معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله انتقاد از واگذاری بلند مدت معادن خلخال
انتقاد از واگذاری بلند مدت معادن خلخال فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 03 آذر 1388 ساعت 10:21

نماينده مردم خلخال و كوثر در مجلس شوراي اسلامي از واگذاري بلند مدت معادن تراورتن و مرمريت در شهرستان خلخال و بهره‌برداري نامناسب از آن انتقاد كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل ، دکتر بشير خالقي عصر امروز در جلسه بررسي مشكلات صنايع و معادن خلخال گفت: بهره‌برداران اين معادن چندين سال است كه افراد غيربومي هستند در حالي كه با واگذاري اين معادن به بهره‌برداران بومي مي‌توانيم زمينه اشتغال، كارآفريني و توليد ثروت را در اين شهرستان فراهم كنيم.
وي با بيان اينكه در واگذاري معادن به ويژه معادن سنگ و آهك بايد دقت كافي صورت گيرد، اظهار داشت: مسئولان سازمان صنايع و معادن استان بايد با هماهنگي مسئولان سازماني در اين واگذاري‌ها دقت كنند كه متاسفانه در چند سال اخير به دليل اين بي‌توجهي شاهد ركود يا استفاده نامناسب از بخش معادن هستيم.
خالقي به تاخير ايجاد شده در احداث كارخانه سيمان خلخال اشاره كرد و خاطر نشان كرد: هنوز مشكلات اين كارخانه به طور كامل برطرف نشده كه اميدواريم با دقت و نظر مسئولان امر و نيز رضايت سرمايه‌گذار بخش خصوصي اين كارخانه در موعد مقرر فعال شود.
وي ادامه داد: بهره‌برداري غيراصولي از برخي معادن اين شهرستان نظير سنگ خسارات سنگيني را به مناطق شهري و روستايي وارد كرده است كه بايد جلوي اين امر گرفته شود.
نماينده مردم خلخال و كوثر در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: علاوه بر خسارات ظاهري در اين امر خساراتي نيز از بابت تردد كاميون‌هاي با بار سنگين به جاده‌هاي روستايي اين شهرستان وارد شده كه اين امر بايد مورد توجه و دقت بيشتر قرار گيرد.
وي با اشاره به در پيش بودن فصل سرما و يخبندان در خلخال نسبت به تردد كاميون‌هاي حامل سنگ‌هاي معدني از خلخال به اسالم هشدار داد.
در اين مراسم رئيس سازمان صنايع و معادن استان اردبيل نيز گفت: بر اساس تصميم‌گيري‌هاي اخير هرگونه واگذاري معادن به بخش خصوصي در مدت پنج سال انجام خواهد گرفت و اين سازمان از سرمايه‌گذاران بومي در اين زمينه استقبال مي‌كند.
محمد ملاطفي افزود: اينگونه واگذاري علاوه بر ايجاد فرصت‌هاي اشتغال موجب توسعه اقتصادي و صنعتي منطقه نيز خواهد شد كه اميدواريم اين امر با استقبال سرمايه‌گذاران انجام شود.
وي اظهار داشت: در صورت پيشنهاد مسئولان خلخال مبني بر ادامه خسارات از شركت‌هاي بهره‌بردار معادن به جاده‌ها اين سازمان آمادگي دارد تا مدت آماده شدن جاده‌ها و زيرساخت‌هاي آنها نسبت به تعطيلي اين معادن اقدام كند.
فرماندار خلخال نيز در اين جلسه با تاكيد بر ايجاد كارخانه‌هاي فرآوري سنگ در منطقه اين امر را زمينه‌ساز اشتغال و توسعه اقتصادي منطقه اعلام كرد.
محسن عيدي تصريح كرد: هرچند سازمان صنايع و معادن در احداث كارخانه سيمان مشاركت خوبي داشته اما اميدواريم اين حمايت‌ها ادامه يابد.

 
یادداشت (1)
1 دوشنبه, 17 اسفند 1388 ساعت 13:05
ــ

( اهل ولایت )


لطفا در یادداشتها نام محل های بهره برداری معادن را که دچار خسارات زیادی شده اند قید فرمائید


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید