معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله اخبار خلخال به اسم اردبیل پخش می شود
اخبار خلخال به اسم اردبیل پخش می شود فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 12 دی 1389 ساعت 23:08

امشب در اخبار سراسری  21 شبکه یک خبری پخش شد از کسی که در این سرما هر روز در چشمه ازنو شنا می کند ولی متاسفانه اسمی از خلخال برده نشد و فقط نام اردبیل در زیر گزارش درج شد

 

متاسفانه این اولین باری نیست که اخبار حوزه گردشگری و توریستی خلخال از شبکه های سراسری به اسم اردبیل پخش می شود , پارسال هم درست در زمان اوج مسافران تابستانی , طبیعت بکر و زیبای گردنه الماس و آن مه زیبایش به اسم استان اردبیل از تلویزیون سراسری پخش شد بدون اینکه نامی از خلخال برده شود .

اینکه طبیعت شهرستان خلخال متعلق به استان اردبیل است شکی در آن نیست ولی چرا هیچ اسمی از خلخال برده نمی شود ؟

اینکه 85 در صد جنگلهای استان اردبیل در شهرستان خلخال واقع است به هیچ وجه منعکس نمی شود ولی طبیعت معمولی فندقلو اردبیل در فصل گردشگران و مسافران با آب و تاب فراوان منعکس می شود .

به نظر شما این درد دل را با چه کسی باید گفت ؟

از مسئولین شهرستان خواهشمندیم در مورد اینگونه مسائل که تکرار آن نشان می دهد که به هیچ وجه اتفاقی نبوده و عمدی در کار است عکس العمل نشان دهند و نگذارند حق مردم خلخال بیش از این ضایع شود

 
یادداشت (18)
1 دوشنبه, 13 دی 1389 ساعت 08:09
ــ

( هیرولی )


با سلام و خسته نباشید حضور مدیر محترم چند روز پیش هم برف و کولاک مربوط به گردنه الماس و فعالیت راهداری در شرایط نیز با درج نام اردبیل از شبکه سراسری پخش شد و اسمی از خلخال نبود.مسئولین شهرستان حتماً باید به این شهر از مراجع معتبر اعتراض کنند.

2 دوشنبه, 13 دی 1389 ساعت 13:33
ــ

( میلاد . ش )


از مدیریت وبسایت درخواست می شود این مطلب را به سایت دکتر خالقی هم منعکس نمایند .

3 دوشنبه, 13 دی 1389 ساعت 17:33
ــ

( محمد )


تا به حال هر چی از خلخال در شبکه سراسری نمایش داده شده به نام اردبیل ثبت شده و بنده فکر می کنم همه تقصیرات گردن آقایی هست که خبرنگار استان در شهرمون هست و معرف حضور همه نیز هست

4 دوشنبه, 13 دی 1389 ساعت 18:46
ــ

( م - الف )


با سلام همشهریان وقتی من از بی توجهی مسئولین استان نسبت به خلخال حرف می زنم و وقتی می گویم که بعضی ها در این فضایی که خلخال مورد بی مهری قرار گرفته با فشار سیاسی که به آنان وارد می شود باز نسبت به خلخال تو جه خاصی دارند همه منو مورد انتقاد قرار می دهید که چرا از بعضیها حمایت می کنی و کارهایی که اونها انجام می دهند به چشم نمی آید حالا جا داره به حرفای من برسید و شما هی اینجا به سر کله هم بپرید و به جای تشکر از کسانی که نسبت به خلخال توجه دارند هی مورد انتقاد و ... قرار دهید که با انتقادات شما شهر ما گلستان می شود.


پاسخ مدیر : ادب و نزاکت حکم می کند که در استفاده از کلمات برای بیان مقصودتان حداکثر دقت لازم را داشته باشید . اگر منطق شما این باشد که فکر می کنید حق با شماست و با استفاده از کلمات توهین آمیز خود را بالاتر از بقیه تصور کنید , نه تنها از شخص مورد نظر خودتان دفاع نکرده اید بلکه متاسفانه او را تخریب هم نموده اید , متاسفانه آن هم با این ادبیاتتان

5 سه شنبه, 14 دی 1389 ساعت 00:25
ــ

( bache khalkhal )


اونی که شنا میکرد فکر کنم آقای محمد علی ترابی بود

6 سه شنبه, 14 دی 1389 ساعت 07:50
ــ

( م - الف )


با سلام آقای شیر علیپور عزیز من به کسی توهین نکردم و چنین جسارتی هم نمی کنم در ضمن من نمی گویم حق با من است من از کسی دفاع نمی کنم و کسی هم مد نظر بنده نیست من از این ناراحت بودم که تا من می گفتم اردبیلیها این کار را می کنند همه در مقابلم موضع می گرفتند و منو مورد انتقاد قرار می دادند شاید به این دلیل و دلخوری که از دوستان داشتم باعث شد با این لحن حرف بزنم که اگر باعث ناراحتی و دلخوری شده از شما و سایر همشهریان معذرت خواهی می کنم.


پاسخ مدیر : دوست عزیز اگر شما این نکته را مد نظر قرار دهید که اکثریت قریب به اتفاق دوستان نیت خیر دارند ، مطمئنا با آرامش بیشتری قضیه ها را دنبال می کنید

7 سه شنبه, 14 دی 1389 ساعت 08:04
ــ

( علی )


با سلام، به نظر من اگر آقای م-الف به معانی "انتقاد" و "تخریب" توجه بیشتری داشته داشته باشند خیلی بهتر خواهد بود، انتقاد از ریشه "نقد" است و بیشتر در مورد بررسی ضعف ها و قوت های یک موضوع مورد استفاده قرار می گیرد و نقد کردن و انتقاد کردن اقدامی بسیار پسندیده در جهت اصلاح امور است، ظاهر امر این را می رساند که جناب م-الف در اداره راهداری استان و یا شهرستان مشغول به کار هستند و با توجه به سابقه ذهنی ایشان که در سال های گذشته پروژه هایی در مورد راه در خلخال تعریف نشده بوده و یا این پروژه ها در حالت رکود بوده و مقایسه ای که ایشان با وضعیت فعلی که به قول آقای مرتضی حسنی خلخال تبدیل به کارگاه راهسازی شده، دارند به این نتیجه رسیده اند که نباید از مسوولین کنونی انتقاد شود، اصلا این درست که در گذشته کار نمی شده و الان می شود، ولی آیا دلیل بر این است که کارهای کنونی بدون عیب و ایراد است؟ جناب م-الف عزیز از این انتقادها دلگیر نشوید بلکه استقبال کنید که مطمئنا کاربران می توانند تشخیص دهند که منتقدان چه نیتی دارند و کمتر کسی را در این وب سایت دیده ام که نیت خیر نداشته باشند.

8 سه شنبه, 14 دی 1389 ساعت 09:35
ــ

( خلخالی 110 )


با سلام حضور همه همشهریان و مدیریت محترم سایت با توجه به مرقومه آقای میلادشیرعلیپور بهترین راه اقدام از طریق دفتر دکتر خالقی هستش که نامه ای به صدا و سیمای استان یا نماینده محترم اردبیل نوشته شود تا جلوی این تحریفات رسانه ای مخرب گرفته شود.

9 سه شنبه, 14 دی 1389 ساعت 12:22
ــ

( م - الف )


با سلام آقای شیر علیپور ممنون از راهنماییتان ، خدمت علی آقا عرض کنم من یه شهروند عادی هستم و کارمند اداره راه هم نمی باشم در مورد مسایل راه ، همانطور که شما پیگیر هستید من هم پیگیر هستم که و جه اشتراک ما است و اختلافی که بین ماست فقط از نوع نگاه می باشد شما از دید نقد نگاه می کنید ولی من از روی واقعیت هایی که اتفاق می افتد و می شنویم نگاه می کنم.

10 سه شنبه, 14 دی 1389 ساعت 12:53
ــ

( م - الف )


با سلام آقای شیر علیپور و علی آقا می دونید من چرا نسبت به اداره راه موضع گرفتم ، به این خاطر که مدیر کل راه همشهری ما هستند و زحماتی که ایشان برای منطقه خود می کشند بر کسی پوشیده نیست از ایشان در استان بعنوان پرکارترین ، فعال ترین مدیر یاد می شود ولی در خلخال سعی می شود کارهای ایشان وارونه جلوه داده شود از طرفی دیدم شما هم نسبت به کارهایی که در زمان ایشان می شود موضع گرفتید و کارهای ایشان را بی منت می کنید ناراحت شدم از طرفی جوی که در استان بر علیه ایشان هست و نمایندگان استان را به واکنش وا داشته این است که هدایتی چون خلخالی هست تمامی امکانات و اعتبارات را صرف خلخال می کند ، شما می توانید صحت سقم مسئله را از دکتر خالقی جویا شوید در حالی که نظر آقای هدایتی این است که به دلیل بی توجهی مسئولین گذشته نسبت به خلخال راههای خلخال نسبت به شاخص کشوری و استانی پایین است و خیلی باید تلاش کرد تا به شاخص کشوری رسیدو تلاشهای ایشان در این زمینه می باشد ، ضمننا اطلاع رسانی ایشان در مورد کارههایی که در خلخال اجرا می شود باعث واکنش سایر نمایندگان استان می شود.


پاسخ مدیر : ما هم از صمیم قلب امیدواریم جناب آقای هدایتی در این امر مهم موفق باشند و موفقیت ایشان همان آرزوی چندین ساله خلخالیهاست که اگر تحقق یابد مردم خلخال تا عمر دارند ، فعالیتهای ایشان و علی الخصوص تلاشهای شبانه روزی دکتر خالقی را فراموش نخواهند کرد . چرا که تلاشهای جناب دکتر خالقی در جهت جذب اعتبار و کارهای اجرایی جناب هدایتی بعنوان سرپرست مجموعه اجرائی اداره راه استان مکمل همدیگر هستند .

11 چهارشنبه, 15 دی 1389 ساعت 10:13
ــ

( خلخالی 110 )


با سلام: همشهری (م - الف )زحمات ایشان بر کسی پوشیده نیست ، انتقاد کردن دلیل بر تخریب شخص نیست و من معتقدم هیچ یک از بچه هایی که در این سایت نظر میدهند اهل این برنامه ها نیستند. ولی نباید از روی تعصب کورکورانه از کسی حمایت کرد.

12 پنجشنبه, 16 دی 1389 ساعت 13:18
ــ

( ارزو )


سلام. مرسی اقای شیرعلیپور که به این مورد توجه کردید. در مورد بی توجهی به شهرمون والا اگه بیننده اخبار شبکه سبلان باشید متوجه می شید که اصلاً تو خود استانم به خلخال کم لطفی می شه و هر چی خبر در موردش می گن کوتاه و مختصر ولی مفید نیست حالا این وسط مقصر خبرنگار شهرمون یا کس دیگه نمی دونم ولی بهتره که مسئولان محترم دنبال کار رو بگیرند و این کم لطفی ها رو جبران کنند.

13 شنبه, 18 دی 1389 ساعت 12:28
ــ

( محسن کسایی گیوی )


سلام مشکل اصلی از اسم استان هست؛ استان همجوار رو نگاه کنید؛ آزربایجان شرقی به مرکزیت تبریز. متاسفانه استان ما با مرکز آن همنام است و این باعث شده که مرکزنشین ها برداشت غلطی از مفهوم استان و شهرستان داشته باشند. آنها فکر میکنند چون خلخال یا گیوی جز استان اردبیل است مردمان آنها نیز غلام حلقه به گوش آنها هستند. آنها فکر می کنند شهرستان های دیگر تنها باید برای شهرستان اردبیل کار کنند و نام شهر اردبیل را پرآوازه کنند. و این برداشت غلط ثمره انتخاب نام مرکز برای کل استان هست. در حالی که شهرستان اردبیل نیز یک شهرستان مانند بقیه شهرستانهاست و برای مثال فرماندار اردبیل هیچگاه توانایی ابلاغ دستور به فرماندار خلخال را ندارد. امیدوارم دوستان از طرز بیان من ناراحت نشوند چون من حقایق رو بیان کردم. و تجربه دو ساله من در شهر اردبیل هست. با تشکر فراوان از همه برو بچه های خلخال

14 یکشنبه, 19 دی 1389 ساعت 14:04
ــ

( م - الف )


با سلام آقای کسایی نظر شما کاملا متین می باشد ، فرماندار اردبیل همتراز فرماندار خلخال یا کوثر می باشد و توانایی ابلاغ دستوری را ندارد اما مد نظر ما استانداری و ادارات کل می باشد که زمانی اکثر مدیران کل از این دو شهرستان بودند اما از این دو شهرستان فقط دو مدیر مانده که تلاش می کنند این دو مدیر هم از از مدیریت کنار بزنند.

15 چهارشنبه, 22 دی 1389 ساعت 08:12
ــ

( حامد )


دوستان از همشهري هايمان در هر پست و مقامي كه در استان دارند حمايت كنيم تا بتوانند مفيد واقع شوند خود اردبيليها كه همينجوري در زير كشيدن خلخالي ها تلاش مي كنند پس ما سعي كنيم حمايت كنيم هرچند كه انتقاد اصولي نيز از ياد نرود با تشكر

16 شنبه, 25 دی 1389 ساعت 11:03
ــ

( مهدیه امیر )


سلام آقاي شيرعليپور: تابوده چنين بوده وحق خلخالي وخلخال عزيز هميشه پايمال شده من نيزبه نوبه خودم اين جسارت وغصب نام طبيعت هاي خلخال را از سوي اردبيل محكوم ميكنم واز شما ميخواهيم حق اجحاف شده مارا به خودمان برگردانيد

17 دوشنبه, 27 دی 1389 ساعت 13:28
ــ

( وحید . آ )


منم به عنوان یک شهروند خلخالی از مسئولین مربوطه این تقاضا را دارم که در احیای حقوق خلخال و خلخالی از هیچ تلاشی مضایقه نفرمایند.

18 یکشنبه, 03 بهمن 1389 ساعت 11:16
ــ

( محمد )


منم با آرزو خانم موافق ام مسئولان محترم می تونند برای حل این مشکلات فقط با انتصاب انسان های شایسته در پست های مختلف برای شهر زیبامون موثر باشن. تنها راهش اینه(موفقیت فقط با شایسته سالاری)


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید