معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله مصلی خلخال کلنگ زنی شد
مصلی خلخال کلنگ زنی شد فرستادن به ایمیل
جمعه, 23 بهمن 1388 ساعت 10:47

به مناسبت دهه فجر كلنگ احداث مصلاي خلخال در زميني به زيربناي 6 هزار و 600 مترمربع به زمين زده شد .

 

در آيين كلنگ‌زني اين پروژه كه بعد از ظهر چهارشنبه صورت گرفت كه نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل، استاندار اردبيل و جمعي از مسئولان محلي و استاني حضور داشتند رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان گفت: مصلاي بزرگ خلخال در زميني به مساحت 6 هزار مترمربع و زيربنايي 6 هزار و 600 مترمربع احداث مي‌شود.
جهانگير كنعان‌پور افزود: اين مصلا در دو فاز اجرايي مي‌شود كه فاز اول آن بدون تاسيسات عمومي و خدماتي و تنها صحن نماز جمعه است كه در زيربناي 4 هزار و 300 مترمربع براي برادران و خواهران احداث مي‌شود.
وي تصريح كرد: اين مجموعه علاوه بر كاربري عمومي در فازهاي بعدي شامل كتابخانه، مهدكودك و همچنين سفره‌خانه نيز خواهد بود كه به شكل مناسب و زيبا طراحي شده و با تامين اعتبار مناسب اجرايي خواهد شد.
كنعان‌پور ادامه داد: به عنوان اعتبار اوليه از سوي ستاد اقامه نماز جمعه بيش از 150 ميليون تومان اعتبار به اين مجموعه اختصاص يافته است.
وي خاطر نشان كرد: انتظار مي‌رود با كمك مسئولان استاني و كشوري اين پروژه در كمتر از دو سال به مرحله بهره‌برداري برسد.
در اين مراسم امام جمعه خلخال نيز با اشاره به ضرورت احداث مصلا در خلخال گفت: هم‌اكنون محل برپايي نماز جمعه در اين شهرستان از نظر فضا و امكانات بسيار محدود است كه اميدواريم با احداث اين مصلا ظرفيت براي پذيرش اقامه‌كنندگان نماز تا 30 سال آينده نيز تامين شود.
حجت‌الاسلام احمد شجاعي اضافه كرد: در احداث مصلاها سعي داريم نماها و معماري‌هاي سنتي ايران و همچنين ظرافت‌ها و نقش بندي‌هاي مربوط به هنر اصيل ايراني محفوظ بماند.

 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید