معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله گرفتاری مسافران در کولاک جاده اسالم ـ خلخال
گرفتاری مسافران در کولاک جاده اسالم ـ خلخال فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 24 آذر 1388 ساعت 13:49

وزش باد شديد با سرعت 80 کيلومتر در ساعت موجب بروز کولاک شديد و يخبندان در جاده خلخال - اسالم شده و سرنشينان خودروهاي بدون زنجير چرخ را گرفتار کرد.

 

رييس اداره راه و ترابري خلخال گفت: سرنشينان دهها خودرو گرفتار شده در کولاک و يخبندان گردنه الماس با تلاش ماموران راهداري از چنگال برف و يخ نجات يافته و به مقصدهاي خود هدايت شدند.
علي نادري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در حالي که بر اساس مصوبه شوراي ترافيک تردد هرگونه کاميونهاي حامل سنگ سه محور به بالا در اين جاده ممنوع اعلام شده حرکت اين خودروها به سمت گردنه الماس و گرفتار شدن آنها در يخبندان و شيب تند جاده يکي از علل مهم گرفتاري ساير رانندگان در جريان کولاک شب گذشته در اين جاده بود.
به رغم قولهاي داده شده از سوي مسوولان انتظامي استان اردبيل مبني بر استقرار دايمي پليس راه در نيمه اول آذرماه در جاده خلخال به اسالم جاي نيروهاي پليس در اين محور خالي است.
رانندگان خودروهاي سبک و سنگين نيز بدون توجه به توصيه هاي پليس راه بدون استفاده از زنجير چرخ به سمت گردنه الماس حرکت کرده و موجب گرفتاري خود و ديگران در اين جاده شدند.
هشت گردنه سخت گذر به نام هاي الماس ، بودالالو ، نقدوز ، حيران ، صايين ، اسلام آباد ، لنگان و قره آغاج محورهاي اصلي استان اردبيل را به هم متصل مي کند که به لحاظ فاصله اردبيل مرتفع با سرزمين هاي پست اطراف به ويژه کرانه هاي جنوبي درياي خزر از شيب ها و پيچ و خم هاي بسيار تندي برخوردار هستند.
بارش برف سنگين ، کولاک شديد و استقرار مه غليظ در گردنه ها و جاده هاي سخت گذر استان اردبيل به لحاظ قرار گرفتن در مسير گذر سامانه هاي جوي گوناگون و ارتفاع زياد از سطح دريا در طول 9 ماه از سال دور از انتظار نيست.

 
یادداشت (3)
1 چهارشنبه, 25 آذر 1388 ساعت 17:16
ــ

( دانشجو )


وای بازم شورع شد!!!!!!!من می خوام محرمو خلخال باشم !آدامون بورنونان گلیر دا اه!!!!!!!!!!

2 چهارشنبه, 25 آذر 1388 ساعت 20:04
ــ

( حمید )


با سلام خدمت شما دوست عزیز واقعا نمیدانم مشکل این گردنه الماس کی حل خواهد شد باور نمیکند شب شنبه که میرفتم رشت این گردنه را 3 ساعته رفتم در حالی که اولا باید 3 ساعته تا نزدیکیهای رشت می رفتم دومامیدونی که تو این 3 ساعت چقدر فشار روحی به خود من و دوستان داخل ماشین و خود ماشین میاید و از طرف دیگر وقتی رسیدیم جنگل باور نمیکنید با ریزش برگ درختان و هوای گرم متحیر شدیم و موقع برگشتن اگر بگم همه میگن که این و باش به خودش میگه راننده ولی رفتم استارا و از اونجا اردبیل تا رسیدم خلخال به علت ارامشی که داره نه برفی نه یخبندانی... و ما این مشکل را تا کی باید ببینیم وغصه راه را بخوریم

3 شنبه, 12 دی 1388 ساعت 12:10
ــ

( siamak karimi )


از دست اندرکاران راه اندازی این سایت تشکر می نمایم و از مسئولین و نماینده محترم شهر می خواهم که با جدیت تمام در شناساندن این شهر در ایران تلاش کنند و به قول اکثر دوستان مشکل راه آسالم به خلخال را برای همیشه حل نمایند


پاسخ مدیر : خواهشمندم مطالب را با نام خودتان ثبت نمایید


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید