معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

بیانیه شماره 4 کیم جیغاز(طنز) مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
طنز
چهارشنبه, 21 بهمن 1394 ساعت 00:13

همشهریان عزیز ! یکی از عوامل موفقیت هر کاندیدای مجلس، داشتن تیمی قوی، کارشناس و کاربلد و کارچاق‌‌‌کن می‌باشد. ظاهرا من نیز از این نعمت بی‌بهره نبوده‌ام.

 

از زمانیکه اینجانب کاندیداتوری خود را اعلام نموده‌ام، انبوهی از کارشناسان زبده و غیر‌زبده دور و بر ما را گرفته و بصورت خود‌جوش تیم کارشناسی ما را تشکیل داده‌اند که هر کدام از آنان در مقام کارشناس، خود را در عالم سیاست در حد نیم‌مرحوم حجاریان معرفی می‌کنند.

اگر‌چه از نیت و قصد آنان بی‌خبر نیستم و خوب می‌دانم که التماس دعایشان از بهر چیست ولی همین که در زیر علم ما سینه زده و شاه‌بیت ما را تکرار می‌کنند، کلی برایمان ارزش دارند.

انشالله پس از انتخابات نیز از شرمندگی آنها در خواهیم آمد و هر کدام را به مرادشان خواهیم رساند. البته این گروه کارشناسی ایراد دیگری هم دارند و آن اینست که در پشت سرمان در بین مردم چنان خود را مغز متفکر و وکیل و وصی کیم‌جیغاز معرفی می‌کنند که گویی قبل از وکیل شدن من، آنها وکیل ما هستند.

باری بگذریم در طی جلسه‌ای با همین گروه‌مان، طبق نظرات کارشناسی برای جلب نظر اهالی شریف هشجین به آن منطقه محروم سفر کنیم و به مردم آن دیار قول دهیم که در صورت پیروزی در انتخابات، هشجین را به شهرستان تبدیل کنیم.
لذا طبق برنامه در روز موعود سوار بر ماشین‌هایمان شده و حرکت کردیم.
پس از مدتی و طی نمودن جاده پیچ در پیچ وارد روستا شدیم.پس از پیاده شدن، بلافاصله کارشناسان با حلقه زدن بر دور و برمان، مرا تا مسجد مشایعت نموده و در آنجا مستقر شدیم.

بیچاره پیر‌مرد متولی مسجد را هم مامور کردند تا اهالی را در مسجد گرد بیاورد. پس از تجمع مردم در مسجد، شروع به سخنرانی نموده و از سابقه، تاریخ و شخصیتهای بزرگ و فرهنگی هشجین تمجیدها نموده و از آب و هوایش تعریفها نمودم. همچنین عنوان کردم که با مطالعه دقیق منطقه، محرومیتها و استعدادهای آن را شناسایی نموده و به این نتیجه رسیده‌ام که هشجین لیاقت و شایستگی تبدیل شدن به شهرستان را دارد و من حتما این کار را خواهم کرد.(در اینجا منتظر تشویش مردم بودم که ناباورانه دیدم صدایی از کسی در نمی آید و مردم هاج و واج مرا نگاه می‌کنند.) و من برای تهییج بیشتر مردم، ادامه سخنرانی را با آب و تاب بیشتر ادامه دادم و با آرزوی شهرستان شدن هشجین، سخنانم را خاتمه دادم.

ناگهان جوانی بلند شد و با صدای بلند گفت: عزیز کیم‌جیغاز، خوش گلیب‌سن بیزیم کنده.آمما دئدیکلرون بیزه نه ربطی وار؟

گفتم: نئجه آخی! من سیزیچون اللشیرم. بورانی شهرستان ائله‌مک منیم بویوک هدفیم‌دی.

گفت: آی قارداش، اشتباه گلیب‌سن. بورا هشجین دیور، بورا ترزه‌نه دی.

من جاماعات قاباغیندا قیزاریب، بیر کارشناس‌لاریما باخدیم، بیرمردومه، بیرده آچیخ قاپیا.

 

نویسنده :‌ کیم جیغاز

http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 

یادداشت  

 
+1 #1 سیدلطف اله پاشازاده 1394-11-21 08:39
سالاملار سیزه کیم جیغاز بییم
ظرافتلی یازدیغلارینی اوخویارکن یوره گیم پارچالاندی. سوروارسان نیه؟ دییرم خالخالیمین فقرینه گوره و اوندا اولان نیسگیللی ایگیدلر اوچون. ازنو داغینا سوووقدان چوکن مه خاطیره لرینی احساسیله توپراقدا یازماق گه رک و اینصافیله صیداقتدن سوز آچیب هابیله عمل اتمک گه رکدیر. ساغ اول
 
 
+1 #2 وحید 1394-11-24 14:23
واقعا همینطوره...
افرین به درک عمیقتون.
 
 
#3 ابراهیم ربیعی 1396-01-15 09:16
کیم جیغاز جان عالی سن عالی
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید