معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله راه اردبیل به سرچم 94 در صد پیشرفت دارد
راه اردبیل به سرچم 94 در صد پیشرفت دارد فرستادن به ایمیل
جمعه, 02 بهمن 1388 ساعت 17:50

استاندار اردبيل گفت: راه اصلي اردبيل به سرچم كه با وجود مشكلات متعدد در حال احداث است، 94 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، منصور حقيقت‌پور پيش از ظهر امروز در بازديد از راه اصلي اردبيل به سرچم و اتصال آن به بزرگراه زنجان ـ تهران افزود: راه اصلي اردبيل يكي از دغدغه‌هاي اساسي ما به شمار مي‌رود كه معتقديم افتتاح اين پروژه مي‌تواند تاثير بسزايي در توسعه همه‌جانبه استان اردبيل داشته باشد.
وي تصريح كرد: تاكنون در اين مسير امر ساخت تونل‌ها و پل‌ها به شكل گسترده و وسيع انجام شده و هم‌اكنون نيز با سرعت هرچه تمام‌تر با به كارگيري نيروهاي متخصص در سه شيفت انجام مي‌شود.
حقيقت‌پور علت تاخير در افتتاح اين پروژه را فرو ريختن بخشي از تونل اصلي اين بزرگراه اعلام كرد و اظهار داشت: با تلاش پيمانكار پروژه اين تونل در حال ساخت مجدد است و ابنيه‌ راه اصلي اردبيل ـ سرچم نيز به پايان رسيده است.
وي خاطرنشان كرد: پيش‌بيني مي‌شود تا سه ماه آينده عمليات خاكي در مجموع به پايان برسد و از اواسط ارديبهشت ماه سال آينده عمليات آسفالت‌ريزي اين پروژه با توجه به گرم شدن هوا انجام شود.
استاندار اردبيل ادامه داد: با روند فعلي و سه شيفته بودن كارها در اجراي اين پروژه پيش‌بيني مي‌كنيم در شش ماهه اول سال آينده شاهد به بهره‌برداري رسيدن اين پروژه به صورت كامل باشيم.
وي اضافه كرد: تاكنون 110 ميليارد تومان براي اجراي اين پروژه هزينه شده است و 50 ميليارد تومان ديگر نياز است تا بتوانيم با پرداخت مطالبات پيمانكار برخي اقدامات باقي‌مانده را نيز انجام دهيم.
حقيقت‌پور گفت: با تخصيص اعتبار مناسب در سال آينده از سوي وزارت راه عمليات ايمن‌سازي، گاردريل، نصب علايم مسير و خط‌كشي اين بزرگراه انجام خواهد شد و اين محور براي عبور و مرور مردم مهيا خواهد شد.
وي خطاب به وزارت راه خواستار تامين كسري بودجه اين پروژه و اختصاص اعتبار لازم در سال آينده براي تكميل اين پروژه شد.
استاندار اردبيل اظهار اميدواري كرد با راه‌اندازي راه اصلي اردبيل به سرچم شاهد رونق گرفتن استان در بخش‌هاي مختلف اقتصادي و جذب گردشگران از نقاط مختلف با سهولت مسير و راه مناسب باشيم.

 

اگر خدا بخواهد و روزی جاده اصلی 28 کیومتری خلخال _ فیروز آباد هم تکمیل شود , از طریق این جاده دسترسی ما به غرب کشور و همچنین اتوبان تهران _ زنجان بسیار راحت خواهد شد !!!!!

و مردم خلخال همچنان منتظر !!!

 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید