معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله لغزندگی جاده باعث واژگونی خودرو شد
لغزندگی جاده باعث واژگونی خودرو شد فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 06 بهمن 1388 ساعت 23:19

بارش برف سنگين و يخبندان در جاده خلخال ـ اسالم موجب واژگوني دو دستگاه خودرو شد.

بارش برف سنگین در جاده خلخال - اسالم که ارتفاع آن به 60 سانتیمتر رسید باعث واژگونی دو دستگاه خودرو شد . در جريان اين حادثه يك دستگاه سواري پژو در ابتداي جاده خلخال به اسالم حوالي روستاي خوجين به دليل نداشتن زنجير چرخ واژگون شد و چهار نفر از سرنشينان آن مجروح و راهي بيمارستان شدند.
در حادثه رانندگي ديگر كه در اين مسير رخ داد، يك دستگاه خودروي پيكان پس از انحراف از جاده در دره كنار جاده سقوط كرد، ولي اين حادثه تلفات جاني نداشت.
همچنين اعضاي ستاد حوادث پيش‌بيني نشده شهرستان كوثر سرنشينان يك دستگاه خودروي گرفتار شده در برف و كولاك را بعد از ظهر امروز نجات دادند.
سرنشينان اين خودرو كه عازم زنجان بودند، در منطقه كجل كوثر بر اثر بارش برف و كولاك و نيز ناآشنا بودن به اين منطقه از جاده منحرف شدند كه با همكاري اعضاي ستاد حوادث غيرمترقبه كوثر از طريق ردگيري تلفن همراه مفقودشدگان اين افراد نجات يافته و در محل پايگاه موقت هلال‌احمر اسكان داده شدند.

 
یادداشت (2)
1 چهارشنبه, 07 بهمن 1388 ساعت 11:09
ــ

( امیر )


با سلام بعد از ظهر ششم بهمن از ساعت 13تا 16 که مسیر خلخال تا کوثر علیاو تا روستای خلفلو که راهداری خلخال و کوثر خواب مانده بود پلیس راه اردبیل هم چون امکان کمین و جریمه رانندگان میسر نبود اصلا حضور نداشت فقط به لطف حضور آقای مهندس هدایتی ، روسای اداره راه دو شهرستان از خواب بیدار شدند پس از حضور مهندس هدایتی ماشین آلات اداره راه شروع بکار کردند از ساعت 19 ببعد خواب زمستانی اداره راه دوباره آغاز شد البته در مسیر اسالم به خلخال راهداران عزیز بسیار زحمت میکشند از زحمات همگی آنها تشکر میکنم

2 شنبه, 10 بهمن 1388 ساعت 08:35
ــ

( افشین )


با سلام و تشکر از همه راهداران عزیز و زحمتکش اداره راه و امدادگران هلال احمر خلخال که در مسیر گردنه الماس واقعا و وجدانا تلاش میکنند جا دارد مسئولین شهرستان به نحو شایسته ای از این عزیزان قدردانی کنند


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید