معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله ضرب و شتم داور در لیگ فوتبال جوانان استان
ضرب و شتم داور در لیگ فوتبال جوانان استان فرستادن به ایمیل
شنبه, 11 دی 1389 ساعت 18:21

مسابقه فوتبال ليگ جوانان باشگاه‌هاي استان اردبيل كه روز گذشته برگزار شد با ضرب و شتم داور در خلخال پايان يافت ( ادامه مطلب را حتما مطالعه فرمائید )

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، از سري مسابقات فوتبال ليگ جوانان باشگاه‌هاي استان اردبيل يك بازي بين تيم‌هاي شهرداري اردبيل و آذربايجان خلخال در استاديوم تختي اين شهر برگزار شد.
اين بازي تا دقيقه 93 و در وقت‌هاي اضافي دو بر يك به سود شهرداري اردبيل به پايان مي‌رسيد كه با اعلام پنالتي به نفع تيم آذربايجان خلخال، مربي تيم شهرداري اردبيل از كوره در رفته و با هجوم به وسط ميدان داور اين مسابقه را مورد ضرب و شتم قرار داد و سبب شد بازي به صورت نيمه تمام قطع شود.
اين بازي كه تا زمان قطع آن دو بر دو مساوي به پيش مي‌رفت با راي كميته انضباطي هيئت فوتبال استان اردبيل تعيين تكليف شده و نتيجه قطعي اعلام مي‌شود.
ايرج امين‌فر رئيس كميته داوران هيئت فوتبال استان اردبيل امروز در گفت‌و‌گوي كوتاه با خبرنگار فارس در اردبيل اظهار داشت: هنوز تصميم نهايي و قاطع در مورد مسببان اين حادثه تاسف بار گرفته نشده است.
وي هرگونه اهانت به داور بازي را از سوي كادر فني و يا بازيكنان مستوجب برخورد شديد و محروميت‌هاي سنگين اعلام كرد و افزود: با بررسي پرونده، راي كميته انضباطي به زودي اعلام مي‌شود.
رئيس كميته داوران هيئت فوتبال استان اردبيل خاطرنشان كرد: چنين مواردي را در فوتبال ليگ استان اردبيل در رده‌هاي سني مختلف كمتر شاهد هستيم اما قطعاً با بررسي علل و عوامل اين حادثه ناگوار و جوانب امر طبق مقررات فوتبال با خاطيان برخورد مي‌كنم تا ديگر شاهد چنين حوادثي در عرصه ورزش و فوتبال نباشيم.

.

مدیریت سایت : هم لید خبر و هم تیتر دقیقا همانند خبر گزاری فارس درج شده است ( بغیر از عبارت ادامه مطلب را حتما مطالعه فرمائید ) و جای تاسف فراوان دارد نسبت به خبر گزاری فارس که طوری برای این خبر تیتر می زند که گویی مردم خلخال داور را کتک زده اند و تا کسی ادامه خبر را نخواند به این نکته پی نخواهد برد که کسی که قانون شکنی کرده , همانا مربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل است . خیلی ها فقط تیتر خبرها را مطالعه می کنند و متاسفانه در این مورد خاص هم اگر کسی کل مطلب را مطالعه نکند به راحتی ذهنیت مورد نظر خبرنگار تأمین خواهد شد .

 
یادداشت (6)
1 شنبه, 11 دی 1389 ساعت 19:45
ــ

( علی )


با سلام، دوستی دارم که در یکی از خبرگزاری های معتبر خبرنگار می باشد، ایشان می گوید سردبیران روی انتخاب تیتر خیلی حساس هستند و همه آنها دوره های خاص انتخاب تیتر را گذرانده اند بنابراین خیلی مورد تعجب نمی باشد، احتمالا خبرنگار فارس علاقه خاصی !!! به خلخالی ها دارد.

2 شنبه, 11 دی 1389 ساعت 19:58
ــ

( ورزشدوست )


من کاملا با مدیریت سایت موافقم ولی این انعکاس خبر بخاطر ضعف بخش خبری واطلاع رسانی هیئت فوتبال استان اردبیل هست که در پوشش خبرها باید همه جوانب را در نظر بگیرد.

3 شنبه, 11 دی 1389 ساعت 23:41
ــ

( سهند )


از کوزه همان تراود که در اوست . یحتمل این به اصطلاح مربی پس از بازگشت نه تنها مورد عتاب واقع نشده بلکه مدال شجاعت را بر گردن او اویخته اند . در تبارشناسی و اسیب شناسی این رفتار زشت و لمپنی نباید زمینه های عام انرا از نظر دور داشت بطور قطع و یقین مرتکبین این رفتارها در هر شهر و دیاری که باشند انباشتی از عقده ها و سرخوردگیها و تحقیرها را با خود دارند به بیانی ظاهر این برخورد تعصب به یک تیم ورزشی است ولی در بطن خود واکنشی است به انبوهی از ناکامیهائی که این قبیل افرادخود خواسته و یا ناخواسته با ان مواجه اند و بقول روانکاوها مدام ضمیر ناهوشیار انان را ازار داده و محرک رفتار و جهت گیریهای اجتماعی نامبردگان میباشد در پی همین ناخوشنودیها و عقده های روانی است که این فرد موسوم به مربی و امثال او محیط ورزش را تبدیل به محلی برای تخلیه و یا قی بار سنگین ناکامیها و حقارتهای خود مینمایند. البته تاثیر و نقش ویژگیهای محیطی قابل کتمان نیست هر چند که شان و سهم فراوان فرهیختگان اردبیل را در پویائی و اعتلای فرهنگ جامعه اذری زبانان نبایستی از نظر دور داشت (به باور من کسانیکه رمان سمفونی مردگان راکه تمامی وقایع ان در اردبیل اتفاق افتاده و نویسنده ادعا دارد فضاسازیهای رمان را از کتاب مشهور مرحوم بابا صفری اقتباس کرده است خوانده اند این اتفاق را که از اهمیت انچنانی برخوردار نیست را به فال نیک گرفته و با توجه به رمان مذکور ان را با وسعت نظر بیشتری ریشه یابی خواهند کرد)

4 یکشنبه, 12 دی 1389 ساعت 10:02
ــ

( علی م )


بقول جناب سهند از کوزه همان برون تراود که دراوست و این مثل هم در مورد فارس نیوز و هم تیم اردبیل مصداق داره.

5 یکشنبه, 12 دی 1389 ساعت 14:25
ــ

( 123 )


به نظر بنده ترتیبی اتخاذ شود که این خبر در در همین جا دفن نشود و به خبرگزاری های دیگر و خصوصا سایت برنامه 90 منتقل شود بسیار موثر تر خواهد شد

6 دوشنبه, 13 دی 1389 ساعت 12:31
ــ

( دانشجو )


چرا کامنتی که من گذاشته بودم رو سانسور کردین؟بی عدالتی داره موج.خوبه خلخال رو مرکز استان نکردن؛وای به حالمون میشد.


پاسخ مدیر : کامنتی که گذاشته بودید اصلا حرف منطقی نبود و چون به اسم دانشجو مطرح کرده بودید ، عمومیت پیدا می کرد به همه دانشجوها ولی حالا که شما با این لحن صحبت می کنید ، بسم الله . اگه قرار باشه ما هم بشیم مرکز استان و رویه اردبیل رو پیش بگیریم ، خدا نکند خلخال هزار سال دیگه هم بشه مرکز استان. شما در حالی صحبت عدالت را پیش می کشید که در اون کامنت شما که تایید نشد ، کاملا عدالت را زیر سئوال برده بودید .


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید