معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله کوهپیمایی مدرسه راهنمایی مولوی
کوهپیمایی مدرسه راهنمایی مولوی فرستادن به ایمیل
شنبه, 11 دی 1389 ساعت 17:38

دومین هفته از برنامه کوهپیمایی مدارس شهرستان خلخال را دانش آموزان مدرسه مولوی با صعود به ارتفاعات روستای اندبیل برگزار کردند
در این مراسم که روز جمعه  دهم دی ماه با حضور بیش از 80 نفر دانش آموزان مدرسه راهنمایی مولوی برگزارشد , دانش آموزان این مدرسه به همراه دبیران تربیتی - معاونین و مدیر محترم مدرسه , آقای معصومی ، با کوهپیمایی از مسیرهای ناهموار و نسبتا سخت کوههای جاده تفرجگاه اندبیل ،خودشان را به چشمه میر عادل بولاغی رساندند.

از نکات جالب این برنامه شور واشتیاق دانش آموزان مدرسه مولوی در کنار دبیران زحمتکششان بود که با توجه به توانایی های خود توانستند از مزیت کوه وورزش بهره ببرند.
.
ارسال خبر : سعید اسماعیل زاده مسئول انجمن کوهپیمایی آموزشگاههای خلخال

 
یادداشت (4)
1 دوشنبه, 13 دی 1389 ساعت 12:19
ــ

( امیر )


اطلاع موثقی که من دارم ازاینکه بدون هماهنگی با اولیای دانش آموزان به بهانه نمره در هوای سرد خلخال به این کار را انجام داده اند شدیدا شاکی هستن

2 دوشنبه, 13 دی 1389 ساعت 23:15
ــ

( اسماعیل زاده )


در جواب امیر خان عزیز : که این برنامه بصورت سراسری در آموزشگاههای خلخال بصورت نوبتی وبا رضایت کتبی از والدین محترم دانش آموزان صورت می گیرد کسی که نگران سردی هواست می تواند فرزندش را به این برنامه ها نفرستد .تازه مگه کوهنوردی فقط باید در هوای گرم انجام پذیرد بجای نقدو انتقاد، فرزندانتان را به تحرک بیشتر وادارید.


پاسخ مدیر : تا جائیکه بنده خبر دارم این برنامه های کوهنوردی بصورت سراسری برگزار می شود و طبق اطلاع مدیر مدرسه راهنمایی مولوی ، با رضایت کتبی والدین محترم دانش آموزان این مدرسه انجام گرفته است و به هیچ وجه بحث نمره در کار نبوده است ، حال جناب امیر از کدام منبع موثق سخن می گویند بنده نمیدانم ، در ضمن انجام چنین حرکتهایی از سوی آموزش و پرورش منطقه ما کار بسیار ارزشمندی است که در آینده نتیجه خواهد داد و چه بسا از بین این دانش آموزان کوهنوردانی را به تیم ملی کوهنوردی کشور تحویل دهند . متاسفانه با گسترش بازیهای کامپیوتری و عدم تحرک کودکان و نوجوانان ، انواع مختلف بیماریها این عزیزان را در سنین بزرگسالی و میانسالی تهدید می کند ، تقاضای ما از خانواده های محترم این است که فرزندان خود را به تحرک بیشتر تشویق کنند و زمینه را برای فعالیتهای بدنی آنها فراهم نمایند ، با تشکر فراوان از دوست عزیزم سعید اسماعیل زاده

3 پنجشنبه, 16 دی 1389 ساعت 12:56
ــ

( میلاد . ش )


با ابراز تاسف برای امیر عزیز ، باید خاطر نشان شوم ورزش کوهنوردی ورزشیست که همیشه همراه با سرماست . و در مورد این برنامه که توسط مربی عزیز کوهنوردی و صخره نوردی و دبیر محترم آموزش پرورش آقای اسماعیل زاده انجام می گیرد هم باید اعتراف کرد که یکی از با ارزش ترین حرکت های ترویج ورزش در چند سال اخیر در شهرمان است و به مرور زمان و با آموزش های بیشتر و تجهیز شدن مدارس و دانش آموزان ، به مرور زمان به ثمر خواهد نشست .

4 جمعه, 17 دی 1389 ساعت 01:55
ــ

( اریا نصیرنیا )


من عكس هاي زيادي از كوهنوردي مدرسه مان دارم براي ديدن عكس ها به وبلاك www.meshckat.blogfa.com مراجعه كنيد@@@!!!!!!


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید