معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/karimi/amlakeerfan1.jpg


بیانیه شماره 4 کیم جیغاز(طنز)

بیانیه شماره 4 کیم جیغاز(طنز)

همشهریان عزیز ! یکی از...
شور و شوق دوماه قبل از انتخابات (طنز)

شور و شوق دوماه قبل از انتخابات (طنز)

خوشبختانه و یا به قولی...
سیز ساواشا من تاماشا !

سیز ساواشا من تاماشا !

سیز یاخچی بیلیر‌سیز...

شمارشگر جاده سنتو

روزهای تاخیر در افتتاح جاده خلخال _ پونل ( طبق قول معاون وزیر راه که باید اول شهریور 89 به بهره برداری می رسید ) -5009 Days

شمارشگر جاده خلخال - فیروز آباد

روزهای تاخیر در افتتاح جاده طبق قول استاندار محترم در 28 آبان 91 ( موعد خرداد 92 ) -4006 Days

شمارشگر جدید جاده خلخال - فیروز آباد

تعداد روزهای مانده به افتتاح جاده طبق وعده استاندار ، فرماندار و نماینده در تاریخ 8 دی 93 ( موعد مرداد 94 ) -3214 Days

شمارشگر آبگیری سد بفراجرد

روزهای مانده به آبگیری سد طبق قول مدیرعامل آب منطقه ای استان در 5 شهریور 93 ( موعد شهریور 94 ) -3184 Days

تبليغات نوشتاري

تبلیغات در سایت خلخالیم
وب سایت خلخالیم آماده پذیرش تبلیغات متنی شماست
--------------------------------

اوقات شرعی



هواشناسی

حضرت علی (ع) : شهرها زمانی آباد میشوند که مردم ، شهر خود را دوست داشته باشند

آب قزل اوزن فقط مختص توسعه خلخال و کوثر است فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 29 اردیبهشت 1393 ساعت 10:31

دکتر جعفری طی موضع گیری قاطع خود در خصوص حقابه قزل اوزن گفت : در استان اردبیل تنها شهرستان‌هایی که حق استفاده از آب قزل‌اوزن را دارند، شهرستان‌های خلخال و کوثر هستند

 

 

 

جلیل جعفری بنه خلخال اظهار داشت : آب رودخانه قزل‌اوزن برای توسعه جنوب استان اردبیل است و نباید سایر مناطق استان برای آن برنامه داشته باشند.

 

جعفری گفت: آب رودخانه قزل‌اوزن از حوزه آبریز شهرستان خلخال تامین شده و سالانه بیش از 650 میلیون متر مکعب آب از رودخانه‌های شهرستان خلخال به قزل‌اوزن می‌ریزد.

 

وی افزود: بنابراین در استان اردبیل تنها شهرستان‌هایی که حق استفاده از آب قزل‌اوزن را دارند، شهرستان‌های خلخال و کوثر هستند.

 

نماینده مردم خلخال و کوثر گفت: این رودخانه در طول بیش از 100 کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال در بخش خورش رستم جاری است و بنابراین آنچه از رود قزل‌اوزن به استان اردبیل اختصاص یافته و در آینده تخصیص داده خواهد شد مختص دو شهرستان خلخال و کوثر است.

 

جعفری خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به مردم در اولویت فعالیت‌های مسئولین است و هیچ قدرتی نمی‌تواند این حق مردمی را سلب کند و آب این رودخانه را با بهانه‌های مختلف از جمله صنعت به شهر اردبیل انتقال دهد چراکه مردم اجازه این کار را به هیچ مسئولی نخواهند داد.

 

وی گفت: شهرستان خلخال و کوثر سنتی نخواهد ماند و گام توسعه را برداشته و رو به توسعه هستند.

 

این نماینده مجلس با اشاره به شهر اردبیل و نظر روشن وزیر نیرو و متخصصین حوزه تخصیص آب در وزارت نیرو که شهر اردبیل در حوزه آبریز قزل‌اوزن قرار ندارد و اگر قرار است به شهر اردبیل آبی تخصیص داده شود فقط از حوزه آبریز ارس خواهد بود، بیان داشت: نمایندگان شهر اردبیل به جای تاکید بر حق آب از قزل اوزن و انتقال آن به اردبیل و دشت اردبیل به بهانه‌های شرب و صنعت انرژی خود را برای انتقال آب از ارس صرف کنند.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به داشتن تجربه انتقال آب بین استان‌های یزد و اصفهان گفت: همه می‌دانند که این اتفاق چه تبعات ناگواری ایجاد کرد که انتقال آب ناعادلانه صورت گرفته بود بنابراین این تجربه نباید در استان اردبیل اتفاق بیفتد.

 

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آب قزل‌اوزن مختص توسعه جنوب است و اگر چنانچه به هر دلیلی و به هر بهانه‌ای آب این رودخانه که حق مردم خلخال و کوثر است به شهر اردبیل انتقال یابد جنوب استان از توسعه باز خواهد ماند و مردم این مناطق در دو شهرستان خلخال و کوثر اجازه انتقال قطره‌ای آب به دشت اردبیل را نخواهند داد.

 

این نماینده مجلس گفت: هیچ قدرتی قادر به انجام این عمل که به ضرر مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر و سلب توسعه از این مناطق است نیست و قدرت در دست خداوند و در دست مردم است، نه در دست نمایندگان و مسئولین و دولتمردان.

 

جعفری در بخش پایانی سخنان خود در خصوص سوال دو ماه قبل خود از وزیر نیرو گفت: وزیر نیرو به صراحت اعلام کردند که تاکنون قطره از آب رودخانه قزل‌اوزن به اردبیل تخصیص نیافته و این اتفاق در آینده نیز نخواهد افتاد.

 

انتقال آب از رودخانه قزل‌اوزن به دشت اردبیل و استفاده آن در کشاورزی و پتروشیمی از سال‌های گذشته مطرح بوده و جزء خواسته‌های مردم و پیگیری‌های مدام نمایندگان و مسئولین استان بوده است.

 

منبع : خبرگزاری فارس

 


پانویس مدیر سایت : با عرض سلام و ادب خدمت دوستان و همشهریان گرامی


از جناب آقای دکتر جعفری بخاطر این موضع گیری صریح و قاطعی که در مورد حق استراتژیک اهالی مظلوم شهرستانهای خلخال و کوثر داشتند ، بینهایت ممنون و سپاسگزاریم و ما نیز اعلام میکنیم که مردم خلخال ذره ای از حق خود در خصوص حقابه از قزل اوزن کوتاه نخواهند آمد و اجازه نخواهند داد این اصلی ترین عامل توسعه و پیشرفته منطقه به مناطقی غیر از حوزه آبریز قزل اوزن منتقل شود . حقابه قزل اوزن صرفا کفاف شهرستانهای خلخال و کوثر را میدهد و به هیچ وجه مازادی جهت انتقال به سایر مناطق استان نمی ماند . از مسئولین شهرستان درخواست داریم ، در خصوص استفاده و بهره برداری از حقابه قزل اوزن در شهرستانهای خلخال و کوثر حداکثر تلاش خود را بکنند و ذهنیت اشتباه را که شهرستان خلخال قابلیت کشاورزی ندارد از ذهنها به دور کنند ، چرا که این ذهنیت را همانهایی در ما ایجاد کرده اند که با این کار قصد به یغما بردن آب ما را داشتند !


مسئولین و اهالی خلخال مطمئن باشند که در صورت مدیریت آب و استفاده از روشهای علمی و بهینه کشاورزی ، میتوان در خصوص کشاورزی ، در شهرستان خلخال کارهای به مراتب بزرگتر و اساسی انجام داد . شهرستان خلخال در بخشهای شاهرود و مرکزی و خورش رستم ، با اقلیمهای متنوع قابلیتهای بسیار بالایی در زمینه کشاورزی دارند که به شدت نیازمند رسیدگی و مدیریت علمی هستند و مطمئنا یکی از اساسی ترین راهها در جهت رونق بخشیدن به روستاها و جلوگیری از مهاجرت ، رونق بخشیدن به کشاورزی و تبدیل آن از حالت سنتی به مدرن و علمی است که میتواند در کنار آن با راه اندازی صنایع تبدیلی و بسته بندی و ... ، شرایط رونق اقتصادی منطقه را نیز فراهم کرد  .


منتظر نظرات ارزشمند شما عزیزان در انتهای این مطلب هستیم .

 

یادداشت  

 
+1 #1 خلخالی110 1393-02-29 11:06
آفرین ، نماینده محترم حمایتت می کنیم.
 
 
#2 علی.. 1393-02-29 11:32
خدا را شکر میکنیم نماینده پرتلاشی هستید فقط فرماندار محترم جلوی مهاجرت همشهریها به مناطق کمتر توسعه یافته کرج وتهران را بگیرید یا متاسفانه بعضا می شنویم رفتند روستاهای شمال خواهشا گول هوای شمال را نخورید خود شمالیها اکثرا مهاجرت کردند // هیچ جا اب وهوای اذربایجان نمیشه
 
 
#3 علی م 1393-02-29 11:52
احسنت.ما پشت شما هستیم جناب جعفری.واقعا هیچگاه قاطعیتی اینچنین صریح و شفاف مشاهده نشده بود.امام جمعه ی محترم و فرماندار هم باید با تبعیت از ایشان مرکز استان را ازاین طمع خام خارج کنند.
 
 
+1 #4 رادبه پرنده 1393-02-29 11:56
از اظهار نظر قاطعانه نماینده محترم شهرستان های خلخال و کوثر ( خلخال زر بزرگ) کمال تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم نماینده محترم در خصوص اتمام جاده خلخال به فیروزآباد نیز قاطعانه برخورد کنند تا شاهد رشد و رونق اقتصاد این منطقه از ایران عزیز باشیم.
 
 
+1 #5 بهروز شکری 1393-02-29 12:00
باسلام از برخورد قاطع اقای دکتر جعفری درقبال حرفهای نادرست حقیت پور نماینده اردبیل در موردانتقال اب رودخانه قزل ازون به اردبیل سخن گفته بود.از عکس العمل سریع دکتر جعفری تشکر می کنیم
 
 
#6 محسن 1393-02-29 12:07
اما ما یه چیز دیگه شنیدیم .امیدواریم که مثل طرحهای دیگه نباشد ولی اقای جعفری بداند که مردم خلخال حتما از ایشان حمایت خواهند کرد در عدم انتقال اب قزل اوزن.
 
 
+1 #7 سعید 1393-02-29 13:38
این حرکت و اقدام جناب جعفری واقعا احسنت داره ، احسن به این شجاعت و غیرت
 
 
+1 #8 محمد پورعزیزی 1393-02-29 13:43
با سلام، سپاسگزاری از موضع قاطع نماینده محترم خلخال زر ... زین پس به جای واژه نامانوس جنوب استان به شهرستانهای خلخال و کوثر بگوییم خلخال زر ...
 
 
#9 دیلی اجی 1393-02-29 15:36
متاسفانه این حرفها را در مجلس نگفته اند. درست است ؟ اگر درست است بفرمایید.سخنرانی در مجلس با مصاحبه با یک خبرگزاری خیلی فرق دارد

پاسخ مدیر : با سلام . این سخنان در مصاحبه با خبرگزاری فارس عنوان شده و امیدواریم از طریق تریبون مجلس و مستقیما رو در روی برخی نمایندگان استان و وزیرنیرو نیز عنوان شود .
با این حال مطمئن باشید مصاحبه با یک خبرگزاری مطرح که اخبار آنرا همه مطالعه میکنند دست کمی از مطرح شدن آن در تریبون مجلس ندارد .
 
 
+1 #10 کوروش ممدوحی 1393-02-29 15:57
مردم شریف خلخال در جاهایی نماینده محنرم از حقوق انهادفاع می کند مثل کوه پشتش خواهند ایستاد و ذره عقب نشینی نخواهند کرد.
 
 
+1 #11 سلیمان قربانی 1393-02-29 16:15
ازنماینده محترم بخاطر قاطعیت کلامشان تشکر میکنم وامیدوارم این صراحت لهجه را در رابطه با راه فیروزآباد خلخال نیز داشته باشند تاهرچه سریعتر این راه تکمیل و تا پایان امسال مورد بهره برداری قرارگیرد
 
 
+1 #12 وحید 1393-02-29 16:15
از موضع قاطعانه نماینده محترم کمال تشکر را داریم،اما به نظر بنده در آینده دکتر جعفری به تنهایی در مقابل نمایندگان استان قرار خواهد گرفت و همان طور که آقای دکتر جعفری گفتند این آب حق مردم مناطق خلخال و کوثر است و میطلبد که ما مردم منطقه خلخال در حرکاتی خودجوش ماننده امضا کردن طومار و یا تجمع های اعتراض آمیز از ایشان حمایت و نیز از حق مردم منطقه دفاع کنیم و این قضیه را برای همیشه خاتمه دهیم,وبسایت خلخالیم هم در این امر تاثیر بسزایی میتواند داشته باشد.
 
 
#13 احمدی 1393-02-29 19:40
این سخنان چند ماهه اخیر نماینده اردبیل واقعا رنگ و بوی سیاسی دارد چرا که ایشان از زمان استانداری خود موانع قانونی این برنامه را می دانند اما همچنان بر این سخنان پافشاری دارند. ما مردم با حمایت از مواضع قاطع دکتر جعفری می توانیم اتحاد و مخالفت قاطع خود را با این حرکت نسجیده برخی نمایندگان اردبیل در روزهای خاصی چون روز مسابقه ماهیگیری در قزل اوزن با تشکیل زنجیره انسانی در حاشیه این رود عظیم به صورت علنی نشان دهیم.
 
 
#14 همشهری 1393-02-29 20:57
سلام اگه یه قطره هم بدین به اردبیل در حق همه ی مردم خلخال ظلم شده من اردبیل دانشجو هستم و میبینم خیابان هایی که آسفالتشان سالمه و عیبی نداره رو از اول میان آسفالت نو میریزن در صورتی که تو خلخال چندین ساله حتی کوچه هاش آسفالت نداره...
 
 
#15 مرتضی اصغری 1393-02-29 21:26
جناب دکتر جعفری
برخوردقاطعانه و شجاعت جنابعالی در دفاع از حقوق مردم خلخال ستودنی است . ای کاش در دوران نمایندگی آقایی که 16 سال متوالی در مجلس حضور داشتند و راه بین المللی (جاده سنتو )بجای عبور از خلخال از بیراهه ها گذشت قاطعانه دفاع میشد، امروز شهری بسیار آبادتری داشتیم که قابل توصیف نبود.درود بر شما
 
 
#16 Masoud 1393-02-29 22:05
خوب مثل اینکه نزدیک انتخاباته و برای رای آوردن باید تلاش کرد!!!
 
 
#17 فرزاد 1393-02-30 07:12
با سلام
از آقای جعفری به خاطر موضع گیری صریح و شجاعانه تشکر و قدر دانی می کنیم و مطمئن باشند که مردم خلخال و کیوی عزیز چون کوه از آقای جعفری تحت هر شرایطی پشتیبانی خواهد کرد.
امیدوارم این حرف ها رو بتونند در مجلس هم بزنند. و از تریبون مجلس هم بتونن حرف این مردم را بگن.
 
 
#18 رضا جعفری 1393-02-30 07:21
از اظهار نظر جناب دکتر قدردانی می کنم .
می دونم که مردم خلخال و کوثر در برابر این مسئله و مسائل مشابه متحد و یکدل هستند .
نمی دونم مسئولین استان از طریق این سایت به این مسئله پی می برن یا ما فقط داریم با این اظهار نظرها احساسات همدیگه رو تحریک می کنیم .
یه حرکتی هم از طرف مردم خلخال و کوثر لازمه ، تشکیل کمپین ، امضای طومار ، یه حرکت اعتراضی ، یا هرچیزی .
از مدیریت سایت خواهش می کنم با هم فکری دوستان یه راهکاری در نظر بگیرن که تو موارد این چنینی نظرات مردم به مسئولین استان منعکس بشه .
 
 
#19 همشهری 1393-02-30 07:51
با تشکر از جناب اقای دکتر جعفری نماینده مردم شهرستانهای خلخال و کوثر
من نمیدانم چرا نمایندگان محترم اردبیل اسرار براین موضوع دارند چرا که رئیس جمهور سابق درچندین سفری که به استان اردبیل داشتند هر بار به این موضوع تاکید کردند که اردبیل از قزول اوزن حق آبه ندارند
سوالی دارم آقایان مسئولان چطور میشود شما در بحث عمرانی و
ابادانی خلخال حقی را طلب نمی نمائید و فقط از حوزه انتخابی خود دم میزنید ولی وقتی میبینید که این آّب هست چشم طمع به آن میدوزید
آقای احمدی نژاد رئیس جمهور سابق فرمودند که اردبیل اگر حق آبه ای داشته باشد باید از ارس بردارد نه قزل اوزن من نمیدانم شما چرا اصرار دارید که این موضوع را برعکس تحلیل نمایند بسیار جای تاسف است با این که مسئولان و نمایندگان استان اردبیل میدانند که این حق آنها نیست باز بر طبل بی عدالتی میکوبند . ولی این را بدانند مردم خلخال از هرچیزی کوتاه بیاند ولی بر سر حق آبه قزل اوزن با مرکز استان هیچ گونه تعارفی ندارند و کوتاه نخواهند امد چراکه زمینهای حاصل خیز هشجین و کوثر از بی آبی از بین رفته اند و حال که من این را مینویسم زمینهای کشاورزی هشجین رو به نابودی میرود به دلیل نبود اب لازم برای کشاورزی
حال با این وضع آقایان نمایندگان باز برای دشت اردبیل آب میخواهد ان هم از کجا از قزل اوزن نه ارس
حق آبه اول برای استان کردستان بعدا زنجان بعداستان اردبیل آن هم جنوب استان هشجین و کوثر می باشد نه مرکز استان به قول شما دشت اردبیل

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . انتهای مطلب شما رو اطلاح میکنم ، کل منطقه خلخال از قزل اوزن حقابه میبرد ( یعنی شهرستانهای خلخال و کوثر و همه بخشها و روستاهای آنها ) چرا که همه آبهای جاری خلخال زر به قزل اوزن میریزد و اصطلاحا در حوزه آب ریز آن قرار دارد و حتی بخش شاهرود خلخال هم از قزل اوزن حقابه دارد و تمامی آبهای جاری آن از طریق رودخانه شاهرود و از مسیر دیگری به قزل اوزن می ریزد . و لذا این دست درازی به حقوق همه اهالی شهرستانهای خلخال و کوثر امری کاملا نکوهیده و مذموم است و غیر قابل دفاع
 
 
#20 خلخالی 1393-02-30 08:03
سلام. منم با وحید موافقم...
 
 
#21 حسین 1393-02-30 08:31
از جناب آقای دکتر جعفری بخاطر این موضع گیری صریح و قاطع داشتند ، بینهایت ممنون و سپاسگزاریم
 
 
#22 طلبه 1393-02-30 10:36
آفرین براین شجاعت دکترجعفری
 
 
#23 ب - ر 1393-02-30 11:07
ارومیه زیبا بود با دریاچه اش ،اصفهان نصف جهان بود با زاینده رودش ،‌قزل اوزن نامدار هست با عشق سارای . این نعمتی است که خداوند متعال به اهالی منطقه خلخال بخشیده اگر قرار بود قزل اوزن برای اردبیلی ها باشد از همان اول خداوند راه قزل اوزن را به طرف اردبیل کج می کرد پس بیایید قدر این نعمت را بدانیم و ازآن بهره کامل ببریم و به دست بیگانگان نسپاریم . آب یعنی آبادانی، آب یعنی زندگی اگر نباشد مشتی خاک و خل است که همه جابه وفور هست بیایید با حمایت از این آبادانی و زندگی بخشی شهرمان را دوباره به جهانیان بشناسانیم همانند جاده بی نظیر آسالم .
 
 
#24 میلاد فولادی 1393-02-30 11:35
جناب دکتر جعفری اظهار نظر قاطعانه جنابعالی
بسیار خوبه..... . .ما حمایتتون میکنیم
امیدوارم پشت تریبون مجلس هم همین حرف ها رو شاهد باشیم
 
 
#25 وحید 1393-02-30 12:15
در جواب آقا Masoud :
تا باشه از این جور رای جمع کردن ها.
 
 
#26 احمد 1393-02-30 14:52
به عمل کار براید 8)
 
 
#27 یک هیرولی 1393-02-30 15:19
کامنت شماره 13 آقای احمدی جای تامل دارد من هم با این ایده موافقم .شاید زنجیره انسانی بهانه ای باشد تا اذهان عمومی را به موضوع حیاتی حقآبه قزل اوزن جلب کند صرف نظر از اینکه اظهارات نماینده به زعم عده ای مصرف انتخاباتی داشته یا نه.
 
 
#28 امیر مهدی 1393-02-30 18:37
با سلام و تشکر از حمایتهای مردم شهرستان خلخال ای کاش نماینده ی محترم از بی عدالتیهایی که به خلخال میشود مثل راه فیروز به خلخال این چنین موضع صریحی داشتند متاسفانه دوگانگی در برخورد نماینده ی محترم خیلی نگران کننده است
 
 
#29 علی سلیمی 1393-02-30 18:44
با تشکر از جناب آقای شیرعلیپور که با انتشار این خبر در این سایت پرمخاطب امکان اعلام حمایت شهروندان عزیز خلخال را از حق مسلم خود فراهم می نمایند امیدواریم مدیران سایر وب سایت ها نیز الگوبردار اینگونه اقدامات باشند از موضع گیری قاطعانه نماینده مردم شریف خلخال و کوثر سپاسگزاریم
 
 
#30 امیر مهدی 1393-02-30 23:02
به نقل از کیم جیغاز از مطلب باغچه ی مرد فقیر:
................حال که نمایندگان اردبیل ، مخصوصا آنانیکه از حقیقت دورند ، جایگاه خود را که همان نمایندگی مردم اردبیل ، نیر و نمین در محدوده شهرستانهای اردبیل ، نیرو نمین بوده فراموش کرده اند و خود را مالک کل استان فرض نموده و مردم نجیب خلخال را هیچ انگاشته و در صفر ضرب نموده و چنان خواب نما شده اند که به فکر تصاحب آب مقدس قزل اوزن افتاده اند ، نمی دانند که این ادعا به چه اندازه خنده آور است؟


لذا ما مردم خلخال نیز چند مطالبه خود را طبق لیست ذیل به حضور مدیران استانی ابلاغ می نماییم تا موجب تنویر افکار حقیقت جویان شود:

- حق آبه خلخال از آب ارس و بالیقلی چای

- حق آبه خلخال از چشمه های سرعین

- دو دانگ از کوه ساوالان بعنوان حق خاکه

- دو دانگ از دشت مغان بعنوان حق خاکه

- سه دانگ از جنگلهای فندق لو بعنوان حق درخته
 
 
#31 علی 1393-02-31 08:12
با سلام مثل اینکه هم همه ی تدارک ملاقات با مقام معظم رهبری تو شهر پیچیده است آیا نماینده ، فرماندار و امام جمعه ی محترم در راس این ملاقات هستند یا فعلا توسط شهروندان مطرح شده است. در ضمن ایجاد زنجیره ی انسانی در کنار رود قزل اوزن ایده ی جالبی است لطفا عملی نمایید
 
 
#32 حامد 1393-02-31 09:42
حامیان دفاع از حق مسلم خلخال از رودخانه قزل اوزن هرگز کوتاه نخواهند آمد، منتظر خبر ایجاد زنجیره ی انسانی در حاشیه رودخانه قزل اوزن هستیم...
 
 
#33 سهند 1393-02-31 12:38
ضمن تشکر از نماینده محترم، امید می رود در قبال سایر موارد بویژه پروژه فیروز آباد- خلخال نیز تا حصول نتیجه اقدام نمایند( فرصت سوزی های سه سال اخیر را نباید از نظر دور داشت ، از آن رو که همیشه نمیتوان جبران مافات نمود )
 
 
#34 iهموطن 1393-03-01 00:45
تشکر و قدردانی از دفاع بحق واظهارات شجاعانه و حق طلبی نماینده محترم
 
 
#35 iهموطن 1393-03-01 01:07
لا سلام جناب اقای مدیر در یاداشتتون فرموداید حقابه قزل اوزن کفاف نیازهای ابی شهرستان را میدهد این طور نیست در صورت مهار کلیه ابهام ون باز کمبود اب داریم در حال چه برسد بعد از 10 سال دیگر با وضعیت خشکسالی... قبلا یاداشتی از همشهریان در سایت دکتر خاقی و خلخالیم درج شده بود اگر امانش هست ان مطلب جهت اطلاع در سایت اورده شود

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما ، عرض کردم ، صرفاً و این دقیقا همان حرف شماست .
 
 
#36 حسين طالب پور 1393-03-01 21:45
حرف زدن كافي نيست بايد كليه مسئولين خلخال و كوثر هماهنگ با همديگريكبار براي هميشه اين حركت تبعيض و توهين آميز آشكار مسئولين استان نسبت به جنوب استان را كه واقعا از حد گذرانده اند را جواب دهند طوريكه در استان هيچوقت ديگر اين بحث را ادامه ندهند و مسئولين جنوب استان بدانند كه مسئوليت اولشان دفاع محكم و قاطعانه از حق و حقوق مردم منطقه شان مي باشد و اگر خداي نكرده اين كار طرح انتقال قزل اوزن به اردبيل اتفاق بيفتد از نظر مردم منطقه براي مسئولين جنوب استان و در صدر آن براي نماينده محترم يك گناه نابخشودني خواهد بود.
 
 
#37 امیر مهدی 1393-03-03 22:53
به نقل از قسمت نظرات و پیشنهادات همین سایت شبكه خبر _ (صدا و سيما ) شماره پيامك 1000600 است كه اكثر مردم با ارسال پيام به اين شماره كه چنذين مجري دارد و پايش توسط اين مجريان به لحاظ آماري از مشكلات مردم و خواسته هاي آنها طرح موضوع ميشود و از مسئولين ذيربط در حد امكان پيگيري مي شود _ با ذكر توضيحات فوق پيشنهاد ميشود از طريق همين سايت اطلاع رساني شودتا در 2 روز خاص (ترجيحا اوايل يك هفته خاص)همشريهاي عزير اقدام به ارسال پيامك با موضوع محروميت از راههاي ارتباطي خلخال با متن هاي مختلف بناييم _ شايد صدايمان شنيده شود _
 
 
#38 مجتبی نعمتی 1393-03-09 16:46
باسلام و تشکر از نماینده محترم که اینگونه در این دوران تلاش می کنید ولی متاسفانه یکی از قول های که در دوران فعالیت نامزدی بر آن تاکید مصرانه داشتید ایجاد تونل در مسیر خلخال - گیلان بود که مردم عزیز منطقه خلخال بی صبرانه منتظر عملی شدن موضوع می باشند.جناب آقای دکتر، جناب عالی بهتر می دانید که اجرای همچین پروژه ای نیاز به پیش بینی در بودجه دولت محترم می باشد.حالا این سوال پیش می آید که با اطلاع از این موضوع این قولها داده شد!! و یا بدون ایجاد ساختار ( همانند راه اصلی، سوخت و برق) در خصوص احداث کارخانه سیمان، ذوب آهن و....می توان اظهار نظر کرد!!!؟؟
 
 
#39 فرشاد 1393-03-15 13:13
باتقدیر ازتدبیر ودرست اندیشی نماینده فهیم خلخال وکوثر .
به قول نمایندگان محترم اردبیل وتلاش برای توسعه استان ،ما ساکنین جنوب استان اردبیل نیز می توانیم پتروشیمی دومی داشته باشیم تاازهزینه گزاف انتقال آب به اردبیل ،برای وزارت نیرو وبیت المال صرفه جویی شود .ماهمه می دانیم که یک نماینده عالم وسختکوشی داریم وانشاءا.. بایاری خداوند چنین طرح هایی محقق خواهدشد.
 
 
#40 حجت اسماعیل زاده 1393-04-22 19:43
ازاینکه جناب دکترجعفری نماینده محترم قدرتمند شهرمان خلخال وکوثر دررمجلس شورای اسلامی به جدپیگیر طرح های نیمه تمام وطرح های دردست بررسی درخانه ملت که دنباله تلاش نماینده محترم سابق شهرمان بوده کمال تشکروسپاسگزاری راازوی داریم یقینا اهالی شهرمان پشتیبان ایشان خواهندبود
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید