معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار اخبار کوتاه کانال رسمی خلخالیم در تلگرام + لینک عضویت
کانال رسمی خلخالیم در تلگرام + لینک عضویت مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 22 مهر 1394 ساعت 09:32

چندی پیش کانال رسمی وبسایت خلخالیم را بر روی تلگرام راه اندازی کردیم تا دوستان و مخاطبان بزرگوار سایت امکان دسترسی به سایت از طریق این ابزار را نیز داشته باشند



اکنون می توانید برای دریافت اخبار و مطالب متعدد وبسایت خلخالیم بر روی موبایلتان، عضو کانال خلخالیم شوید و دوستان خود را نیز به کانال تلگرام خلخالیم دعوت کنید.

 

برای عضویت روی این لینک کلیک کنید:

بعد از ورود به لینک بالا بر روی دکمه Join کلیک کنید!


اگر همین خبر را با موبایل خود باز کنید و لینک فوق را کلیک نمایید، کانال خلخالیم را روی موبایلتان خواهید داشت و "در لحظه خبردار خواهید شد."

همچنین ممنون خواهم بود با کپی این لینک و ارسال آن به دوستان تان ، آنها را به کانال خلخالیم دعوت کنید. این، کمک بزرگی به ما خواهد بود و ما قدردان لطف شما هستیم.

به کانال خلخالیم خوش آمدید.

نکته : چون کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،لطفا تلگرام خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید

 

توجه : کانال telegram.me/khalkhalim تنها کانال رسمی وبسایت خلخالیم در تلگرام میباشد و خلخالیم هیچگونه مسئولیتی در قبال مطالبی که در سایر گروهها وکانالهای تلگرامی خلخال منتشر می شود ندارد


تعداد اعضاء در کانالهای خبری تلگرام نامحدود بوده و هیچکدام از اعضاء قادر به مشاهده سایر اعضاء نیستند و فقط مدیران گروه این امکان را دارا هستند که مطلب درج کرده و یا قادر به مشاهده اعضاء باشند

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 

یادداشت  

 
#1 همشهری 1394-07-24 11:17
با عرض سلام
ممنون از شما بابت درست کردن این کانال واقعا عالیه و بنظرم اگه گروه سایت خلخالیم هم در تلگرام درست کنید و لینکشو بذارید تا بقیه اعضا هم در آن شرکت کنند و لذت ببرن...
با تشکر

پاسخ مدیر : با سلام . گروه خلخالیم مدتی راه اندازی و فعالیت نموده و سپس جمع شد ، چرا که برخی دوستان همانند بسیاری از گروههای تلگرام رعایت نمی کنند و ترجیح ما این بود که گروه تلگرامی نداشته باشیم .
 
 
#2 اکبر خسروی 1394-10-14 08:59
همکاری با محله و کوچه خود برای رفع نیاز های نیازمندان که هرکس میتواندبه اندازه توان و تخصص و مهارت خود سهیم باشدتا بتوانیم کاهش فقر و آراامش روحی و روانی در محله و کوچه خود را به همراه داشته باشیم. مراکز نیکوکاری شهر خلخال آمادگی کامل خود را برای همکاری همه جانبه همشریان عزیز جهت رفع فقر در کوچه خود را اعلام می دارد.04532421724
 
 
#3 دانیالی 1395-11-24 20:54
درود
 
 
#4 شکری بهروز 1395-11-25 22:07
درودبرشما
 
 
#5 نصرت اله نادرزاده 1397-02-18 17:48
ممنونم دوست عزیز آقای مسعود شیرعلیپور تشکر میکنم که این سایت رو راه اندازی کردین و ما استفاده میکنیم
www.jazb-naderzadeh.com
 
 
#6 ناصر نادرزاده 1397-03-09 10:18
با سلام در خصوص اخبار و اطلاع رسانی از مدیر مسول این سایت بسیار زیبا تشکر میکنیم جا داره یه قسمتی راجع به اخبار حومه هم توجهی بشود با تشکر
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید