معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله فرماندار خلخال : اقدامات شهرداری خلخال مطلوب نیست
فرماندار خلخال : اقدامات شهرداری خلخال مطلوب نیست فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1397 ساعت 14:25

http://up.khalkhalim.com/uploads/151783781477691.jpgفرماندار خلخال گفت: شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر برنامه ای برای پیشبرد اهداف توسعه شهر در عرصه های مختلف اجتماعی ، عمرانی و بهداشتی ندارند.

 

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، فریدون بابایی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی خلخال از عملکرد شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر در انجام وظایف ذاتی این نهاد غیردولتی از جمله راه اندازی سایت جدید دفن زباله ها انتقاد کرد.

او گفت: در حالی که پنج میلیارد ریال اعتبار استانی برای اجرای طرح سایت جدید در اختیار شهرداری خلخال گذاشته شده و پنج میلیارد ریال اعتبار جدید نیز بزودی برای تکمیل این طرح در اختیار شهرداری گذاشته می شود شهردار و اعضای شورای شهر از اجرای این طرح به بهانه های مختلف طفره می روند.

وی افزود: عقب نشینی شهرداری از اجرای این طرح و یا طرح هایی که به تایید کارگروه های مختلف شهرستانی و استانی رسیده و از پشتیبان قانونی و امنیتی برخودار است از جمله اجرای طرح جدید پسماند زباله که در سال 1388 مورد تایید کارگروه مدیریت پسماند مرکز استان واقع شده، ناتوانی شهرداری در اجرای امور محسوب می شود.

وی گفت: در حالی که شهروندان خلخال از ادامه فعالیت محل دفن فعلی زباله ها رنج می برند و راه اندازی سایت جدید در ضرب الاجل تعیین شده از سوی مرکز استان ضرورت دارد اعضای شورای اسلامی به جای کمک به اجرای این طرح اقدام به فرافکنی و طرح مسائل حاشیه ای همراه با تهدید به استعفا از کار خود می کنند.

وی اظهار کرد: شهردار خلخال حق جابجایی و یا هزینه کرد پنج میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته با راه اندازی سایت جدید دفن زباله ها را ندارد و نگهداری طولانی مدت این مبلغ در حساب شهرداری و بدون استفاده آن در اجرای طرح تعیین شده جرم بوده و شهردار باید جوابگوی این تخلف باشد.

وی همچنین افزود: شهردار خلخال در کنار بی اعتنایی به اجرای مصوبات شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان در سایر موارد مربوط به ارتقای بهداشت عمومی از جمله بی اعتنایی به مصوبات این شورا ، جمع آوری و اتلاف سگ های ولگرد ، احداث سرویس های بهداشتی مناسب ، تفکیک زباله از مبداء و یا سایر موارد قانونی تعیین شده برای شهرداران برنامه ای ندارد.

رییس شورای سلامت و امنیت غذایی خلخال همچنین اظهار کرد: شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر به جای ارائه برنامه های پیشنهادی خود به مردم در مسیر توسعه و عمران شهری با طرح برخی مسائل که ناشی از بی تجربگی این افراد در سیستم اداری است، از انجام وظایف ذاتی خود به بهانه های مختلف طفره می روند.

وی حضور مسئولان اجرایی عضو این شورا در جلسات را ضروری دانست و گفت: در جلساتی همچون شورای سلامت امنیت غذایی مسئولان وظیفه دارند شخصا حضور یافته و از فرستادن نماینده به جای خود خودداری کنند.

فاطمه جوادی به عنوان نخستین زن شهردار خلخال در تاریخ شهرداری های شهرهای استان اردبیل از آذرماه سال 96 تصدی امور شهرداری این شهر را بعهده گرفت.

 

http://img8.irna.ir/1397/13970226/82917249/82917249-72342991.jpg

 

http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 

یادداشت  

 
#1 آشنا 1397-02-27 11:16
اقدامات شما هم مطلوب نیست آقای فرماندار . در افکار عمومی جایگاه و پایگاه مناسبی ندارید. هر شهروند منصفی یک نگاه به شهر و اقدامات شهرداری بیاندازد متوجه می شود که برنامه دارند و دارند کار میکنند . شما هم یک کاری بکن به جای انتقاد از دیگران . به عمل کار برآید
 
 
#2 ایلدار 1397-02-27 11:23
متاسفانه سخنان فرماندار محترم، نه سنجیده بود و نه پسندیده.صرف انتقاد از دیگران کار شبکه های مجازی لمپن است نه کار یک فرماندار نمونه و پخته و اهل تعامل.انتظار از آقای بابائی بسیار بالا بود اما این سخنان فقط توخالی بودن این انتظارات را نشان داد. حتی اگر شورای خلخال و شهردار بی لیاقت و بی برنامه هستند با سخنان اینچنینی نباید به شعور انتخاب کنندگان توهین می شد . یعنی چه که شورا و شهرداری به روال امور اداری آشنا نیستند . مگر در این بوروکراسی کاغذسالار چه چیزی عاید شهرستان خلخال شده است به جز محرومیت و عقب ماندگی؟؟؟؟

اگر بیل نمی زنیم ؛ بیل را از دست بی زن هم نگیریم
 
 
#3 د ف 1397-02-27 15:24
اقای فرماندار بجای متحد شدن بایکدیکر وکمک بهم درپیشرفت کارها از هم ایراد نگیریم 5ماه است که قول تله کابین و اسکی را داده اید ولی منور کلنگ اش هم زده نشده وضعیت راه ها الخصوص جاده پونل در حوزه استحفاضی خاخال مناسب نیست همین طور رد جاده خلخال به اسالم مردم رنج می برندکمی رسیدگی کنید به مسئولین ادارات کمی فشار وارد کنیداداره راه هج کاری نمی کند شاید استان گیلان تا اخر هیچ کاری نکرد تکلیف مردم چیه در این مورد همه اش باید عذاب بکشند
 
 
#4 نوعی 1397-02-27 16:33
انتقاد سازنده نیاز یک دستگاه اجرایی است. ولی صرف انتقاد بدون بررسی وبا لحن ناخوشایند، پس ازمدت زمان بسیار محدود فعالیت شهردارجدید (همزمان درفصل زمستان )تا چه اندازه منطقی است ؟
 
 
#5 یک همشهری 1397-02-27 17:27
ضمن خسته نباشید به جناب مهندس بابایی و ممنون از تام تلاش های خود برای خلخال میتوانست این ادبیات یکم در باب توصیه باشد
و اینکه جناب فرماندار باحضور حداکثر مردم در فضای مجازی بیشتر قول ها و حرفها در ذهن مردم خواهد ماند
یادم پارسال خبر اومده بود که 10 کیلومتر از طرف خلخال هشجین و 10کیلومتر هم از طرف خلخال کوثر آسفالت خواهد شد 2 ماه کاری را پشت سر گذراندیم ولی هنوز خبری نیست آیا دلیل خاصی دارد و یا با مشکل دیگری روبرو است خواهشا با خلخالیم درمیان بگذارید تا اطلاع رسانی شود ممنون
 
 
#6 فرزانه 1397-02-27 20:20
با احترام خدمت فرماندار محترم
واقعا متاسفم با اینگونه واین لحن انتقاداز شورا وشهردارفرهیخته.
شورا منتخب مردم میباشد. مردم خلخال که از لحاظ فرهنگی در کشورنظیر ندارد. واین مردم در جای جای این کشور به لحاظ انتخاب یک شهردار فرهیخته به خود میبالند ؛ چرا که این انتخاب نتیجه سالیان سال چالش فرهنگی مردم بوده است که قدم بزرگی از سایر شهرها وحتی مراکز استانها جلوتر میباشد. ویک شهردار فرهیخته مطمینا برای هرروزش برنامه دارد. لطفا به شعور این مردم احترام بگذاریم.
 
 
#7 اکبر راستگو 1397-02-27 21:16
ازکوزه همان .... که در اوست ......فرماندارجان خودشماکه ....تعطیلید
 
 
#8 روایی تهران 1397-02-28 20:07
به به جناب فرماندار، از سایت خلخالیم بابت انعکاس خبر و نظرها ممنونم.آقای فرماندار عملکرد شما بسیار مطلوب بوده؟ شما و ادارات زیرمجموعه چه عملکردی داشته اید؟ شما در این ۲ سال چه فعالیتی داشتین؟ علایی که رفت جوادی رو هم بفرستین بره راحت شین. شورای شهر خلخال منتخب مردم و به فرموده امام راحل میزان رای ملت است و شما وظیفه دارین به این شعور مردم احترام بزارین
 
 
#9 صادق مظفری 1397-02-28 20:12
با سلام آقای فرماندار.شما برای شهر چیکار کردین ۲ ساله نمیتونین معاون انتخاب کنین چون اربابتون از بالا اجازه نمیده.خواهشن حرف زدن رو بزار کنار برای خلخال عزیز کاری انجام بده.انتقاد به نظرم کار ساز نیست از موقعی که اومدین خلخال چیکار کردین.فرماندار شهر هستین جاده پونل رو یه سری بزنین خوب میشه باعث آبروریزی برای خلخال است.
 
 
#10 اروج 1397-02-28 20:13
آقای فرماندار شهردار و شورا بی عرضه...راستی از معاون چه خبر؟ از جاده اسالم چه خبر؟ از نئوپان چه خبر؟ از ازناو چه خبر؟ لابد اجازه نمیاد واسه معاونت؟
 
 
#11 رحیمی 1397-02-28 20:16
باسلام جناب فرماندار.خواهشن تفرقه افکنی رو بزارین کنار واسه شهر کاری انجام بدین شهرهای دیگه مثل مشکین و پارساباد و غیره... کجا و ما کجا.لطفا از عملکرد خودتون هم صحبت کنین.چرا سایت زباله رو نمیزارین جا به جا بشه.
 
 
#12 همشهری 1397-02-29 06:58
با سلام بعضی از مسولان محترم خلخال نقش اپزوسیون
را دارند بازی می کننداین نمی شود همه بدباشد فقط ما خوب باشیم نزدیک به دوسال است که اکثر پروژه های شهرستان خلخال مثل جاده کمربندی جنوبی و...به دلیل مخالفت وایجاد موانع متعدد وانتقاد بعضیها خوابیداست شهرهای هم قد وقواره خلخال دارند مترو و فرودگاه و کارخانه افتتاح می کنند متاسفانه خلخال مظلوم گرفتار منیت ها واختلافات قرون وسطایی دچار شده است
 
 
#13 لادن 1397-02-29 12:05
جناب فرماندار سخنانتان بسیار ناپسندیده بود،ما همچنان به حمایتمان از شورای شهر و شهردار عزیز خلخال ادامه میدهیم.
 
 
#14 اعلایی 1397-02-29 12:32
فرماندار محترم نظرات مردم را میخوانند؟ مردم بر علیه شما هستند فرماندار چون شما هیچ عملکردی نداشتین و بهتره با مردم روراست باشین.عملکرد شهرداری مطلوب هم نباشد از شما بهتر بوده. شما شهردار را در بحث سایت زباله تنها گذاشتید و همه عالم هستن بر قضیه.
 
 
#15 علی م 1397-02-29 14:40
امروز متاسفانه یک فایل ویدئویی به نقل از کانال اردبیل نیوز برای بنده ارسال شده بود . زنی بر فراز تپه ای به تنهائی ایستاده و عده ای که کاملا مشخص است از سادگی اشان سوئ استفاده شده به طرف این زن که اکنون کاملا پیداست خانم دکتر جوادی شهردار شهر خلخال هستند ، هجوم می برند و ضمن ادای الفاظ رکیک و فحش های بی پایان و تهدید ایشان عنوان میکنند که حیف که زن هستی وگرنه ....
مولایمان حضرت امیر فرمودند ؛ رواست که مسلمانی از کنده شدن خلخال از پای زن یهود از غصه بمیرد ...

این قول مشهور از مولایمان در ماه مبارک رمضان و این آنچه با یک بانوی تحصیلکرده مسئول این نظام با آرمانی علوی ، رخ می دهد ...

تاسف زمانی بیشتر میشود که زمان تنظیم مصاحبه فوق الذکر با آنچه در حوالی روستای یلوجه رخ داده است ؛ همزمان است
 
 
#16 شهاب 1397-02-29 15:36
سلام - همشهریان عزیز چرا اینقدر جوش آوردید. این حرف فرماندار نیست حرف مردم است و مراجعه کننده گان به شهرداری و شورای شهر اگر می خواهید. خودتان پی گیری کنید ببینید چه جواب می شنوید. کاری را انجام نمی دهند.جوابگو نمی شوند. مردم مجبور است به فرمانداری مراجعه کنندوضمناباید فرماندار پی گیری کند از شهردار.خواهشمندم به حاشه شهر و سی متری و.... سری بزنید.
 
 
#17 سیاوش رضاپور 1397-02-29 15:43
از روزهای اول انقلاب واز وقتیکه بنده یادم میاید عامل اصلی عقب ماندگی شهرستان ما بدون تردید همین اختلافات مسئولین رده بالای شهرستان میباشد بجای اینکه مسئولین دست به دست هم داده ومتحد وهمدل کارها را پیش ببرند وموجب پیشرفت شهرمان وجبران عقب ماندگی آن بشوند وقت وانرژی خودرا صرف تخریب یکدیگر میکنند تا وقتیکه این تفکردربین مسئولین رواج داشته باشد هیچ امیدی به آینده این شهرستان نیست.
 
 
#18 صادق مظفری 1397-02-29 22:23
با سلام خدمت سما فرماندار محترم یه سئوال طی دو سال گذشته تقریبا 15 نفر یا کمی بیشتر و کمتر خدمات استخدام بیمارستان شدن حالا چطوری خودتون بهتر از همه میدونین یه دیدار مردمی بزارین تا همه مردم شهر رو در رو با جنابعالی که نماینده دولت در شهرستان هستین دیداری داشته باشن تا که شاید مردم رو قانع کنید
 
 
#19 علی 1397-02-30 08:23
فرماندارمحترم،ب ا سلام لطفا یک گزارش از عملکرد کاری و اجرایی شدن از قولهای وعده داده شده از زمان پذیرفتن مسئولیت شهرستان را از طریق رسانه ارائه نمائید .با تشکر
 
 
#20 رحمان 1397-02-30 10:20
سلام - دوستان وهمشهریان آیا جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی خلخال را که مسئولین شهر خلخال که برای سلامتی همه ماتلاش میکنند. را خوانده اید.1- پنج میلیارد ریال اعتبار استانی برای اجرای طرح سایت جدید در اختیار شهرداری خلخال گذاشته شده و پنج میلیارد ریال اعتبار جدید نیز بزودی برای تکمیل این طرح در اختیار شهرداری گذاشته می شود شهردار و اعضای شورای شهر از اجرای این طرح به بهانه های مختلف طفره می روند.2- شهردار خلخال در کنار بی اعتنایی به اجرای مصوبات شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان در سایر موارد مربوط به ارتقای بهداشت عمومی از جمله بی اعتنایی به مصوبات این شورا ، جمع آوری و اتلاف سگ های ولگرد ، احداث سرویس های بهداشتی مناسب ، تفکیک زباله از مبداء و یا سایر موارد قانونی تعیین شده برای شهرداران برنامه ای ندارد.دوستان نظر دهنده نظر همه شما قابل احترام است خواهشین متن صحبت فرماندار را بخوانید بعد نظر بفرماید.ما خلخالی ها احساساتی هستیم.
 
 
#21 سهند 1397-02-30 12:47
به نظر من ناچیز،از داوری یک سویه باید اجتناب نمود و نظر به اهمیت محل دفن زباله ها و ......، بایستی مترصد پاسخ شوراو شهردار محترم شهر بود
علی ایحال طرح خلق الساعه ی این مسائل و بویژه ان که شخص محترم متکلم از زمان تصدی مسئولیت کلیدی مربوطه، عملکرد قابل توجهی نداشته و غالب طرحهای حوزه ی عمل وی از جمله کمربندی، تله کابین و ...... در طی دوسال اخیر دچار رکود بوده است ، برکسی پوشیده نیست
(غالب فعالیتهای ایشان به امضا برگ مرخصی و سایر کارهای روتین و ابتدائی اداری ، عکسهای یادگاری و بیشتر پند و اندرزهای تکراری در جلسات خلاصه میشود)
ضمنا تضییقات ایجاد شده برای جناب اقای اعلائی شهردار محترم وقت، دلیل متقنی برای داوری افکار عمومی است)
انتقاد با هرانگیزه ای، کارگشاست ، با توجه به ظرفیتهای بالقوه مجموعه ی مدیریت شهری از جمله خانم جوادی و اقای پرنده و .....، ارتباط تنگاتگ عقلای شهر و افراد برخوردار از تجربه با شورا، ضرورت دو چندان دارد)
 
 
#22 شاهمرادپور 1397-02-30 12:51
دست در دست هم دهيم به مهر ميهن خويش را كنيم آباد
يار و غمخوار يكديگر باشيم تا بمانيم خرم و آزاد
 
 
#23 شهروند 1397-02-31 09:09
با سلام ضمن عرض ادب به نظر کلیه عزیزان ودلسوزان خلخالی در این برهه از زمان ومشکلات عدیده خلخال مظلوم وبیکاری حاد جوانان و...دیگر خلخال پتانسیل اختلافات را ندارد مردم از این وضعیت بگو ومگو مسولان خسته شده اند فرماندار محترم که نماینده عالی دولت در شهرستان هست باید مدیریت کلان وایجاد تحرک خاص در منطقه باید بیش از این جدیت و تلاش از خود نشان دهد ومسولان اداراتی هم که مقابل فعالیت وتلاشهای ایثار گرانه نماینده محترم و سایر مسولان شهرستان با کم کاری و اهمال کاری و دسیسه بازی اخلال ایجاد می کنند بدون هیچگونه اغماضی کنار گذاشته شود فرماندار محترم مردم بیش ازاین از شما انتظار دارند دوسال شناخت منطقه و تحلیل و انتقاد باید زمان کافی باشد الان وقت عمل وافتتاح پرژوه های مختلف هست .
 
 
#24 هم کتدی 1397-02-31 10:42
با سلام لطفا مته به خشخاش نزاریم انتقادات حالا بر هر لحنی مانده به هوش هیجانی آن فرد، درصورت تحقق خوب است به چالش کشیدن هر مسئولی حتی شهردار و یا فرمانداری بهترین گزینه شروع الک زدن عملکردهاست خلخالیها عمدتا مردمانی مطالبه گر نیستن و بیشتر به حداقلهای ناچیز هم قانع میشوند و این تدبیری است که بصورت جنگ نرم از استان اردبیل بعد از استان شدن تزریق خلخال گردید و نتیجه اش همین وضعیت خلخال با مسئولینی که بدون اجازه مرکز استان حق آب خوردن هم ندارند تبدیل شده است علت اصلی و ریشه یابی این وضعیت صددرصد به خود مردم خلخال برمیگردد لطفا نسبت به حق خود طلبکار باشیم
 
 
#25 میلاد 1397-03-01 11:01
سلام - متن فرمایش فرماندار را دو بار خواندم حرف فرماندار درست است. بین خود اعضای شورای در نحوه مدیریت شهر وتصمیم گیری نقاط قابل ملاحظی وجود دارد.شهردار قبلی و اکیب فعلی برای بازکشائی خیابان کارگر جنوبی و کوجه های قدیمی شهر وسی متری ازورودی دانشگاه تا بالاتر از نیروی انتظامی و منطقه گونی وسردار آباد وقسمت جنوب شهر و راه سنگلی و اسلام آباد و بالا تر از خیابان رجائی بطرف جاده زاویه هیچ کاری انجام نداده اند .دوستان خلخال دوست فقط به خیابان اصلی شهر زیاد توجه نکنید. درپی گیریهاو خواستهای خود این مناطق راه هم در نظر داشته باشید.واز نظر مدیریتی فرماندار است که پیگیر مشگلات شهر وشهرستان باشد.وتذکراتی را به مسئولین بدهد.وگزارش نماید.ومردم شهر وشهرستان ومسئولین محترم پشتیبانی نمایند.
 
 
#26 شهروند دوم 1397-03-01 15:46
اقدامات و رفتار فرمانداری محترم هم از زمان شهردار سابق، مطلوب نیست ...
 
 
#27 شهروند دوم 1397-03-01 15:52
جناب آقای فرماندار ظاهرا از زیر پوست شهر کاملا بی اطلاع هستند.

مردم در مورد دلایل رفتن شهردار سابق، شخص شما و عملکرد حضرتعالی را مسئول اصلی میدانند. ظاهرا حالا هم نوبت به شهردار جدید و شورای شهر جدید رسیده است!
 
 
#28 شهروند دوم 1397-03-01 16:10
اونقدر از صحبتهای عجیب و غریب فرماندار جا خوردم که واقعا نمیشه نظر نداد.

به عنوان یک شهروند از نماینده محترم شهر، جناب آقای دکتر خالقی، به دلیل عملکرد بسیار ضعیف و نامطلوب فرماندار، درخواست تغییر هرچه سریعتر ایشون رو دارم.
برای آقای بابایی هم آرزوی توفیق در جایی دیگر رو داریم.

لطفا هرچه سریعتر به این مسئله ورود کنید
 
 
#29 محیط زیست 1397-03-03 11:37
با سلام خدمت مجموعه خبری خلخالیم.جناب فرماندار طوری از شهرداری که شورای شهر انتخاب مستقیم مردم هستند ایراد می گیرند انگار خودشان در پی ساخت مدینه فاضله بوده اند و شورا سنگ می اندازد جلوی راه ایشان!!!!
فرماندار محترم،بهتر نیس به رییسان ادارات ذی ربط خود تذکر دهید وظیفه خود را درست انجام دهند؟؟شما ک از اقدامات شهرداری راضی نیستید،خودتان برای شهر چه میکنید؟؟؟غیر از این هست که سکوت کرده و در لاک خود هستید؟؟؟
 
 
#30 محیط زیست 2 1397-03-03 11:40
روستا های مجره،خوجین،علی آباد که ورودی شهر هستند،چرا باید وضعیت آشفته ای داشته باشند،چرا از ادامه فعالیت غیر قانونیه معادن سنگ شکن در شهر جلوگیری نمی کنید؟؟پس نگران اقدام شهرداری نباشید،مردم خودشان بهترین قاضی اند،میدانند چه کسی درست کار،چه کسی مقصر است.
راستی شهردار قبلی چه شد ک رفت؟جناب؟؟؟؟؟
 
 
#31 خليل قلي زاده 1397-04-03 12:22
فرماندار خلخال معضل اجتماعي محل دفن زباله را حل كند . شخص فرماندار مانع اجراي طرح است .
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید