معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله ایجاد پاسگاه پلیس راه در مسیر خلخال ـ اسالم
ایجاد پاسگاه پلیس راه در مسیر خلخال ـ اسالم فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 11 آذر 1388 ساعت 11:47

فرمانده ‌انتظامي استان اردبيل از ايجاد پاسگاه‌هاي پليس راه در محوهاي اردبيل ـ مشگين‌شهر، اردبيل ـ سرچم و خلخال ـ اسالم خبر داد

 

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، امير يعقوب رضازاده پيش از ظهر دیروز در جلسه بررسي مشكلات راه‌ ها و ناوگان حمل و نقل جاده‌اي خلخال اظهار داشت: ساختمان پاسگاه پليس راه در محورهاي مذكور احداث مي‌شود و تا زمان آغاز عمليات اجرايي اين پروژه‌ها نقاط حادثه‌خيز استان با استفاده از كانكس مديريت خواهند شد.

وي گفت: در صورت همكاري سازمان حمل و نقل و پايانه‌‌هاي استان اردبيل براي تهيه كانكس، پليس راه دايمي در محور خلخال به اسالم تا هفته آينده مستقر مي‌شود.

فرمانده نيروي انتظامي استان اردبيل به صعب‌العبور بودن برخي از جاده‌هاي استان اردبيل اشاره كرد و افزود: پليس راه استان به صورت شبانه‌روزي با تمام نيرو در جاده‌هاي استان اردبيل مشغول كنترل و هدايت رانندگان است.

رضازاده با اشاره به آغاز فصل بارش و بروز مشكلات متعدد در جاده‌هاي استان اردبيل از راه‌اندازي اكيپ مراقبت و نظارت بر جاده‌هاي صعب‌العبور استان خبر داد و اظهار داشت: نيروهاي پليس راه استان اردبيل از آغاز زمان بارش تا شروع فصل بهار براي تسهيل در عبور و مرور و هدايت اتومبيل‌ها در جاده‌هاي استان اردبيل مستقر خواهند شد.

وي از دستگاه‌هاي اجرايي و در راس آن اداره كل راه و ترابري و حمل و نقل و پايانه‌هاي استان اردبيل خواست براي ايجاد ترافيك روان در جاده‌هاي صعب‌العبور استان با پليس راه همكاري‌هاي لازم را به عمل آورند.

محمد کريم هدايتي درجلسه بررسي مشکلات راهها و ناوگان حمل و نقل جاده اي خلخال افزود : با اينکه اقدام هاي مهمي درزمينه جاده سازي دراستان انجام شده ولي هنوز اين بخش همگام با توسعه ساير بخش ها از جمله گردشگري رشد نکرده است.
وي ، با اشاره به پروژه هاي دردست اجراي راه و ترابري اردبيل گفت: درسال آينده پروژه راه خلخال - رضوانشهر و اتصال اين جاده به راه در حال احداث اردبيل - سرچم به بهره برداري مي رسد.

به گفته وي ، با بهره برداري ازاين پروژه ها تعداد مسافرين ورودي به استان اردبيل تا سه برابرافزايش خواهد يافت.

 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید