معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله افزایش کرایه ها تابع کمیته حمل و نقل کشور
افزایش کرایه ها تابع کمیته حمل و نقل کشور فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 29 آذر 1389 ساعت 17:56

فرماندار خلخال گفت: هرگونه افزايش نرخ كرايه‌ها در خلخال تابع تصميمات اداره كل حمل و نقل كشور است و در اين راستا هيچ نهادي خودسرانه تصميم نمي‌گيرد

ذبيح‌‌الله عبداللهي پيش از ظهر امروز در همايش رانندگان خودروهاي حمل و نقل عمومي درون شهري و برون شهري خلخال اظهار داشت: با اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها شائبه‌ افزايش قيمت كرايه‌ها به وجود آمده كه در اين رابطه در شهرستان خلخال تابع نظر كميته حمل و نقل عمومي كشور هستيم.
وي يكي از اهداف قانون هدفمند كردن يارانه‌ها را ساماندهي وضعيت حمل و نقل در كشور ذكر كرد و افزود: با اجراي اين قانون رانندگان خودروهاي عمومي و ناوگان حمل و نقل بيشترين بهره را خواهند برد اما بايد اندكي در اين زمينه صبر كرد.
فرماندار خلخال با بيان اينكه كميته بررسي مسايل و مشكلات رانندگان وسايل نقليه عمومي تشكيل شده، خاطرنشان كرد: اين كميته تمام اين مسايل را بررسي كرده و با تصميم قاطع جلوي افزايش قيمت‌ها را مي‌گيرد.
وي گفت: تا زمان تشكيل كميته حمل و نقل و اعلام نرخ متعارف براي تاكسي‌هاي عمومي، آژانس‌هاي تلفني و ساير وسايل نقليه برون شهري هيچ شخصي حق افزايش خودسرانه كرايه‌ها را ندارد.
فرماندار خلخال افزود: هر گونه افزايش نرخ كرايه‌ها در خلخال تابع تصميمات كميته حمل و نقل كشور بوده و پس از بررسي پيشنهادات رانندگان در كميته حمل و نقل خلخال و با حضور نمايندگان رانندگان عمومي نرخ كرايه جديد به استان اعلام مي‌شود و در صورت تأييد اين نرخ در كميته حمل و نقل استان اعمال نرخ‌هاي جديد عملي خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، در ادامه اين همايش شهردار خلخال نيز اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها را نيازمند همكاري تمام ارگان‌ها عنوان كرد و افزود: رانندگان تاكسي و آژانس‌هاي تلفني به عنوان امين مردم بايد از هرگونه افزايش كرايه پرهيز كنند.
روح‌الله عزيزي با تأكيد بر اين كه رانندگان بايد مراقب افرادي كه سعي دارند در بين مردم ايجاد نارضايتي كنند باشند، خاطرنشان كرد: اين افراد به عنوان نمايندگان مسئولان در سطح شهر حضور دارند و بايد با هرگونه اختلاف نظر مقابله كرده و مردم را از عوايد هدفمندسازي يارانه‌ها آگاه كنند.
وي با اشاره به فعاليت 156 دستگاه تاكسي و 30 دفتر آژانس تلفني در شهر خلخال اظهار داشت: رضايت مردمي و نبود شكايت از عملكرد رانندگان حاكي از عملكرد خوب رانندگان است.

 
یادداشت (1)
1 یکشنبه, 03 بهمن 1389 ساعت 11:03
ــ

( محمد )


سلام شکایت زیاده رسیدگی نمیشه! بعضی تاکسی ها بجای 150 تومان،200 تومان میگیرن سرمون منت هم میذارن تا ببرن دانشگاه! اگه میشه به فکر یه سرویس اختصاصی باشین خیلی بهتره


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید