معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله محاسبه تعرفه گاز خلخال بر اساس اقلیم 1
محاسبه تعرفه گاز خلخال بر اساس اقلیم 1 فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 05 دی 1389 ساعت 18:05

طبق اعلان معاون بهره برداری شرکت گاز استان اردبیل ، به لحاظ تقسم بندی اقلیمی ، خلخال در قسمت اقلیم 1 یا همان مناطق بسیار سرد سیر قرار گرفت و البته اگر غیر از این بود جای اعتراض داشت

 

 

معاون بهره‌برداري شركت گاز اردبيل خاطرنشان كرد: براي اقليم يك، شهرهاي خلخال و بيله‌سوار تعريف و تعيين شده كه مصرف‌ كنندگان دامنه متوسط و رو به پايين مصرفشان يك تا 300 متر مكعب مشخص شده است.
وي گفت: براي اين اقليم 12 دامنه مصرف تعيين شده كه قيمت هر متر مكعب گاز مصرفي در دامنه مصرفي يك، 300 ريال است.
پناهنده افزود: براي دامنه دو به بعد نيز قيمت تصاعدي 301 تا 400 ريال تعيين شده كه اين روند تصاعدي تا 12 پله مشخص شده افزايش پيدا مي‌كند.
معاون بهره‌برداري شركت گاز اردبيل اقليم دو را نيز شامل شهرهاي سردسير نمين، اردبيل، مشگين‌شهر سرعين و كوثر اعلام كرد و ياداور شد: دامنه مصرف اين اقليم نيز 12 مورد است كه پايه مصرف تا 250 متر مكعب تعريف شده است.
اين مسئول گفت: ميزان مصرف تا 25 متر مكعب در اين اقليم 300 ريال تعيين شده و پله‌هاي بعدي نيز به صورت تصاعدي با افزايش قيمت مواجه مي‌شوند.
پناهنده در ادامه خاطرنشان كرد: براي اقليم سوم نيز كه شهرهاي پارس‌آباد و گرمي در آن واقع شده پايه مصرف 200 متر مكعب تعريف شده و دامنه مصرف در اين گروه نيز 12 مورد است.
پناهنده اظهار داشت: در اين اقليم مشتركاني كه تا 200 متر مكعب مصرف كنند براي آنها نرخ هر متر مكعب 300 ريال تعيين و تعريف شده است.
معاون بهره‌برداري شركت گاز اردبيل در مورد تقسيم‌بندي اين مناطق گفت: شركت ملي گاز ايران اين اقليم‌بندي را بر اساس مناطق سرد و گرم تعريف كرده و چنانچه اعتراضي را در اين روند داشته باشيم به شركت موارد را اعلام خواهيم كرد تا در اين اقليم‌بندي تجديد نظر كند.
وي يكي از اين درخواست‌ها را مربوط به ناهم‌گوني قرار گرفتن شهرهاي خلخال و بيله‌سوار در يك طبقه عنوان كرد و افزود: ما نيز معتقديم دماي هوا در اين شهرها متفاوت است و اميدواريم شركت ملي گاز با توجه به شرايط آب و هوايي در اين دو منطقه در تقسيم‌بندي جدي اقليم آنها را تغيير دهد.
معاون بهره‌برداري شركت گاز اردبيل در مورد برخي از نگراني‌هاي مردم از افزايش بي‌رويه قيمت گاز خانگي يادآور شد: به مردم اطمينان مي‌دهيم اگر مصرف خود را بهينه و همراه با وسايل گاز سوز استاندارد با راندمان بالا قرار دهند هيچ مشكلي در اين باب به وجود نمي‌آيد.

 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید