معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home شهدای والامقام خلخال کنعانی - بهبودعلی
کنعانی - بهبودعلی فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال

شهید بهبودعلی کنعانی

نام  : بهبودعلى

نام خانوادگى  :كنعانى

نام پدر :سيف‌ علی

محل تولد : روستای گورانسراب

تاريخ‌تولد  :16/02/ 1344

تاريخ شهادت  :22/12/63

عضویت : بسیجی


وصيت‌نامه   :

و من يهاجر فى سبيل الله يجد فى الارض مراغما كثيرا و سعة و من يخرج من بيته مهاجرا الى الله و رسوله ثم يدركه الموت فقد وقع اجره على الله و كان الله غفورا رحيما.

كسى كه هجرت كند در راه خدا بيابد در زمين هجرتگاههاى بسيار و گشايش و كسى كه بيرون آيد از خانه خويش در حالى كه هجرت كننده است به سوى خدا و پيغمبرش پس دريابدش مرگ، همانا مزدش بر خدا افتاد و خداست آمرزنده مهربان.

با حمد و سپاس به درگاه خداوند يزدان و با سلام و درود بر امام عصر مهدى(عج)تعالى و با سلام و درود بر نايب برحقش امامت امت خمينى بت شكن زمان و با سلام و درود بر شهيدان صدر اسلام تا امروز  و با سلام و درود به خانواده معظم شهدا، مجروحين و معلولين و مفقودين و اسرا و با سلام و درود بر امت حزب اللهى و هميشه در صحنه ايران .

برادران و خواهران؛ من مى خواهم چند كلمه اى با شما سخن بگويم. سخنم را موقعى آغاز مى كنم كه گلوله هاى دشمن به طرف پيكرم و قلبم شليك مى شود و در آتش رگبار گلوله ها به پيشروى خود ادامه مى دهم ،كه تا قلب امام زمان(عج) و نايب برحقش امام امت و خانواده شهدا و اسرا و مفقودين را شاد كنم و با خون دادن در راه خدا كربلاى حسينى كه مدتها است راهش براى ما مسلمانان بسته شده باز كنيم و در كربلاى حسينى به امامت امام امت، در آنجا نماز جماعت برگزار كنيم و از كربلا به سوى قدس حركت كنيم.

برادران حزب اللهى؛ وصيتم به شما عزيزان اين است كه از ولايت فقيه پشتيبانى كنيد و نگذاريد كه امام عزيزمان به اندازه نوك سوزن ناراحت باشد.

برادران؛ سنگرهاى برادران شهيدتان را خالى نگذاريد و اسلحه خونين برادرتان را به دست بگيريد و صف به صف آماده اعزام به جبهه ها باشيد، تا بتوانيد با جهادتان در راه خدا و با كمك خداوند اين جنگ تحميلى را به نفع اسلام تمام كنيد.

برادران عزيز؛ هر كدام كه مى توانيد به جبهه بياييد و هر كدام كه نمى توانيد در پشت جبهه با خلوص نيت در ادارات و ارگانها به انقلاب اسلامى ايران كمك كنيد و برادران حزب اللهى؛ فعاليت تان را را در انجمن اسلامى و پايگاهها بيشتر كنيد تا بتوانيد با فعال كردن انجمن ها و پايگاهها مشت محكمى بر منافقان داخلى اين ابوجهل هاى زمان بزنيد و توطئه اين منافقان را به خودشان برگردانيد.

اى برادران حزب اللهى؛ مساجد را پر كنيد كه چون انقلاب اسلامى ايران از مسجدها شروع شد و در مساجد به پيروزى رسيد .برادران حزب اللهى وجوانان پاك را به مساجد هدايت كنيد و نگذاريد جوانهاى پاك به كافه ها و خيابانها كشيده شوند.

جوانان عزيز ؛كمى به خودتان بياييد و دنيا را  دو دستى نگيريد. دنيا از بين رفتنى است. تنها چيزى كه مى ماند عمل هاى شما است. به فكر آخرت خودتان باشيد. من به امت حزب اللهى وصيت مى كنم كه از رهبر انقلاب امام امت و دولت اسلامى يران پشتيبانى كنيد و نگذاريد كه فرصت طلبان و سلطنت طلبان ليبرالها و سرمايه داران از فرصت استفاده كنند و با فرصت مناسب انقلاب  اسلامى مان را مورد تهديد قرار بدهند.

امت حزب اللهى ايران؛ درصحنه حاضر باشيد نه در شعارهايتان، بلكه در عملهايتان درصحنه حاضر باشيد و فقط شعار در زبانهايتان نگوييد، بلكه با عملهايتان ثابت كنيد كه اين انقلاب شكوهمند را تا آخر نگه خواهيد داشت و آن را به صاحب اصلى اش كه امام زمان(عج)  است تحويل خواهيد داد.

امت حزب اللهى ايران؛ قدر جوانان حزب الله را بدانيد كه امام عزيزمان درباره جوانان حزب اللهى فرموده اند «قدر اين جوانان حزب اللهى را بدانيد اينان هستند كه انقلاب را پاسدارى مى كنند.»

و يك وصيت به خواهران دارم. خواهران حجابهايتان را حفظ كنيد . دنباله‌روى فاطمه زهرا و زينب كبرى(ع) باشيد و مانند زينب شجاعت و حجاب داشته باشيد . خواهرانم؛ حجاب شما به منزله جهاد شما است. ما با جانمان از اين انقلاب دفاع مى كنيم و شما هم بايد با حفظ حجابتان در حفظ اين انقلاب كوشا باشيد. در مسجدها و مراسمها و در انجمن اسلامى و در حزب جمهورى اسلامى و در نماز جمعه و جماعت ها شركت كنيد و در انجمن اسلامى فعاليت بيشترى كنيد و آگاهى دوستانتان را بيشتر كنيد و آنها كه نسبت به انقلاب اسلامى بى تفاوت هستند، آنها را به سوى اسلام و انقلاب هدايت كنيد.

چند كلمه اى مى خواهم كه با پدر و مادرم و خواهرم و برادرانم صحبت كنم. مادرم و پدرم سلام . مادر مهربان و پدر عزيزم اميدوارم كه مرا حلال كنيد كه من آنطور كه بايد به شما خدمت مى كردم نتوانستم. پدر و مادرم؛ اگر از من كوچكترين اذيتى و ناراحتى ديده باشيد مرا ببخشيد كه چون مرا ديگر در اين دنيا نخواهيد ديد.

بيامادر حلالم كن كه عزم ترك جان دارم                    به ديدار دل افروزى عروج آسمان دارم        حلالم كن كه قصد بارگاه كبريا دارم                            گذرنامه به نقد جان درگاه خدا دارم           كنون با عزم پولادين ز جا مردانه برخيزم                         به درياى سپاه دشمنان طوفان برانگيزم

چو شيران با گروه روبهان تيره بستيزم                             بود دستى به دامان دل آرامى درآويزم

عزيز جان من مادر، حلالم كن دم آخر                 سبو بگرفته مى خواند مرا خود ساقى كوثر «پريشانم» ز هجران هزاران لاله احمر                             مرا رخصت بفرما تا شوم قربانى رهبر

مادرجان من در اين عمليات به شهادت مى رسم اميدوارم كه در مرگ من گريه نكنيد چون كه اگر در مرگ من گريه كنيد دشمنان اسلام شاد مى شوند.

مادرجان؛ تو مادر من هستى و مى دانم كه به من خيلى محبت دارى و اگر من شهيد شدم ناراحت مى شوى چون كه دربزرگ كردن من شب را تا صبح بيدار ماندى. اما مادرجان ؛ بايد تو هم مانند مادرشهدا، صبر داشته باشى و افتخار كنى كه فرزندت را بزرگ كردى و به راه راست كه همان راه انبيا و راه خداست فرستادى.

مادرجان، اگر جنازه من به دست تو نرسيد، ناراحت نباش . من دوست دارم كه مفقودالاثر باشم و بدنم ذره ذره بشود كه شايد گناهانم آمرزيده شود چون كه من گناهكارم و نتوانسته ام جلوى نفسم را بگيرم و اميدوارم كه با قطعه قطعه شدن بدنم گناهانم بخشيده شود و به شهداى اسلام بپيوندم.

مادرجان؛ هر وقت كه مرا به ياد آوردى براى من گريه نكن،  بلكه براى امام حسين(ع) گريه كن و به اسراى ايران كه درزندانهاى بعث عراق مانده اند گريه كن و براى مفقودالاثرها گريه كن و براى شهداى حمله موشكى دزفول گريه كن، براى يتيمان كه پدرهايشان را از دست داده‌اند گريه كن .

مادرجان؛ تنها آرزوى من در اين دنيا اين بود كه به شهادت برسم. مادرجان خواهرم را نگذار گريه كند. هر وقت كه خواهرم گريه كرد به خواهرم بگو كه براى برادرت  گريه نكن ،آن به آرزويش رسيد.

مادرجان؛ من در خود وظيفه ديدم كه به جبهه اعزام شوم و اسلحه خونين پسر دايى‌ام شهيد محمود اصدق و دوست عزيم موسى زاده را به دست بگيرم و با بعثيان صدامى به مبارزه برخيزم.

و شما برادرانم؛ به وظايف دينى خود آشنا باشيد و نمازهاى واجب را سبك مشماريد و اگر توانستيد نماز شب بخوانيد و ازنماينده امام و امام جمعه خلخال آيت الله يكتايى پشتيبانى كنيد و بدانيد كه هر كس با او دشمنى كند با پيغمبران و امامان و با خدا دشمنى كرده است و با رهبر انقلاب دشمنى كرده است و حتما سلام مرا به ايشان برسانيد.

برادرانم مرا در هروآباد در كنارقبر مهدى مرجايى دفن كنيد كه چون ما با هم همسنگر بوديم‌و دوست دارم كه هميشه همسنگر باشيم.

ديگر عرضى ندارم.

خداحافظ مادرم و خداحافظ پدرم و خواهرم و برادرانم.

اين شعارها را ازياد نبريد:

مرگ بر آمريكا - مرگ بر شوروى - مرگ بر منافق - مرگ بر اسرائيل.

و اين شعار را سه مرتبه بگوييد:

خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار.

بهبودعلى كنعانى                      روز شنبه 63/12/18

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید