معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اطلاعیه ها و آگهی ها اطلاعیه ها ثبت نام تكميل ظرفيت در دانشگاه پيام نور خلخال
ثبت نام تكميل ظرفيت در دانشگاه پيام نور خلخال فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 26 مهر 1395 ساعت 20:20

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با تكميل ظرفيت رشته‌هاي تحصيلي پذيرش صرفاً با اعمال سوابق تحصيلي در مراكز و واحدهاي آموزشي دانشگاه پيام نور در (مهر ماه) سال 1395

 

 

با توجه به درخواست دانشگاه پيام نور مبني بر عدم تكميل ظرفيت پذيرش رشته‌هاي تحصيلي آزمون سراسري سال 1395 سازمان سنجش آموزش كشور بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان علاقمند به تحصيل در رشته‌هاي پذيرش صرفاً با اعمال سوابق تحصيلي دانشگاه ذيربط (اعم از داوطلباني كه در آزمون سراسري سال 1395 ثبت‌نام نموده و يا ننموده‌اند) مي‌رساند كه براي ثبت‌نام در رشته‌هاي تحصيلي فوق مي‌توانند با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه پيام نور به نشاني: www.pnu.ac.ir از رشته‌هاي پذيرنده در اين مرحله اطلاع حاصل نموده و ضمن مشخص نمودن رشته مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارك ذيل و با توجه به موارد مربوط از تاريخ 95/7/24 لغايت 95/8/24 به مركز دانشگاهي محل پذيرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمايند.

1- كليه متقاضيان مي‌بايست حداكثر تا تاريخ 95/6/31 داراي مدرك ديپلم كامل متوسطه نظام قديم (دوره چهارساله) يا پيش‌دانشگاهي و يا كارداني (فوق ديپلم) بوده باشند.

تبصره: در صورت امكان تشكيل كلاس براي نيمسال دوم سال تحصيلي 96-1395 از سوي مركز آموزشي مورد تقاضا، آن دسته از داوطلباني كه حداكثر تا تاريخ 95/10/30 موفق به اخذ مدرك پيش‌دانشگاهي و یا كارداني گردند، مي‌توانند در رشته و يا رشته‌هاي تحصيلي مربوط متقاضي شوند.

2- كليه داوطلبان مي‌بايست در زمان ثبت‌نام از طريق مركز آموزشي مربوط، بابت هزينه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 180.000 (يكصد و هشتاد هزار) ريال از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي در سايت سازمان اقدام نمايند.

3- هر داوطلب منحصراً مي‌تواند در يك گروه آزمايشي و يك كدرشته محل متقاضي شود. بديهي است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو كدرشته و يا در دو مؤسسه، اطلاعات وي در بانك اطلاعات پذيرفته شدگان هر دو محل حذف خواهد شد.

4- داوطلبان مي‌بايست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طريق مركز آموزشي در خصوص كدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بديهي است پس از ثبت، كدرشته محل ثبت شده براي داوطلبان قابل تغيير و يا تعويض نيست.

5- كليه متقاضيان «مرد» مي‌بايست در زمان ثبت‌نام و شركت در اين مرحله از پذيرش دانشجو، از نظر نظام وظيفه منعي براي ادامه تحصيل نداشته باشند.

6- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذيرفته شده مشروط (در مركز و يا واحد آموزشي كه به آن مراجعه داشته‌اند) تلقي مي‌شوند و شروع به تحصيل آنان تا زمان تاييد نهايي اين سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

مدارك مورد نياز:

1- اصل و يا گواهي مدرك تحصيلي ديپلم چهارساله نظام قديم با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش.

2- اصل و يا گواهي مدرك تحصيلي ديپلم نظام جديد با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش.

3- اصل و يا گواهي مدرك پيش دانشگاهي با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش.

4- گواهي اخذ مدرك كارداني براي آن دسته از دارندگان مدرك ديپلم نظام جديد كه فاقد مدرك پيش‌دانشگاهي مي‌باشند.

5- اصل شناسنامه و 2 برگ كپي از صفحات آن.

6- اصل كارت ملي و 2 برگ كپي از آن.

7- شش قطعه عكس 4×3 تهيه شده در سال جاري.

8- مدرك نظام وظيفه براي برادران مشمول.

كليه پذيرفته‌شدگان مي‌بايست به همراه تصوير ديپلم نظام قديم و يا گواهي پيش‌دانشگاهي خود به «دفاتر پيشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائيديه‌ تحصيلي (ارزش تحصيلي) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصيل خود را درخواست نمايند و رسيد آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. كليه پذيرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مركز يا واحد آموزشي محل تحصيل خود را در دانشگاه پيام نور در فرم «دفاتر پيشخوان خدمات دولت» اعلام نمايند.

ضمناً داوطلبان گرامي مي‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان به نشاني:  www.sanjesh.org و يا با شماره‌ تلفن گوياي‌: 42163 (كد 021) در ميان بگذارند و از مراجعه حضوري به اين سازمان خودداري فرمايند.

 

http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید