معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله تجلیل از هنرمندان نمایش عروسکی سرزمین من
تجلیل از هنرمندان نمایش عروسکی سرزمین من فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 23 آذر 1388 ساعت 18:33

در آييني از هنرمندان نمايش عروسكي سرزمين من به نویسندگی و کارگردانی " مهدیه علیقلی زاده " با حضور هنرمندان و مسئولان استاني تجليل شد.

 

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، آيين تجليل از هنرمندان نمايش عروسكي سرزمين من كه تنها نمايش برگزيده كشور براي شركت در جشنواره بين‌المللي روسيه است پيش از ظهر امروز در تالار بيضاي اردبيلي برگزار شد.
اين نمايش كه با محتواي بازگشت هويت ملي ساخته شده از توليدات كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان اردبيل است كه به عنوان نمايش منتخب جمهوري اسلامي ايران به جشنواره روسيه راه يافته است.
در اين نمايش عروسكي از قهرمانان ايران باستان سخن به ميان مي‌آيد كه در آن بازگشت به هويت ديني و ملي به تصوير كشيده‌ مي‌شود.
مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان اردبيل در اين مراسم اظهار داشت: در حال حاضر كودكان و نوجوانان استان اردبيل داراي استعدادهاي غني فرهنگي و هنري هستند كه با پروش آن مي‌توان در عرصه‌هاي بين‌المللي و جهاني درخشيد.
صادق فرهمند گفت: هم‌اينك كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان زمينه را براي حضور آحاد كودكان و نوجوانان هنرمند استان فراهم كرده است.
وي با تقدير از هنرمندان موفق استان اردبيل در عرصه‌هاي كشوري و بين‌المللي اظهار داشت: كودكان و نوجوانان بايد استعدادهاي خود را در زمينه‌هاي گوناگون به محك بگذارند تا به اين طريق استعدادهاي ناب استان اردبيل شناسايي شود.
مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان اردبيل از عضويت 30 هزار كودك و نوجوان در اين كانون خبر داد و افزود: در حال حاضر اين افراد عضو ثابت كانون و كتابخانه‌هاي سيار در استان اردبيل هستند.
فرهمند گفت: هنرنمايي هنرمندان نوجوان استان اردبيل در حافظه هنري تاريخ ثبت مي‌شود و اين هنرمندان با توانمندي خاص در عرصه‌هاي مختلف در سطح كشور رتبه‌هاي قابل توجهي را كسب مي‌كنند.
وي افزود: در حال حاضر كانون پرورش فكر كودكان و نوجوانان استان اردبيل 13 مقام برتر كشوري و چهار رتبه ادبي را داراست و علاوه بر آن در سال جاري چهار جشنواره را نيز با موفقيت سپري كرده است.
مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان اردبيل تصريح كرد: نمايش عروسكي سرزمين من با ساختار مبارزه با ستم و بازگشت به هنر و هويت ملي تنها نمايش برگزيده كشور براي شركت در جشنواره بين‌المللي روسيه انتخاب شده است.
همچنين در اين مراسم از زهرا منصوري هنرمند 12 ساله خلخالي كه با خلق اثر در رشته نقاشي مقام جهاني را به خود اختصاص داده تجليل شد.
نقاشي زهرا منصوري با مضمون شب يلدا در ايران به تصوير كشيده شده است كه اين نقاشي نيز تنها منتخب از كشور ايران در مسابقه نقاشي كاناگاواي ژاپن درخشيده است.

 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید