معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله خلخال میزبان جشنواره زمستانی برف و یخ
خلخال میزبان جشنواره زمستانی برف و یخ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 14 دی 1388 ساعت 18:17

اين جشنواره با محوريت بازي‌هاي برفي و يخي و تنديس‌سازي در منطقه نمونه گردشگري اندبيل خلخال برگزار خواهد شد. فرصت مناسبی برای هنرمندان و ورزشکاران خلخال است تا خودی نشان دهند . نظر شما چیه ؟

 

یحیی نقی زاده معاون گردشگری سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اردبيل با اشاره به اين كه در صورت مساعد بودن هوا و شرايط جوي برگزاري اين جشنواره در اواخر بهمن‌ماه سال جاري قطعي است، افزود: فراخوان سومين جشنواره زمستاني برف و يخ براي دعوت از علاقمندان، گردشگران و هنرمندان تنديس‌ساز و مجسمه‌ساز انجام شده و با انجام تبليغات محيطي اين جشنواره در سطح ملي بهمن‌ماه سال جاي پذيراي گردشگران خواهيم بود.
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي استان اردبيل از استقبال ويژه گردشگران بخش خصوصي و مسئولان دولتي از اين جشنواره خبر داد و گفت: انتظار مي‌رود با اين حجم استقبال سومين دوره جشنواره زمستاني برف و يخ باشكوه‌تر از سال‌هاي گذشته انجام شود.
وي همچنين از برگزاري مسابقات در سطح استاني و ملي در كنار اين جشنواره خبر داد و افزود: با هماهنگي سازمان تربيت بدني و دستگاه‌هاي دخيل و ساماندهي دستگاه‌هاي مجري امسال شاهد برگزاري باشكوه سومين جشنواره برف و يخ در منطقه اندبيل خلخال خواهيم بود.
نقي‌زاده محوريت اين جشنواره را فرهنگي، ورزشي و تفريحي عنوان كرد و گفت: با طراحي بازي‌هاي مفرح براي اين جشنواره گردشگران نهايت استفاده را از اين منطقه بكر و نمونه خواهند برد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود دليل عدم انتخاب منطقه آلوارس براي برگزاري اين جشنواره را نبود آمادگي محيطي و منطقه‌اي عنوان كرد و افزود: در منطقه آلوارس نيازمند تمهيدات فيزيكي فراواني هستيم چرا كه در اين منطقه به دليل عدم وجود امنيت كافي براي گردشگران زمينه برگزاري جشنواره نيز وجود نخواهد داشت.
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي استان اردبيل از معطل ماندن طرح تله‌كابين در منطقه آلوارس خبر داد و تصريح كرد: امنيت گردشگران و مسافران براي ما در اولويت است بنابراين منطقه گردشگري اندبيل براي اين طرح مناسب به نظر مي‌رسد.
نقي‌زاده در پايان از تاييد منطقه نمونه گردشگري اندبيل براي برگزاري مسابقه اسكيت توسط فدراسيون ورزش‌هاي زمستاني خبر داد و افزود: در صورت جذب اعتبارات مناسب ورزش‌هاي زمستاني را در اين منطقه گسترش خواهيم داد و اميدواريم در سال‌هاي آينده شاهد برگزاري جشنواره در طول هفته‌هاي متمادي باشيم.

 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید