معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله در جنوب استان از لحاظ راه در فقر هستیم
در جنوب استان از لحاظ راه در فقر هستیم فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 02 دی 1388 ساعت 11:28

استاندار اردبیل صبح امروز  گفت : در جنوب استان از لحاظ راه و راه‌سازي در فقر فراواني هستيم بنابراين بايد تلاش كنيم با فراهم آوردن زيرساخت‌هاي راه براي ساير نقاط استان ، جنوب آن بيشتر مورد توجه قرار گیرد

 

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، منصور حقيقت‌پور صبح امروز در مراسم اعزام اكيپ‌هاي راهداري استان اردبيل به گردنه‌هاي برف‌گير اظهار داشت: يكي از ويژگي‌هايي كه براي دوره كنوني اعمال مي‌شود موضوع پر حجم بودن تغييرات محيطي است به طوري كه شدت تغييرات اجتماعي، سياسي و فرهنگي همه را غافلگير كرده است.
وي با اشاره به اين كه امروز براي تامين سطح توسعه ميزان بهره‌مندي از راه و زيرساخت‌هاي آن مورد بررسي و ارزيابي قرار مي‌گيرد، گفت: در حال حاضر يكي از امتيازات جهان پيشرفته در مقايسه با جهان سوم وجود زيرساخت‌هاي راه است چرا كه توسعه روي راه و راه‌آهن و ارتباط با جهان خارج متمركز شده است.
حقيقت‌پور دستيابي استان اردبيل به توسعه را منوط به توجه ويژه به راه‌هاي آن دانست و اظهار داشت: در اين راستا بايد نمايندگان مجلس و مديران دستگاه‌هاي اجرايي تلاش مضاعفي صورت دهند چرا كه استان اردبيل به رغم داشتن ظرفيت‌‌هاي فراوان براي جذب گردشگر هنوز مشكل اساسي در راه‌هاي مواصلاتي خود دارد.
وي فقر راه در استان اردبيل را يادآور شد و گفت: در جنوب استان از لحاظ راه و راه‌سازي در فقر فراواني هستيم بنابراين بايد تلاش كنيم با فراهم آوردن زيرساخت‌هاي راه براي ساير نقاط استان جنوب آن بيشتر مورد توجه قرار گرفته و با بازگشايي و نگهداري راه‌هاي ارتباطي همجوار زمينه رشد استان اردبيل را فراهم كنيم.
استاندار اردبيل با تاكيد بر اين كه پروژه راه‌آهن اردبيل به پارس‌آباد به عنوان يك راه‌آهن بين‌المللي تلقي خواهد شد، افزود: تلاش ما براي احداث راه‌آهن بين‌المللي اردبيل ـ قفقاز خواهد بود و تمام تابلوها و نشانه‌هاي آن مبين بين‌المللي بودن اين راه بين اردبيل تا كشور قفقاز است و اميدواريم با عملياتي شدن اين طرح مردم استان اردبيل به حق مسلم خود دست يابند.
حقيقت‌پور از طراحي مدل سرمايه‌گذاري براي راه‌هاي استان اردبيل خبر داد و گفت: در صورتي كه سرمايه‌گذاران و شركت‌هاي برنده مناقصه راه‌آهن از اين مدل استفاده كنند مدت زمان اجراي راه‌آهن اردبيل ـ قفقاز به يك چهارم تقليل مي‌يابد.
وي از كلنگ‌زني ايستگاه مركزي راه‌آهن بين‌‌المللي در روزهاي آينده خبر داد و خاطرنشان كرد: با عملياتي شدن ساختمان آن اميدواريم مردم اردبيل شاهد وجود ناوگان ريلي در استان اردبيل باشد.
استاندار اردبيل از اجرايي شدن باند دوم اردبيل به خلخال خبر داد و گفت: در صورت اعطاي تسهيلات انگيزه فراواني براي تلاش و اجراي سريع‌تر پروژه خواهيم داشت و اميدواريم با اجراي باند دوم اين مسير بتوانيم با توجه به رويكرد وزارت راه اين پروژه را به صورت استاني به مرحله اجرا درآوريم.
وي پروژه كنار‌گذر سوم اردبيل به طول 62 كيلومتر را از ديگر اقدامات كليدي صورت گرفته در حوزه راه اعلام كرد و افزود: با آغاز عمليات اجرايي اين پروژه بسياري از اقدامات ترابري ما از داخل استان اردبيل به خارج از آن منتقل خواهد شد.
استاندار اردبيل بازسازي باند فرودگاه پارس‌آباد به منظور توسعه بازسازي و نوسازي هوايي را يادآور شد و گفت: هم‌اكنون ساخت ترمينال خارجي فرودگاه اردبيل را در دستور كار داريم كه توافقات لازم با سازمان مربوطه صورت گرفته است.
وي افزود: با راه‌اندازي اين ترمينال تردد بين اردبيل و باكو، اردبيل و دوبي و اردبيل و استانبول به منظور انجام كارهاي تجاري، علمي و صنعتي صورت خواهد گرفت.
حقيقت‌پور در بخش ديگري از سخنان خود با انتقاد از اين كه به رغم حجم سرمايه‌گذاري‌هاي كلان در حوزه راه‌سازي عمر راه‌هاي ما كوتاه است، اظهار داشت: با ارائه آموزش‌هاي همگاني به مردم در راستاي نگهدار راه‌ها مي‌توان هزينه نگهداري راه‌ها را تقليل داد.
وي تاكيد كرد: با ارائه راهكارهاي موثر به مردم در راستاي نگهداري راه‌ها سالانه مبالغ هنگفتي در اين راه صرفه‌جويي شده و سرمايه‌هاي موجود در استان اردبيل صرف عمليات زيربنايي خواهد شد.
استاندار اردبيل از تقويت اداره كل راه و ترابري استان اردبيل خبر داد و افزود: در حال حاضر مجوز خريد دو دستگاه ماشين برف‌خور خارجي از رئيس جمهور به منظور استقرار در گردنه‌هاي پرخطر استان اردبيل اخذ شده است.
وي با اشاره به اين كه اردبيل سالانه پذيراي بيش از 5 ميليون نفر گردشگر است، گفت: اگر بخواهيم گردشگري زمستاني را نيز در استان اردبيل بسط و گسترش دهيم بايد در فكر ايجاد راه مناسب نيز براي مسافران باشيم بنابراين نيازمند راهي هستيم تا ما را به توسعه مطلوب همه‌جانبه برساند.

 
یادداشت (1)
1 چهارشنبه, 02 دی 1388 ساعت 21:31
ــ

( خلخالی )


در صورت اعطاي تسهيلات .....بايد در فكر ايجاد راه ....بنابراين بايد تلاش كنيم...مديران دستگاه‌هاي اجرايي تلاش مضاعفي صورت دهند ...فراهم كنيم. ... .در روزهاي آينده خبر داد ... اميدواريم با اجراي باند دوم اين مسير ...با ارائه آموزش‌هاي همگاني به مردم ...اگر بخواهيم گردشگري ...بايد در فكر ايجاد ...بنابراين نيازمند راهي هستيم تا ما را به توسعه مطلوب همه‌جانبه برساند.


نکاتی از مطلب فوق ..جالب نه!!!!!!!!!!!!


پاسخ مدیر : واقعا جالبه . ممنون از نکته سنجی تون ..


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید