معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله مسیر ارتباطی , اردبیل زنجان تسهیل می شود
مسیر ارتباطی , اردبیل زنجان تسهیل می شود فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 19 دی 1389 ساعت 17:38

نماينده مردم خلخال و كوثر در مجلس شوراي اسلامي گفت: با احداث و بهره‌برداري از مسير خلخال ـ كلور و طارم ارتباط استان اردبيل با استان زنجان تسهيل مي‌شود

دکتر بشير خالقي در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبيل اظهار داشت: استان اردبيل هم اكنون از چهار جهت در ارتباط با ساير استان‌ها در مسير گردنه‌هاي صعب‌العبور قرار دارد و مي‌توان گفت تمام راه‌هاي ارتباطي اين استان و خروجي آن از مسير گردنه‌هاي خطرناك و برف‌گير عبور مي كند.
وي افزود: در محورهاي ارتباطي استان اردبيل با استان‌هاي همجوار و مركز كشور در مسير اردبيل به گيلان با گردنه حيران، در مسير اردبيل به آذربايجان شرقي با گردنه صائين، در مسير اردبيل به گيلان از سمت خلخال با گردنه اسالم مواجه هستيم.
خالقي گفت: اين امر نشان مي‌دهد كه تمام خروجي‌ها بايد از گردنه‌هاي صعب‌العبور به مركز كشور و استان‌هاي همجوار باشد.
رئيس مجمع نمايندگان استان اردبيل در توجيه مسير خلخال، كلور، طارم، منجيل جمعاً به طول 160 كيلومتر اظهار داشت جاده درام ـ كلور به طول 30 كيلومتر از سال 87 در حال احداث است و در كميسيون ماده 32 تصويب شده و در جدول 12 قرار گرفته است.
وي در توجيه مزاياي جاده در دست احداث درام ـ كلور نيز عنوان داشت: اين جاده سبب تسهيل ارتباط شهرستان خلخال و اهالي استان اردبيل با شهرستان طارم در استان زنجان شده و به عبارتي يك جاده ارتباطي خوب بين دو استان اردبيل و زنجان برقرار مي‌شود.
نماينده مردم خلخال اظهار داشت: در اين جاده گردنه‌اي وجود ندارد و به همين جهت شرايط اقليمي و يخبندان نيز موجود نيست و اهالي مي‌توانند با اطمينان خاطر از اين جاده تردد كنند.
خالقي در ادامه سخنان خود به جايگاه‌هاي گردشگري اين مسير به ويژه اطراف رودخانه شاهرود اشاره كرد و افزود: كوتاهي مسير و ارتباط با مركز كشور و زيبايي‌هاي بديع و بكر اين مناطق خود مي‌تواند زمينه گردشگري شهرستان خلخال و استان اردبيل را بيش از پيش نمايان كند.
رئيس مجمع نمايندگان استان اردبيل خاطرنشان كرد: در نامه‌اي كه به معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس ‌جمهور با امضاي مجتمع نمايندگان استان اردبيل نوشتيم خواستار قرار گرفتن اين محور در پيوست بودجه و لايحه سال 90 شديم.

 
یادداشت (6)
1 دوشنبه, 20 دی 1389 ساعت 10:14
ــ

( اشنا )


انتظار از نماینده خلخال بیش از اینها باید باشد زیرا در زمان نمایندگی ایشان مدیرانی در سطح کلان استان قلع و قمع شدند که میتوانستند منشا خدمات ازنده در سطح شهرستان خلخال باشند ولی اقای خالقی بر خلاف نمایندگان مغان اصلا به رو نیاورده و حمایتی از آنان نکردند و از این نظر باید به ایشان نمره پایینی داد زیرا سکان مدیریت کلان استان را به دست مدیران مغانی سپردند که بالطبع اعتبارات استانی نیز به همان مناطق سرازیر خواهد شد.


پاسخ مدیر : با عرض ادب و احترام ، این استنباط جنابعالی ناشی از آن است که شما از برخی مسائل بی خبرید . اینکه می فرمائید سکان مدیریت کلان استان را به دست مدیران مغانی سپردند ، این تصور را در ذهن تداعی می کند که آقای دکتر خالقی استاندار اردبیل هستند و اختیارات استاندار را دارند . مطمئنا نه تنها آقای دکتر این اختیارات را ندارند ، بلکه جزو اختیارات سایر نمایندگان مجلس هم نیست با این حال حداکثر تلاش خودشان را در احقاق حق مردم خلخال و کوثر انجام می دهند ، آقای دکتر خالقی در مقابل بقیه نمایندگان استان تنها هستند و نکته مهم اینکه مردم مغان پشت سر نمایندگان خودشان هستند ولی متاسفانه مردم شهر ما فکر میکنند وقتی رای دادند و انتخاب کردند تمام شد و حمایتهای بعدی بسیار کم است . به نظر این حقیر بسیاری از کوتاهی ها از سوی همشهریان ماست .

2 دوشنبه, 20 دی 1389 ساعت 11:53
ــ

( م - الف )


با سلام خدمت آقا یا خانم آشنا عرض کنم که استنباطی که شما از کار نماینده مجلس دارید اشتباه است زیرا کار نماینده قانون گذاری و تامین اعتبار و تصویب طرح ها می باشد نه اینکه عزل و نصب مدیران و مسئولین دخالت کند، این قضیه ای که در بین نمایندگان به غلط عرف شده ،انتخاب از روی شایسته سالاری را از بین برده است دکتر خالقی با شخصیت ترین و کاری ترین نماینده استان می باشد و کارهای زیادی بابت خلخال انجام داده است که جای انکار نیست و در آخر حداقل از دکتر خالقی این انتظار را داریم که چون سایر نمایندگان در صدد هستند افراد آنان مدیریت ادارات را در اختیار بگیرند دکتر خالقی هم سکوت نکنند و از افراد شایسته خلخال جهت مدیریتهای استانی دفاع نمایند تا حقی از خلخال از این بابت ضایع نشود.

3 دوشنبه, 20 دی 1389 ساعت 14:55
ــ

( همشهری )


در جواب دوستمان كه گفته انددر زمان دكتر خالقي تمام مديران خلخالي در استان قلع قمع شده اند بايد گفت بعد از ايشان سكان هدايت دوتا از ادارات كل كليدي استان يعني راه وترابري و اب وفاضلاب شهري به خلخاليها واگذارشده است ضمناينكه مدير كل برق استان نيز باز نشست شده اند كه خلخالي بودند كه درسايه تلاشهاي دكتر بوده است ضمنا از مجمع7 نماينده استان 2 نماينده از پاس اباد وگرمي بوده واز 3نماينده اردبيل نيز 2 نماينده اصالتا از منطقه مغان بوده كه جمعا 5 نماينده از منطقه مغان ميباشد پس كمي واقع بين باشيم ويكطرفه داوري نكنيم

4 سه شنبه, 21 دی 1389 ساعت 13:21
ــ

( ابرام کروریش )


دوستان از گفتن حرف های سردو بی نتیجه واختلاف ایجادکن پرهیز کنیم تشویق وترغیب را پیشه کنیم کارهاییکه بوی ولو خیلی مختصر دلخوری مکدر شدن رامیدهد چون نتیجه مثبت ندارد بلکه منفی است بکار نبریم اگرقصدمان پیشرفت است زمینه دوستی ها را تقویت کنیم


پاسخ مدیر : دوستی که اهل خلخال هم نبود و چندین بار به شهر ما مسافرت کرده بود می گفت ، خلخال مردمانی با فرهنگ و دوست داشتنی دارد ولی متاسفانه با همدیگر روابط سردی دارند . امیدواریم با تقویت دوستی ها و نه گفتن به تمامی اختلافات بتوانیم زمینه پیشرفت شهرمان را فراهم کنیم

5 جمعه, 01 بهمن 1389 ساعت 19:31
ــ

( م . ه )


با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای شیرعلی پور
همانطور که می دانیم خلخال از دو راه تقریبا معروف با استان زنجان مرتبط می شود ، یکی همین راه مذکور و دیگری راهی که به سرچم منتهی شده و به آزادراه زنجان-تبریز متصل می شود(همان راهی که از کنار قزل اوزن می گذرد.)
اگر در جاده ی اردبیل-سرچم سفر کرده باشید ، هیچ تابلویی برای خلخال نمی بینید؛در صورتی که چندین سال است که اهالی محترم خلخال و هشجین در این جاده تردد دارند.با این حال ، همه ی تابلوها برای اردبیل است.نمی دانم چرا!لطفا در صورت امکان ، خبری هم راجع به این مساله به گوش مسئولان برسانید.
بسیار ممنون برای زحماتی که برای خلخال می کشید.


پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . تا جائیکه بنده خبر دارم این جاده هنوز به بهره برداری نرسیده و بالطبع انتظاری هم بابت نصب تابلوهای مختلف نیست . با این حال اگر سایر دوستان اطلاعات خاصی دارند ممنون می شویم توضیحات لازم را ارائه نمایند

6 دوشنبه, 04 بهمن 1389 ساعت 17:08
ــ

( م - ه )


سلام.ممنون.این جاده به بهره برداری نرسیده ولی قسمتی در قسمت های زیادی از جاده تابلو نصب شده است!بهرحال ممنون.


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید