معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار دانشگاهها حجت اله درخشان رئیس دانشگاه آزاد خلخال شد
حجت اله درخشان رئیس دانشگاه آزاد خلخال شد مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 21 تیر 1394 ساعت 08:40

حجت اله درخشان رئیس دانشگاه آزاد خلخال شد

 

 

عصر دیروز و با حضور مسئولین شهری و تعدادی از شهروندان خلخالی در دانشگاه آزاد خلخال، مراسم تودیع و معارفه‌ی ریاست دانشگاه آزاد خلخال برگزار شد و دکتر حسین علیپور جای خود را به حجت اله درخشان داد .

 

لازم به ذکر است که دکتر علی پور نیز به سمت رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان اردبیل منصوب شده است که مراسم معارفه ایشان نیز چند روز پیش برگزار شد.

 

یادداشت  

 
#1 حميد راضي 1394-04-21 09:28
موفق باشيد آقاي دكتر درخشان انتخاب بجا و شايسته است
 
 
#2 اكبر قرباني زند 1394-04-21 10:31
جناب آقاي حجت اله درخشان
انتصاب شایسته جنابعالی بعنوان ریاست دانشگاه آزادخلخال، که نشان از دانش ودرایت ومدیریت جنابعالی می باشدرابه شماوهمکاران محترم آن دانشگاه صمیمانه تبریک وتهنیت عرض می نماييم.
 
 
#3 بهروزشكري 1394-04-21 10:57
***بسمه الله الرحمن الرحيم***
استاد ارجمند جناب آقای دكتر درخشان
سلام علیکم
آسمان بلند فرهنگ ایران زمین پیوسته پرستاره باد و فروغ فرهنگ فرزانگی ایرانیان هماره دل و دیده جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده است. جوهر این فرهنگ ایمان است و جان مایه آن عشق، و این است راز ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمدی (ص)؛
*************** *************** ***********
با احترام، انتصاب جنابعالی به ریاست دانشگاه ازاداسلامي واحدخلخال که نشان از شایستگی شماست را تبریک عرض می نمایم. خدمت صادقانه و تلاش مخلصانه در عرصه های علمی و فرهنگی کشور توفیقی است که خداوند به شایستگان عنایت می نماید. جنابعالی از اساتید برجسته و خدوم جامعه دانشگاهی و یکی از چهره های ارزشمند و فرهیخته عرصه علم و دانش بوده که همواره با تفکر علمی، مخلصانه در جهت اعتلای بار علمی ایرانی، گام برداشته و تلاش نموده اید. برای شما در مسئولیت جدید از خداوند منان توفیق، سلامتی و بهروزی مسئلت می نمایم.
 
 
#4 محسن روائی 1394-04-21 11:32
استاد گرامی جناب آقای حجت اله درخشان انتصاب بجا وشایسته شمارا صمیمانه تبریک عرض می نمایم
 
 
#5 اصغر فیضی نیا 1394-04-21 11:58
جناب آقای دکتر درخشان -انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض نموده از اینکه افتخار شاگردی حضرتعالی را داشتم بر خود میبالم.اصغر فیضی نیا مدیر تولید شرکت نئوپان خلخال
 
 
#6 امان رجبی 1394-04-21 13:14
جناب آقای درخشان
انتخاب و انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را بعنوان ریاست دانشگاه آزاد خلخال، که نشان
از دانش ،درایت و تجربه ی بالای شما در عرصه ی مدیریت می باشد،تبریک عرض نموده وامیدوارم بااستعانت از خداوند منان وحضور جنابعالی شاهد موفقیت های روز افزون دانشگاه آزاد خلخال در عرصه های علمی و فرهنگی باشیم.
ارادتمند امان اله رجبی
 
 
#7 hoot 1394-04-21 13:20
دوستان اگر ممکن است لینک زیر رو یه نگاهی بکنین
دکتری کجاست؟؟
www.aukh.ac.ir/.../

پاسخ مدیر : با سلام . ممنون از اطلاع رسانی شما . خبر اصلاح شد
 
 
#8 برادران بدلی 1394-04-21 13:58
جناب آقای درخشان، انتصاب بجا و شایسته ی جنابعالی به سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال را از صمیم قلب تبریک عرض می کنیم وتوفیق روزافزون از درگاه ایزد منان برایتان خواستاریم.
 
 
#9 مرتضی غلامی 1394-04-21 17:36
انتخاب و انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را بعنوان ریاست دانشگاه آزاد خلخال، که نشان
از دانش ،درایت و تجربه ی بالای شما در عرصه ی مدیریت می باشد،تبریک عرض می کنم وتوفیقات روز افزون را برایتان ازدرگاه باریتعالی خواستارم
 
 
#10 سیروس قلیزاده 1394-04-21 20:00
دوست بسیار ارجمند انتصاب شایسته جنابعالی را صمیمانه تبریک عرض مینمایم
 
 
#11 علی خالقی هشجین 1394-04-21 21:52
با عرض تبریک و سربلندی برای جناب آقای درخشان، انتصاب بجا و شایسته شما را در سمت ریاست دانشگاه آزاد خلخال تبریک عرض نموده و برای جنابعالی از خداوند منان آرزوی توفیق و سراافرازی را دارم. باعث مباهات است فردی از دیار خورش رستم قله های علم را زیر پا می گذارد.
 
 
#12 فریادی 1394-04-22 06:30
جناب آقاي حجت اله درخشان
انتصاب شایسته جنابعالی بعنوان ریاست دانشگاه آزادخلخال، که نشان از دانش ودرایت ومدیریت جنابعالی می باشدرابه شماوهمکاران محترم آن دانشگاه صمیمانه تبریک وتهنیت عرض می نماييم.
 
 
#13 علی عمویی 1394-04-22 08:39
جناب آقای درخشان فردی با درایت ومدیری موفق می باشد زمانی که من در دانشگاه تحصیل میکردم و با توجه به مشکلی اداری پیش آمده دیدم که چگونه ایشان صادقانه در رفع مشکل اینجانب تلاش نمودند انتصاب شایسته جنابعالی بعنوان ریاست دانشگاه آزادخلخال را تبریک عرض مینمایم
 
 
#14 هیوا - تهران 1394-04-22 10:34
آقای درخشان فردی بادرایتی هستند ولی چند سوال ؟؟؟
1- آیا در این دانشگاه با بیش از 50 نفر هیات علمی که حدود 25 یا بیشتر مدرک دکتری دارن چرا باید فردی با مدرک ارشد سرپرست واحدی باشه؟این نشان از ضعف نداره؟
2- آیا زمانی که جلسات هیات امنایی دانشگاه آزاد منطقه یا سازمان برگزار بشه با حضور صد ها دکتر و بالاتر سرپرستی با مدرک ارشد برای واحد در سطح بزرگ نشان از تمسخر و سطح علمی پایین این واحد نیست؟
3- موقعی که ما تو این واحد درس میخوندیم جز دو سه نفر بقیه کتابی بودن حالا که سرپرستش شده ارشد که دیگه واویلا باید گفت؟
4- سرپرست دانشگاه نباید از طرح پژوهشی سردربیاره؟ نباید بدونه امتیاز آوری تو کدوم حوزه اتفاق میوفته؟صرفا معاون بودن در زمانی این رو توجیح نمیکنه.سرپرستی که هنوز مقاله در خوزه بین المللی نداره چرا باید مدارک دانشجو رو امضا بکنه و فردا همون دانشجو تو خیابونا بگرده؟؟؟؟
5 - هر مرکبی تخت خودش رو میخواد اما این مرکب برای ارشد یعنی تمسخر دانشجویان و سایر اساتید که از نظر علمی خیلی بالا هستند ؟؟
؟؟؟؟
؟؟؟؟
؟؟؟؟

این لینک هارم یه نگاهی بفرمایید:
aukh.ac.ir/.../
 
 
#15 محمد علی مخمدی 1394-04-22 14:58
سلام جناب اقای دکتر حجت اله درخشان انتخاب جنابعالی را به سمت ریاست دانشگاه ازاد خلخال تبریک عرض میکویم امیدوارم موفق باشید
 
 
#16 سیروس لطفی 1394-04-22 21:38
درجواب آقای هیوا باید یادآورشد که آقای درخشان بهترین انتخاب دراین مقطع بوده که سابقه سکانداری همه معاونتها را به عهده داشته واززیر بم دانشگاه خبر دارند که این می تواند درپیشرفت امورات به ایشان کمک نماید .
 
 
#17 آرش 1394-04-22 22:12
آقای درخشان بالاخره به آرزوی دیرینه خود رسید، نکته جالب این که سوابق کاری ایشون فقط تو همون دانشگاه آزاد خلخاله. و با کامنت شماره 14 کاملا موافقم //
 
 
#18 پاکزاد امیر پور 1394-04-22 23:14
دوستان توجه داشته باشند که ایشان به عنوان سرپرست معرفی شده و شاید هم شرایط احراز پست ریاست را نداشته باشد امیدوارم انتصابات در راستای تقویت سیاست های دولت تدبیر و امید و افراد هم سو و هم فکر با دولت صورت گیرد.
 
 
#19 فریور باقرزاده 1394-04-23 09:13
جناب آقای درخشان این انتصاب را تبریک عرض نموده و برایتان سلامتی مسئلت دارد.
 
 
#20 شاد 1394-04-23 15:07
با عرض تبریک به دکتر درخشان، با آرزوی موفقیت در این مسئولیت بزرگ،امیدواریم که دانشگاه آزاد به دست این جوانان بودمی پله ای برای آبادانی شهر و دیار عزیزمان خلخال باشد.
و با آرزوی موفقیت برای دکتر علیپور (که زحمات زیادی در ریاست کوتاه مدتش کشید) در مسئولیت جدیدش.
 
 
#21 جوادی 1394-04-24 02:08
جناب آقای دکتر درخشان می خواهم اجازه گرفته و اول به خودمان،یعنی قشر دانشجویان انتصاب مدیری توانمند و دلسوز را تبریک بگویم و برای جنابعالی آرزوی سلامتی و موفقیت نمایم.
 
 
#22 رضا 1394-04-24 08:49
توجه به نامه ای از امیرالمومنین در پاسخ به اقای هیوا
زمامداران بايد از ويژگي هاي ذيل برخوردار باشند:
1- توانمندي و كارآمدي: «بزرگي كار، وي را از پا درنياورد و قدرت تصميم گيري را از او نربايد.»
2- تجربه و آزمودگي: «اهل تجربه باشد.»
3- سلامت روحي: «اهل حيا و عفت باشد.»
4- اصالت خانوادگي: «از خانواده اي اصيل و درست كردار باشد.»
5- ديانت پايدار: «از پيشگامان در گرايش به اسلام و دينداري باشد.»
اميرالمؤمنين(ع) در تمام شئون حكومت خويش نيز، حق محوري را بر مصلحت انديشي ترجيح داده، در نصب كارگزاران حكومتي نيز چنين رفتاري داشت و جز صالحان و شايستگان را به امارت منصوب نمي كرد؛ بدين معنا كه موقعيت اجتماعي و خانوادگي افراد و امتيازهاي گوناگون، به جز تقوا و كارداني، در انتصاب آنان به مقام هاي ديواني بي اثر بود.
 
 
#23 عارف خاكنژاد 1394-04-25 06:31
باسلام حضور جناب آقاي درخشان وعرض تبريك وانشالله كه به اين نزديكي شاهد تصدي پست رياست دانشگاه آزاد واحد خلخال يا واحد هاي ديگر كشور عزيزمان باشيم در جواب بعضي ها كه ساز مخالف ميزنن بايد عرض كنم كه مديريت فقط مدرك نيست بلكه لياقت وشايستگي و داشتن دانش آن كار را مي خواد كه ايشان خدا را شكر اين پارامترها را دارا مي باشن كه گذشت زمان خود اين قضيه را ثابت مي كند پس خواهشا زود در باره اشخاص قضاوت نكنيم
 
 
#24 مسعود- رشت 1394-04-26 11:19
با سلام و عرض تبریک خدمت آقای درخشان، من از دانشجویان همین واحدم و کم و بیش با امورات واحد خلخال و مدیران این دانشگاه آشنایی دارم. دوستان عزیز دقت فرمایند که هیچ معلوم نیست که ایا واقعاً این سرپرستی قطعی شده یا موقتی است. پس بهتر است زود قضاوت نکنیم. چرا که کلیه امورات دانشگاه آزاد از طرف سازمان مرکزی دقیقاً پایش می شود. و با کوچکترین تخطی از آئین نامه هاو تخلفات اداری،عوامل و افراد خاطی باید پاسخگو باشند.//
 
 
#25 جاوید مولاپور 1394-04-27 20:22
انتصاب بجا و شایسته جناب آقای درخشان به سمت ریاست دانشگاه ازاد خلخال رو تبریک عرض می کنم امیدوارم که در این مسیر موفق و سربلند باشند و مثل سالهای قبل تر که دانشگاه ازاد خلخال سری تو سرا داشت حداقل بین دانشگاه های ازاد استان حتی محدوده آذربایجان بازم شاهد رشد دانشگاه ازاد خلخال باشیم چون با توجه به محرومیت شهری مثل خلال دانشگاه ها میتونن سهم بسزایی در معرفی ش توسعه شهر خلخال داشته باشند. مطمئناً جناب اقای درخشان با سابقه مدیریتی که دارند بر این امر اشراف کامل داشته ودر جهت رشد و تعالی شهرعزیزمون قدم خواهند برداشت. بامید موفقیت
 
 
#26 صالحی 1394-04-27 21:23
با عرض سلام...خدمت دوستانی که از ویژگی های کلی برای مدیریت صحبت می کنند باید گفت که هر کدام از این عناوین دارای تعریف خاص خود در مدیریت و فضای اکادمیک هستند...داشتن درجات علمی کف و حداقل برای تصدی یک پست در یک واحد دانشگاهیست...اینهکه یک سری حرفهای کلی بیان کنیم و بعد هم خود گوییم و خود خندیم که هنر خاصی نمی خواهد...همین طرز فکر باعث شده که خلخال روز به روز عقب بیفته..این حرفها مثل اینه که بگبم باید توریست جذب خلخال کنیم بعد بگیم جاده و هتل و این حرفها مهم نیست مهم تعهد به جذب توریست و داشتن دانش برای این کاره...برای سنجیدن دانش نزدیک به دویست ساله همه جای دنیا حتی تو تیمور شرقی هم یک معیارهایی تعریف کردند و اگر کسی نتونه یا به دنبال این معیار ها نباشه یعنی دانش لازم رو نداره...این دوستان خودشون حاضر میشند مثلا بیمارشونو پیش دکتری که مدرک نداره ولی طبق حرفهای خاله زنکی دانش لازم رو داره ببرند؟؟؟؟//
 
 
#27 فریدون دلگشا 1394-04-28 09:37
جناب آقای دکتر درخشان ، انتخاب بجا و شایسته حضرتعالی را به سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال که نشان از لیاقت و درایت و توانمندی جنابعالی می باشد را از صمیم دل تبریک عرض می نمایم . موفق باشید
 
 
#28 جواد جعفری 1394-04-28 20:41
کی ز نظر گریزد چهره آشنایتان/ یا زدلی برون شود صحبت با وفایتان.
جناب آقای دکتر درخشان
نوید مسرت بخش انتخاب حضرت عالی را به عنوان رئیس دانشگاه آزاد خلخال تبریک و تهنیت عرض می نمایم از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی را، در سایه دلسوزی جنابعالی برای آن مجموعه مسآلت دارم.
اینجانب بر حسب وظیفه و به نمایندگی از سوی جمعی از دوستان توفیق خدمتی بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی را برایتان مسئلت دارم.
و شکرالله سعیهم.
 
 
#29 امیرحسین عبدی 1394-05-09 00:47
استاد وارسته جناب آقای مهندس درخشان؛
انتصاب به جا و شایستهء حضرتعالی را تبریک عرض نموده و بر خود میبالم که افتخار کسب علم از محضر مبارکتان را داشته ام.
شرکت آسانسور کاسپین - امیرحسین عبدی
 
 
#30 خلخالی 1394-05-16 17:19
انتخاب به جا وشایسته ی استاد گرانقدر جناب آقای دکتر درخشان رابه سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال تبریکعرض میکنم.
 
 
#31 محمد مجردی 1394-05-17 08:47
با عرض تبریک و سربلندی برای جناب آقای درخشان، انتصاب بجا و شایسته شما را در سمت ریاست دانشگاه آزاد خلخال تبریک عرض نموده و برای جنابعالی از خداوند منان آرزوی توفیق و سراافرازی را دارم.
 
 
#32 ن درخشان 1394-05-21 14:21
تبریک اقای درخشان سربلند باشید
 
 
#33 عبدالاحدابراهیم زاده 1394-07-01 22:32
باسلام واحترام
انتصاب جنابعالی را تبریک عرض نموده و برای برادربزرگوارمان آرزوی موفقیت داریم.
دانشجوی رشته مهندسی صنایع
 
 
#34 نامدار 1394-07-09 01:49
با تبریک انتصاب آقای درخشان
به نظر می رسد ابتکار و قوه خلاقیت و همچنین چشمان تیزبین ایشان، خیلی مسائل ساده را که بسیاری نمیدیدند، میبینند و اگر میگویید نه، یک بار سری به دانشگاه بزنید تا از دم در ورودی تغییر را حس کنید. این واحد به مدیری محکم و قاطع نیاز دارد که آمده و امیدوارم در بحث علمی و اصل داستان که متاسفانه اصلا، در نظر گرفته نمیشود، شاهد تغییرات مثبت باشیم.
 
 
#35 رهبر تيموري 1394-08-03 10:30
با سلام واحترام
انتصاب شايسته جنابعالي را تبريك عرض نموده و براي برادر بزرگوار آرزوي سلامتي و موفقيت دارم
 
 
#36 یاشارعزیزی 1394-09-23 22:36
دکتوردرخشان جانابلاری ،سئوزه جان سالیقی واوزون عومورتانریدان ایزله ایرم.بوخبری اوخودوم دوغورداندا ئورک دن سوئوندوم.گوزل تانریدان سیزه اوغورلارایزله ایرم.یاشاسین درخشان جانابلاری ،یاشاسین خالخال.
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید