معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله شعبه بانک پارسیان در خلخال ایجاد می شود
شعبه بانک پارسیان در خلخال ایجاد می شود فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 13 بهمن 1388 ساعت 11:03

 

به اطلاع عموم همشهریان  عزیز می رساند جناب آقای دکتر خالقی نماینده مردم  خلخال طی دیداری با جناب آقای شایسته مدیر عامل بانک پارسیان مذاکراتی جهت احداث شعبه بانک پارسیان در خلخال انجام داده اند  و طبق گزارش آقای حسنی یکی از همشهریان شاغل در بانک پارسیان ، مجوز لازم برای احداث شعبه  این بانک در خلخال صادر شده است لذا از همشهریانی که ملکی با مشخصات 150 متر مربع و حداقل بر 10 متر واقع در خیابانهای اصلی شهر جهت رهن و اجاره دارند جهت معرفی با یکی از شماره تلفن های زیر تماس بگیرند .

 

 

 

84842335 - 021  و   09124485077    حسنی

84842338 - 021   پناهی

 
یادداشت (2)
1 چهارشنبه, 14 بهمن 1388 ساعت 00:41
ــ

( میلاد )


با سلام . اگر چه تاسیس یک بانک در شهری مثل خلخال می تواند در جهت ایجاد شغل برای جوانان شهرمان موثر باشد اما جنبه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی امر هم باید مد نظر باشد . تاسیس یک بانک با نام و هویت پارسیان برای شهری مثل خلخال به جهت اقتصادی هم به نظر من باید کنترل شود . در ضمن تو رو خدا این یکی رو دیگه تو فلکه حمام پرنده نسازید . شما را جان عزیزانتان .

2 دوشنبه, 19 بهمن 1388 ساعت 21:13
ــ

( sh )


واقعا برای شما متاسفم که نظریه ها رو سانسور میکنید و اونی که خودتون دوست دارین می زنین .


پاسخ مدیر : قضیه دوست داشتن یا نداشتن نیست . قبلا هم خدمت دوستان عرض کرده ام که بار حقوقی کلیه مطالبی که در سایت مطرح میشه با شخص اینجانب است . حال اگر بخواهیم بدون سند و مدرک اتهامی به کسی وارد کنیم قضیه از حد یک نظر فراتر می رود . شما هم نام خودتون را ننوشتید که بدونیم این شخصی که اینقدر دلش پره کیه . خواهشا به قضایا منطقی تر نگاه کنید و اسم این رو سانسور نذارید . نظرات موافق و مخالف بلا استثنا در سایت منعکس می شوند مگر اینکه مشکل حقوقی  یا اخلاقی داشته باشند که خوشبختانه تا کنون نظری که مشکل اخلاقی داشته باشه نداشتیم .


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید