدع ان هستند روستا تلقی مینمایند بنابراین اصرار دارند افرادی که به برخی مشاغل منصوب میشوند لزوما" سوابق مرتبط با جوامع روستائی داشته باشند(معاونت روستائی استان قم نوعی تلقی همسنگی خلخال با روستاهای قم میباشد). امید است ایشان با توجه به عقب ماندگیهای مفرط خلخال یار شاطر باشند نه بار خاطر


پاسخ مدیر : با سلام خدمت جناب سهند . تا جائیکه بنده شنیده ام مسئولین استان قم از ایشان بعنوان یک مدیر لایق نام برده اند ولی یک نکته , جدای از سوابقی که مدیران دارند , کار کردن در خلخال شرایط و مقتضیات خاص خودش را می طلبد که امیدواریم جناب عبدالهی بتوانند با این شرایط کنار بیاییند و بتوانند به مشکلات فائق آمده و نتنجه اینکه گام مثبتی در عمران و آبادانی خلخال بردارند .

5 شنبه, 13 آذر 1389 ساعت 08:46
ــ

( گروه نی )


از مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کسی خبر داره که تو آن مراسم چی شده لطفا توضیح دهید


پاسخ مدیر : مگر قرار بود اتفاق دیگه ای هم بیافته ؟؟؟


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید