معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله خبرهای خوب از دانشگاه علوم پزشکی خلخال
خبرهای خوب از دانشگاه علوم پزشکی خلخال فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 20 دی 1389 ساعت 17:26

رئيس دانشگاه علوم پزشكي اردبيل گفت: در سال تحصيلي آينده سه رشته جديد به مجموع رشته‌هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي خلخال افزوده مي‌شود

فرهاد پور‌فرضي در جلسه بررسي مشكلات شبكه بهداشت و درمان خلخال اظهار داشت: اين رشته‌ها علاوه بر راه‌اندازي رشته مامايي در اين شهرستان است.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي اردبيل كارشناسي اتاق عمل، كارشناسي بهداشت محيط و كارشناسي بهداشت عمومي را از جمله اين ‌رشته‌ها عنوان كرد
وي با يادآوري اينكه تا پايان سال دو دستگاه دياليز به بيمارستان‌هاي خلخال اختصاص مي‌يابد، افزود: بخش سي‌تي‌اسكن بيمارستان 120 تختخوابي امام خميني خلخال نيز به زودي راه‌اندازي مي‌شود.
پورفرضي از اختصاص 3 ميليارد ريال اعتبار اوليه براي راه‌اندازي سي‌تي‌اسكن بيمارستان خلخال خبر داد و گفت: مقدمات لازم براي خريد دستگاه سي‌تي‌اسكن از خارج از كشور آماده شده و پيش‌‌بيني مي‌شود تا نيمه نخست سال آينده اين دستگاه راه‌اندازي شده و مورد استفاده قرار بگيرد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي اردبيل در ادامه از تلاش و پيگيري نماينده مردم خلخال و كوثر در مجلس شوراي اسلامي در زمينه ارتقاي درجه دانشكده پرستاري خلخال به دانشگاه علوم پزشكي تجليل كرد.
وي افزود: رشته مامايي ناپيوسته در اين دانشكده راه‌اندازي شده و بهمن‌ماه امسال نخستين گروه دانشجويان رشته مامايي در خلخال مشغول تحصيل خواهند شد.
پورفرضي در زمينه بيمارستان قديمي 50 تختخوابي خلخال نيز اظهار داشت: ساختمان اين بيمارستان كه هم‌اكنون خالي بوده قرار است براي دانشكده پرستاري و مامايي و خوابگاه دانشجويي مورد استفاده قرار ‌گيرد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي اردبيل در ادامه اظهار داشت: با افزايش حقوق پزشكان متخصص بيمارستان خلخال پزشكان اين بيمارستان به طور تمام وقت در اختيار بيمارستان بوده و از ايجاد مطب توسط آنها در بيرون از بيمارستان جلوگيري مي‌شود.
وي اختصاص سه دستگاه آمبولانس به روستاهاي پر جمعيت خلخال را از خواسته‌هاي به حق مردم منطقه دانست و ابراز اميدواري كرد؛ اين خواسته مردم در آينده محقق شده و اين آمبولانس‌ها به روستاهاي واقع در بخش‌هاي شاهرود و خورش‌رستم تحويل شود.
به گزارش فارس از اردبيل، در اين نشست فرماندار خلخال نيز با تأكيد بر اينكه شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعيت فاقد دستگاه سي‌تي‌اسكن است، افزود: نبود امكانات دياليز سبب شده تمامي بيماران به غير از رنج بيماري رنج كمبود امكانات را نيز در اين شهرستان به جان بخرند.
ذبيح‌‌الله عبداللهي با تأكيد بر تسريع در پيگيري خريد دستگاه سي‌تي‌‌اسكن و تجهيز بيمارستان خلخال به عنوان بزرگ‌ترين بيمارستان در جنوب استان اردبيل نسبت به افزايش اعتبارات فصل بهداشت و درمان خلخال در سال آينده قول مساعد داد.
وي خاطرنشان كرد: افزايش رشته‌هاي پزشكي در خلخال موجب توسعه و رونق اين شهرستان مي‌شود.

 
یادداشت (8)
1 دوشنبه, 20 دی 1389 ساعت 17:38
ــ

( sasan )


تلاش های دکتر / خالقی / قابل تقدیره...

2 دوشنبه, 20 دی 1389 ساعت 18:10
ــ

( علی )


با سلام، امیدوارم به موازات افزایش کمیت به افزایش کیفیت خدمات دهی از سوی کارکنان بیمارستان نیز توجه شود و پزشکان و کارکنان با دانش تری به کار گرفته شود.

3 دوشنبه, 20 دی 1389 ساعت 21:24
ــ

( محسن کسایی گیوی )


سلام باید اعتراف کرد که آقای خالقی در زمینه بهبود بهداشت و درمان منطقه بسیار عالی کار کرده اند و بسیاری از مشکلات مردم از بابت درمان حل شده است. انشالله با رسیدگی بیشتر به رشته های علوم پزشکی در خلخال مشکل بهداشت و درمان منطقه به کلی رفع شود. انشالله.


پاسخ مدیر : انشالله !

4 سه شنبه, 21 دی 1389 ساعت 09:40
ــ

( محمد )


ضمن تشكر از مديريت محترم سايت از اطلاع رساني وتشكر ويژه از نماينده محترم خلخال ايجاد يك كلينك تخصصص خصوصي باپزشكان متخصص ثابت درداخل شهر ودستگاه ام ار اي هم شديدا مورد نياز شهرستان مي باشد

5 سه شنبه, 21 دی 1389 ساعت 10:34
ــ

( معبودی )


ضمن سلام و خسته نباشيد خدمت مديريت سايت خلخاليم كه زحمت زيادي را براي خلخال متحمل مي شوند چند نكته در خصوص مزاياي ايجاد دانشكده علوم پزشكي كه فقط در شهرهاي خيلي بزرگ وجود دارد را يادآور مي شوم. مزاياي دانشكده علوم پزشكي: ايجاد رشته هاي مختلف پزشكي – جذب دانشجو از طريق آزمون سراسري – جذب پزشكان متخصص و جراح در رشته هاي مختلف جهت تكميل هيئت علمي دانشكده – انتصاب رياست دانشكده مسقيماً از سوي وزير بهداشت – توسعه فرهنگي و اقتصادي منطقه – گسترش بيمارستان در منطقه جهت پشتيباني از دانشكده علوم پزشكي

6 سه شنبه, 21 دی 1389 ساعت 11:27
ــ

( خلخالی 110 )


با سلام امید است افزایش رشته های پزشکی مورد نظر دارای اساتید مجربی هم باشند.

7 سه شنبه, 21 دی 1389 ساعت 11:39
ــ

( گروه نی )


ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی جناب آقای دکتر خالقی بخصوص در مورد بهداشت و درمان واقعا بی نظیره

8 سه شنبه, 21 دی 1389 ساعت 13:42
ــ

( علی م )


فقط میتونم بگم دست مریزاد آقای دکتر.حقاً و انصافاً زحمات آقای دکتر در بخش بهداشت و درمان شهرستان از 30 سال پیش بیشتر و ارزشمند تر بوده.یاشاسین ائلیمیزین اوجالانماغنا چالشان ال و چرپلان ئورگ، جناب دکتور بشیر.

یادداشت  

 
#1 کیان 1396-03-26 18:58
اخوی اسم رشته "مهندسی بهداشت محیط" هستش. الکی دروس فنی مهندسی رو نمیخونیم اینجا.
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید