معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله راه اندازی 10 دفتر خبري در شهرهاي استان
راه اندازی 10 دفتر خبري در شهرهاي استان فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 01 دی 1388 ساعت 10:20

اكبر صادقي‌جهاني ، مدیر کل صدا و سیمای اردبیل  به توانمندي و ظرفيت خلخال از لحاظ فرهنگي، سياسي، اقتصادي و اجتماعي در تهيه و پخش برنامه‌هاي مختلف اشاره كرد و ...

 

مديركل صدا و سيماي مركز اردبيل گفت: با هدف اطلاع‌رساني و پخش اخبار متفاوت از شهرستان‌ها، 10 دفتر خبري در شهرهاي استان اردبيل راه‌اندازي مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، اكبر صادقي‌جهاني عصر دیروز در جلسه مشترك با مسئولان شهرستان خلخال گفت: براي راه‌اندازي اين تعداد دفتر تهيه و ارسال خبر 20 ميليارد ريال اعتبار نياز داريم.
وي اظهار داشت: در اين زمينه قرار است با كمك مسئولان استان و نيز مركز كشور تامين اعتبار شده و تا سال آينده اين دفاتر به تدريج تجهيز و راه‌اندازي شود.
مديركل صدا و سيماي مركز اردبيل تصريح كرد: با استقرار خبرنگار و مسئول مربوط به اين حوزه سعي خواهيم كرد اخبار مربوط به شهرستان‌ها با يك دقت نظر خاص و گستردگي مناسب تهيه و جهت پخش از صدا و سيماي مركز اردبيل آماده شود.
وي يكي از سياست‌هاي اين اداره كل را تعيين شهر هر شهرستان از برنامه‌هاي پخش شده عنوان كرد و ادامه داد: تلاش مي‌كنيم سهم هر شهرستان از برنامه‌هاي پخش شده شبكه استاني و نيز شبكه‌هاي سراسري يك سهم معقول باشد.
صادقي‌جهاني به توانمندي و ظرفيت خلخال از لحاظ فرهنگي، سياسي، اقتصادي و اجتماعي در تهيه و پخش برنامه‌هاي مختلف اشاره كرد و گفت: اين شهرستان مي‌تواند در اين زمينه‌ها و در توليد و تهيه برنامه‌هاي مختلف يك حركت جهشي از خود نشان دهد كه در اين زمينه برنامه‌ريزي‌ها براي تهيه برنامه‌هاي مختلف در حال انجام است.
وي افزود: انتظار مي‌رود كميته برنامه‌ريزي هر شهرستان در تامين اعتبارات و هزينه‌هاي دفتر خبري بر اساس مفاد تفاهمنامه صدا و سيما همكاري‌هاي لازم را انجام دهد.
مديركل صدا و سيماي مركز اردبيل اظهار داشت: تهيه و پخش خبر و برنامه‌ها محدود و منحصر به مركز استان نخواهد بود و با يك ديد كلي و گسترده سعي داريم از ظرفيت‌هاي تمامي شهرستان‌ها اعم از نيروي انساني و منابع و امكانات در تهيه و توليد برنامه‌هاي مختلف استفاده كنيم.
وي تصريح كرد: امروز در فرصتي كه فراهم شده است بايد با آگاهي به وظايف و مسئوليت‌هاي خود تلاش كنيم با تهيه و پخش برنامه‌هاي مخاطب‌پسند زهر تهاجم فرهنگي را بگيريم و آن را به حداقل كاهش دهيم.
صادقي‌جهاني در پايان اظهار اميدواري كرد با تلاش مسئولان استان و در يك خيز عمومي صدا و سيما بتواند در تهيه و توليد برنامه‌هاي مخاطب‌پسند طوري عمل كند كه اقبال عمومي از آن به حداكثر برسد.

 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید