معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله فاز دوم شبکه فاضلات خلخال افتتاح می شود
فاز دوم شبکه فاضلات خلخال افتتاح می شود فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 29 دی 1388 ساعت 12:24

رئيس شركت آب و فاضلاب شهري خلخال گفت: به زودي فاز دوم شبكه فاضلاب شهري خلخال با هدف استفاده مردم از اين امكانات به بهره‌برداري مي‌رسد.

 

به نقل از روابط عمومي شركت آب و فاضلاب شهري استان اردبيل ، ولي‌الله سليمي اظهار داشت: مشكل خط انتقال فاضلاب شهري خلخال در حال برطرف شدن و رفع دقيق است.
وي خاطرنشان كرد: با حل شدن موضوع خط انتقال ، مشكل بهره‌برداري از فاز دوم اين شبكه برطرف شده و اين امر امكان‌پذير مي‌شود.
رئيس شركت آب و فاضلاب شهري خلخال در بيان تاخير اجراي اين طرح اظهار داشت: به دليل واقع شدن بخشي از خط انتقال فاز دوم فاضلاب شهر خلخال پايين‌تر از تراز آب و نفوذ آب‌هاي زيرزميني در داخل خط انتقال زمان بهره‌برداري از فاز دوم شبكه فاضلاب شهري خلخال به تاخير افتاده است.
سليمي ادامه داد: با تكميل و راه‌اندازي اين پروژه به صورت كامل معضل دفع فاضلاب و پسماندهاي شهري برطرف خواهد شد.
وي تلاش مجموعه پيمانكاري و مجري پروژه را يادآور شد و تصريح كرد: تلاش مجموعه در مهار آب‌هاي زيرزميني و جلوگيري از نفوذ آن به داخل خط انتقال قابل تقدير و امري ستودني است.
رئيس شركت آب و فاضلاب شهري خلخال در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد با بهره‌برداري به موقع اين پروژه اهالي خلخال به صورت كامل از مجموعه فاضلاب شهري بهره‌مند شوند.

 
یادداشت (6)
1 سه شنبه, 29 دی 1388 ساعت 13:36
ــ

( طالبی )


با تشکر پس فاضلاب داش کسن ( آشاقی کوچه ) کی آغاز خواهد شد


پاسخ مدیر : امید واریم از طرف مسئولین امر پاسخ سئوالات داده شود .

2 سه شنبه, 29 دی 1388 ساعت 15:12
ــ

( حمیدی )


با سلام من به عنوان یک شهروند خلخالی دائما تلاش کارکنان و کارگران اداره آب و فاضلاب خلخال را در تامین این ماده حیاتی بشر شب و روز و در گرما و سرما مشاهده میکنم که در چنین منطقه تقریبا کمتر توسعه یافته دائما در حال زحمت کشیدن هستند ، خدا واقعا خیرشان بدهد .

3 سه شنبه, 29 دی 1388 ساعت 15:19
ــ

( فلاح )


سلام ، با اینکه خانه ما در منطقه اسلام آباد خلخال است بحمد اله با همت مسئولین آب و فاضلاب در این منطه که ارتفاعش از شهر خیلی بیشتر است چندی است مشکل آب نداریم، تشکر میکنم

4 پنجشنبه, 01 بهمن 1388 ساعت 01:04
ــ

( از اهالی شهرک کاشانی )


حدود هفت سال است شبكه اكثر كوچه هاي اين شهرك اجرا گرديده است و اهالي اين كوچه ها اشتراك پذيري نموده اند متاسفانه دوسال است مشكل خط انتقال تمام شده است مسئولين ذيربط هيچگونه توجهي جهت تكميل خيابانها و كوچه هاي باقيمانده وبهره برداري آن ندارند استدعا داريم جهت حل اين مشكل مساعدت لازم را مبذول فرماييد.

5 چهارشنبه, 07 بهمن 1388 ساعت 12:48
ــ

( سلیمی )


با سلام و سپاس فراوان از دست اندرکاران و زحمت کشان وب سایت که انصافا" جای تقدیر و افتخار دارد لازم میدانم از اظهار لطف تعدادی از شهروندان گرامی که مجموعه خدمتگذاران خود در شرکت آب و فاضلاب شهری را مورد عنایت وحمایت قرار میدهند تشکر نموده و در جواب آقای طالبی اعلام نمایم که انشاءاله شبکه گذاری فاضلاب بخشی از منطقه داش کسن (آشاقی کوچه ) درابتدای سال آتی و مابقی به محض تخصیص اعتبار اجرا خواهد شد . در خصوص شهرک کاشانی نیز پیمانکار مربوطه جهت اجرای اتصالات مناطق کار شده مشخص و انعقاد قرارداد صورت گرفته است و انشاء اله بزودی مناطق شبکه گذاری شده شهرک فوق به مدار بهره برداری فاضلاب شهری وارد خواهد شد . با تشکر


پاسخ مدیر : با تشکر از شما و از اینکه محیط این وبسایت را بستر مناسبی برای پاسخگویی به سئوالات همشهریان انتخاب کردید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم

6 چهارشنبه, 14 بهمن 1388 ساعت 00:10
ــ

( از اهالی شهرک کاشانی )


باتشكر از آقاي مهندس سليمي كه شبانه روز در خدمت شهر وندان محترم هستند از اينكه مشكل آب شرب اين منطقه را نيز قبلا مرتفع نموده ايد تشكر و قدر داني مي نماييم


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید