معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/karimi/amlakeerfan1.jpg


بیانیه شماره 4 کیم جیغاز(طنز)

بیانیه شماره 4 کیم جیغاز(طنز)

همشهریان عزیز ! یکی از...
شور و شوق دوماه قبل از انتخابات (طنز)

شور و شوق دوماه قبل از انتخابات (طنز)

خوشبختانه و یا به قولی...
سیز ساواشا من تاماشا !

سیز ساواشا من تاماشا !

سیز یاخچی بیلیر‌سیز...

شمارشگر جاده سنتو

روزهای تاخیر در افتتاح جاده خلخال _ پونل ( طبق قول معاون وزیر راه که باید اول شهریور 89 به بهره برداری می رسید ) -5009 Days

شمارشگر جاده خلخال - فیروز آباد

روزهای تاخیر در افتتاح جاده طبق قول استاندار محترم در 28 آبان 91 ( موعد خرداد 92 ) -4006 Days

شمارشگر جدید جاده خلخال - فیروز آباد

تعداد روزهای مانده به افتتاح جاده طبق وعده استاندار ، فرماندار و نماینده در تاریخ 8 دی 93 ( موعد مرداد 94 ) -3214 Days

شمارشگر آبگیری سد بفراجرد

روزهای مانده به آبگیری سد طبق قول مدیرعامل آب منطقه ای استان در 5 شهریور 93 ( موعد شهریور 94 ) -3184 Days

تبليغات نوشتاري

تبلیغات در سایت خلخالیم
وب سایت خلخالیم آماده پذیرش تبلیغات متنی شماست
--------------------------------

اوقات شرعی



هواشناسی

حضرت علی (ع) : شهرها زمانی آباد میشوند که مردم ، شهر خود را دوست داشته باشند

نماینده خلخال : حقابه قزل اوزن متعلق به خلخال و کوثر است فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 30 بهمن 1393 ساعت 23:41

مسئولین بدانند این حق‌آبه مربوط به مردم خلخال و کوثر است و تا زمانی که حق‌آبه صنعت‌ و کشاورزی برای دو شهرستان خلخال و کوثر تخصیص نیابد نه تنها اردبیل، هیچ شهر دیگری از این حق‌آبه سهمی ندارد

 

 

 

جلیل جعفری‌بنه‌خلخال امشب در جمع مردم روستای خوجین که با حضور مدیران‌کل ادارات کل جهاد کشاورزی، محیط زیست‌، آبخیزداری و منابع طبیعی و آب و فاضلاب روستایی تشکیل شد گفت: مردم خلخال و کوثر پیگیر حق‌آبه خود از رودخانه‌ خروشان قزل‌اوزن هستند و پاسخ به مطالبات مردم وظیفه مسئولین است.

 

جعفری با اشاره به بعضی اظهارات در خصوص اینکه از رودخانه قزل‌اوزن حق آبه اردبیل جدا شده و تخصیص خواهد یافت گفت: این اظهارات پشتوانه نداشته و حق‌آبه قزل اوزن به لحاظ جاری شدن این رودخانه به طول بیش از 100 کیلومتر در حوزه استحفاظی خلخال و کوثر متعلق به مردم این منطقه است.

 

وی گفت: مردم در تماس‌ها و دیدارهای حضوری نگران از این هستند که بدون اختصاص این حق‌آبه به خلخال آب از شهرستان خلخال خارج خواهد شد گفت: مسئولین بدانند این حق‌آبه مربوط به مردم خلخال و کوثر است و تا زمانی که حق‌آبه صنعت‌ و کشاورزی برای دو شهرستان خلخال و کوثر تخصیص نیابد نه تنها اردبیل، هیچ شهر دیگری از این حق‌آبه سهمی ندارد.

 

این مسئول این نکته را یادآور شد که مردم خلخال و کوثر اجازه نخواهند داد تا برای زنده ماندن یک دشت دو شهرستان از کم‌آبی رنج ببرد حقیقتا از حقوق خود در خصوص حق‌آبه قزل‌اوزن دفاع و اجازه استفاده از آن در غیر از خلخال و کوثر را نخواهند داد.

 

جعفری در ادامه محور سخنان خود مسیر راه اصلی خلخال ـ کلور درام را یکی از مسیر‌های بدون کولاک و مناسب برای تردد استان عنوان نمود و گفت: این راه اصلی که هم‌اکنون در حال اجراست از کنار دست رودخانه شاهرودچای عبور کرده و به لحاظ عبور از اقلیم گرم هیچ مشکلی برای تردد هموطنان نخواهد داشت.

 

وی گفت: این مسیر کوتاهتر از سایر مسیرهای ارتباطی استان به مرکز کشور و تهران بوده که با اتمام این مسیر فاصله خلخال تا تهران از 520 کیلومتر به 400 کیلومتر کاهش خواهد یافت و این صرفه زمانی به نفع هموطنان خواهد بود.

 

جعفری توسعه خلخال را در گروه تکمیل راه‌های ارتباطی اصلی عنوان نمود و گفت: 24 کیلومتر از حوزه استحفاظی خلخال در مسیر خلخال به اسالم تا انتهای حوزه با برنامه‌ریزی به پیمانکار جدید در سال 1394 واگذار خواهد شد و این مسیر به‌سازی و مرمت و روکش خواهد شد و بحث روشنایی و خط‌‌‌‌کشی نیز در این مسیر رعایت خواهد شد.

 

وی در خصوص ورودی شهر خلخال از طرف اسالم به طرف روستای خوجین و خلخال نیز گفت: برای این طرح حدود سه و نیم میلیارد تومان اختصاص داده شده که 500 میلیون تومان آن تامین اعتبار شده و با آغاز فصل کاری عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

 

احمد قنبری بخشدار مرکزی خلخال روستای خوجین را یکی از روستاهای زیبا در حوزه گردشگری عنوان نمود و گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات گردشگری در این روستا در توسعه صنعت توریسم شهرستان تاثیرگذار خواهد بود و این روستا در فصل بهار و تابستان پذیرای گردشگران از مناطق مختلف کشور است و لزوم توجه به این روستا باید در اولویت مسئولین منطقه باشد

 

 

منبع : خبرگزاری فارس

 

یادداشت  

 
#1 محمد پورعزیزی 1393-12-01 10:08
با سلام، از موضع قاطع دکتر جعفری در قبال حقابه سپاسگزاری می کنم، متاسفانه سخنان چند روز گذشته مدیر عامل آب منطقه ای اردبیل به گونه دیگری بود، ایشان روز 20 بهمن طی مصاحبه با خبرگزاری مهر گفت: استفاده اصلی این استان از حق آبه قزل اوزن به منظور مصارف شرب و صنعت است. داوود نجفیان در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در صورتی که حق آبه قزل اوزن به استان اردبیل تخصیص یابد اولویت ما تامین نیاز شرب و صنعت است. وی افزود: بر همین اساس نیاز شرب و صنعت در طول مسیر بهره برداری از حق آبه این رود تامین خواهد شد و کشاورزی در اولویت نخواهد بود. مدیر عامل آب منطقه ای استان با بیان اینکه استان اردبیل با محدودیت منابع آبی مواجه است، اضافه کرد: در وضعیتی که با محدودیت مواجه ایم اولویت اول ما تامین آب شرب و بعد مصارف دیگر است. نجفیان تاکید دارد که بر همین اساس منابع آبی باید مدیریت شود و کیفی ترین آب به شرب اختصاص یابد.وی با تاکید به اینکه سال گذشته تخصیص حق آبه قزل اوزن مصوب شده است، ادامه داد: طرح نهایی شده و تا پایان سال برای اجرا فراخوان جذب پیمانکار منتشر می شود.مدیر عامل آب منطقه ای استان در خصوص برخی انتقاد ها به در نظر نگرفتن نیاز شهرستان های خلخال و کوثر اضافه کرد: ما به مدیریت واحد آبی نیاز داریم و بر همین اساس هر جا نیاز به شرب باشد در اولویت است. نجفیان اضافه کرد: تلاش ما استفاده بهینه از منابع آبی است و با اولویت بندی نوع مصرف در شرایطی که با محدودیت مواجه ایم مصرف شرب را در اولویت اول قرار داده ایم.
تلاش های نمایندگان اردبیل و سایر مسئولین اردبیل و سکوت مسئولین شهرستان که از سوی استان منصوب شده اند بر نگرانی ها افزوده است.
 
 
#2 موسوی 1393-12-01 19:02
همانطور که دکتر جعفری گفته اند حقابه قزل اوزن فقط برای خلخال و کوثر است و هرگز به اردبیل نخواهد رفت. این صحبت های آقای نجفیان و نمایندگان اردبیل فقط مصرف تبلیغاتی دارد. از این دست صحبت ها زیاد می کنند مثلا از یک طرف از صحبت واریز 1 میلیارد دلار به حساب شرکت آب اردبیل برای آبرسانی به مغان می کنند در حالیکه نماینده مغان مصاحبه کرده و گفته ریالی از پول ها در مغان خبری نیست. این ها برای ماندن در پشت میز ریاست هر از چند گاهی از این مصاحبه ها خواهند کرد تا نمایندگان اردبیل را سر ذوق آورند.
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید