معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار اخبار کوتاه عدم اجرای یکی از طرح ها به منزله بازگشت به عقب نیست
عدم اجرای یکی از طرح ها به منزله بازگشت به عقب نیست مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 03 اردیبهشت 1397 ساعت 09:45

 

رادبه پرنده : شورای اسلامی شهر خلخال با در نظر گرفتن مزایا و معایب یک طرح با استفاده از نظرهای کارشناسی و نه احساسی نسبت به اخذ تصمیمات لازم اقدام می کند بنابراین کلیات طرح بهبود عبور و مرور شهری خلخال که توسط مشاور تهیه شده است بصورت علمی و گام به گام در قالب اجرای طرح های ترافیکی اجرایی خواهد شد

http://up.khalkhalim.com/uploads/152446550101881.jpg

سخنگوی شورای اسلامی شهر خلخال در خصوص کلیات طرح یک طرفه شدن خیابان امام (ره) به خلخالیم گفت: همانطور که قبلا نیز ذکر شده بود بنا به پیشنهاد مشاور بهبود عبور و مرور شهرداری خلخال کلیات طرح یک طرفه شدن خیابان امام ره در کنار اصلاح میادین و تقاطع ها و ایجاد موانع گردش به چپ و ... در جلسه شورای ترافیک اسفند ماه تصویب شد و بنا به پیشنهاد اعضاء مقرر گردید جهت بررسی کارشناسی و دقیق تر به کمیته فنی ارجاع گردد که یک جلسه کمیته فنی نیز در روزهای گذشته برگزار گردید که هفته آینده نیز جلسه بعدی جهت اخذ تصمیمات نهایی برگزار خواهد گردید. اعضاء جلسه کمیته فنی و شورای اسلامی شهر خلخال بر این عقیده بودند که تا تکمیل و بهسازی عمرانی خیابان های جایگزین و مجاور خیابان امام خمینی علی الخصوص بلوارهای سی متری قدس، بلوار امام علی ع و بلوار سید عبدالرحیم خلخالی و همچنین خیابان های آیت الله طالقانی و آیت الله دستغیب و ... امکان هدایت ترافیک به خیابان های جایگزین وجود ندارد ولی طرح های دیگر مشاور از جمله اصلاح هندسی میادین و ایجاد موانع گردش به چپ امکان اجرایی داشته و پس از تصویب اجرایی خواهد شد.

وی افزود: وقتی از کلیات یک طرح صحبت می شود یعنی طرحی که در جزئیات آن بسیاری از پارامترها و طرح ها لحاظ شده باشد که یکی از آن ها بحث های اجتماعی و فرهنگی می باشد که این مطالعات نیز نه بصورت صوری بلکه باید علمی و کارکردی باشد، لذا شورای اسلامی شهر خلخال با در نظر گرفتن مزایا و معایب یک طرح با استفاده از نظرهای کارشناسی و نه احساسی نسبت به اخذ تصمیمات لازم اقدام می کند بنابراین کلیات طرح بهبود عبور و مرور شهری خلخال که توسط مشاور تهیه شده است بصورت علمی و گام به گام در قالب اجرای طرح های ترافیکی اجرایی خواهد شد و عدم اجرای یکی از طرح ها به منزله بازگشت به عقب نبوده و اولویت بندی اجرایی طرح ها نسبت به استعدادها و ظرفیت های مالی و فرهنگی و اجتماعی مجموعه شهرداری خلخال و شهر خلخال قابلیت اجرایی پیدا خواهد کرد.

رادبه پرنده افزود: شورای اسلامی شهر خلخال بیشترین همکاری را نسبت به سالیان گذشته با پلیس راهور خلخال داشته و دغدغه اصلاح وضعیت فرهنگ ترافیکی شهر خلخال از مباحث مهم شورای شهر بوده است و اقداماتی که در راستای همکاری با پلیس راهور انجام خواهد شد بدین شرح است:

۱. خط کشی رنگ گرم در معابر شهری خلخال برای اولین بار

۲. مکان یابی و خرید حدود ۱۰۰ پایه چراغ راهنمایی هشت وجهی در کلیه تقاطع های شهر خلخال

۳. جذب " سیلور من ها" در جهت آموزش راهنمایی و رانندگی و بالابردن فرهنگ ترافیکی بصورت چهره به چهره

۴. مکان یابی پل های عابر پیاده جدید در بلوار ۱۷ شهریور و بلوار یادگاران امام ره

۵. اصلاح هندسی میادین

۶. ایجاد علائم هشداردهنده دو جزئی در خیابان های اصلی

 

پرنده در آخر ضمن تشکر از شهردار محترم و ساعی شهر خلخال بابت همکاری های لازم با شورای اسلامی شهر خلخال و مجموعه مسئولین شهرستان خلخال از کلیه رسانه های شهر خلخال درخواست کرد سخن مسئولین در هر جلسه ای که باشد را به صورت صحیح اطلاع رسانی کنند و از حب و بغض های شخصی دوری نمایند که اساس کار خبررسانی و رسالتی که دارند باید بر مبنای حقیقیت گویی پایگذاری شده باشد و گرنه ثمره دروغ و تشویش اذهان عمومی نسبت به مسئولین، ایجاد بن بست هایی بر مسیر توسعه خلخال خواهد بود.

در ضمن فعالین فضای مجازی نیز باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشند که وقتی خبرنگار یک رسانه رسمی خبری در خصوص مسائل شهر و شهرداری با شهردار، سخنگو یا رئیس شورای اسلامی شهر خلخال تماس می گیرد، طبق مصوبه شورای اسلامی شهر خلخال باید به آن سایت و خبرنگار پاسخگو باشیم و در این بین بنده از خبرنگاران مجموعه های خبری شهرستان خلخال به خصوص پایگاه های خلخالیم و خلخال زر کمال تشکر را دارم. لازم به ذکر است هر زمانی که از طرف پایگاه های خبری ذکر شده تماس گرفته شده است پاسخگو بودیم و این روال ادامه خواهد یافت و هر زمانی که خبرنگاران سایت ها و مجموعه های خبری خلخال در خصوص خبری سوال خاصی داشته باشند با کمال میل در خدمتشان خواهیم بود، کانال فضای مجازی شهرداری خلخال نیز در خصوص ارائه عملکرد و تصاویر فعالیت های شهرداری فعال می باشد

http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 

یادداشت  

 
#1 علی م 1397-02-11 11:18
به عنوان یک شهروند ،از خدمات شبانه روزی شورای محترم ، بسیار بسیار متشکر و ممنونم. به خصوص بنا به شناختی که از جناب دکتر پرنده دارم از ایشان به خاطر مساعی و ممارست های شبانه روزی ، سپاسگزار و متشکرم . قطعا نظرات کارشناسی و هر اقدام رو به جلو با اصطکاک هایی همراه خواهد بود ؛ اما مهم نفس حرکت است و همانطوریکه همگان شاهدند ، در شهرداری خلخال به علت سالهای متمادی سکون و در جا زدن ، کارهای روی زمین مانده بیشماری وجود دارد که عملا کارهای مهم و زیربنائی انجام شده پس از آغاز به کار دوره جدید شورا و شهردار محترم خانم دکتر جوادی را تحت الشعاع قرار داده و باعث شده نمود کمتری داشته باشد . امید آن دارم که شورای شهر هیروآباد و شهردار محترم اولویت خود را بر زیرساخت ها و مسائل اصلی قرار دهند . رویه ای که تاکنون رعایت شده و در آینده نیز چراغ راه فعالیت های شهرداری باشد انشاالله!
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید