معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله ابداع یک مبتکر خلخالی در روش ساخت سینما
ابداع یک مبتکر خلخالی در روش ساخت سینما فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 07 خرداد 1397 ساعت 12:56

ابداع یک مبتکر خلخالی در روش ساخت سینما با سیستم سازه‌سبک پیش‌ساخته برای اولین بار در ایران

یک مبتکر خلخالی موفق شد با ابداع در روش ساخت سینما، از طریق استفاده از تکنولوژی‌های نوین و سیستم سازه‌سبک برای اولین بار در ایران سینمای پیش‌ساخته بسازد.

ساخت این سینما، به دلیل بهره‌گیری از تکنولوژی و طراحی نوعی از سازه‌های گرادیان‌ها، دیوارهای ابرآکوستیک و ایزولاسیون بسیار قوی ساختمان، ابتکار و ابداعی جدید به‌شمار می‌رود که در ایران برای اولین بار در یک مجتمع تجاری در منطقه نیاوران تهران ساخته شده است.

http://up.khalkhalim.com/uploads/152749986571551.jpgبه گزارش خلخالیم، این مبتکر خلخالی درباره روش ابداعی خود در ساخت سینمای پیش‌ساخته گفت: «بعد از پیشنهاد ساخت یک سینمای پیش‌ساخته با ظرفیت 850 نفر در طبقه سوم یک مجتمع تجاری به متراژ 2500 مترمربع در پنج قسمت با کاربری‌های مختلف، تصمیم بر این شد با استفاده از تکنولوژی صنعتی‌سازی و سریع‌سازی در صنعت ساختمان این بنا اجرا شود.»

مرتضی اصغری با بیان این‌ که برای ساخت این سینما ابتدا مشکلات اجرایی را اعم از بارگذاری در طبقات و مساله آکوستیک مطابق با استانداردهای روز دنیا مورد بررسی قرار دادیم، تصریح کرد: «ما توانستیم در ساخت گرادیان‌ها بار مرده‌سازه را به مقدار 70درصد کاهش داده و استحکام آن را علاوه بر سبک بودن سازه در حد بسیار مطلوب تامین کنیم؛ طوری که در مواقع بروز زلزله هیچ‌گونه خطری برای سازه‌های طبقه زیرین نخواهد داشت.»

 

مدیرعامل شرکت «اُلکا هیرو» افزود: «در بحث آکوستیک سینما باتوجه به اینکه در طراحی معماری این ساختمان چند سینما با کاربری‌های مختلف سینمایی با دیوارهای مشترک طراحی شده بود برای حفظ صوت مابین سالن‌های سینما لازم بود از تکنولوژی خاصی استفاده شود که حداقل بتواند 120 دسی‌بل صوت را با فرکانس‌های مختلف حفظ کند.»

مهندس اصغری ادامه داد : «ما برای این کار از یک پانل که از الیاف و ساقه‌های طبیعی گیاهان تولید شده، استفاده کردیم که علاوه بر دارا بودن آکوستیک فوق‌العاده، مقاومت بالایی در برابر حرارت و آتش‌سوزی دارد.»

به گفته وی، این پانل از نظر ایزولاسیون در مبحث انرژی ساختمان، نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. عامل بسیار موثری در جلوگیری از اتلاف انرژی است و با صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف انرژی در ساختمان‌های بزرگ، رقم چشمگیری در پرداخت هزینه‌ها خواهد داشت.

هر چند در قاره آسیا کشورهایی مانند ژاپن از جایگاه ممتازی در تکنولو‌ژی مقاوم‌سازی در صنعت ساختمان برخوردارند، اما به نظر می‌رسد این نوع سیستم سازه‌سبک که در سینمای پیش‌ساخته نیاوران استفاده شده، در میان کشورهای آسیایی نیز با توانمندی مهندسان ایرانی برای اولین بار در کشور عزیزمان ایران به کار گرفته شده است.

http://up.khalkhalim.com/uploads/152749947256871.jpg

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/152749947260352.jpg

 

http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 

یادداشت  

 
#1 ناشناس 1397-03-12 13:09
آآآآآی مبتکر خلخالی
به گوش باش
به هووووووش باش....

شهرستان خودت هم سینما نداره برادر....

پاسخ مدیر :‌با سلام، ایشون سرمایه گذار نیستند و سرمایه ای هم برای احداث سینما ندارند و فقط مجری پروژه هستند.
سرمایه گذاری و شروع کار سینمای خلخال از شما، ساخت و اجرا از ایشون
 
 
#2 کوروش ممدوحی 1397-03-19 08:32
با آرزوی موفقیت بیشتر برای جوانان برومند خلخال وجناب مهندس اصغری
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید