معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله کلیه خانه‌های مسافر ملزم به دریافت مجوز هستند
کلیه خانه‌های مسافر ملزم به دریافت مجوز هستند فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 08 خرداد 1397 ساعت 14:54

http://up.khalkhalim.com/uploads/152759518465931.jpgطبق قانون، کلیه واحدهای اقامتی، خانه های مسافر، سوئیت و منزل خلخال و حومه، ملزم به دریافت مجوز و همکاری با شرکت ساماندهی خانه مسافر و راهنمای گردشگر می باشند

 

به گزارش خلخالیم، ساماندهی خانه های مسافر و متعاقب آن ارائه خدمات مناسب و با هدف جذب حداکثری گردشگر به خلخال خواهد بود و نیازمند مشارکت عموم می باشد

متاسفانه در سالهای اخیر نبود نظارت و عدم وجود سامانه واحد جهت خانه های مسافر باعث ایجاد نارضایتی و فرار گردشگران در نتیجه معضل فقط عبور مسافران از شهرستان و عدم بهره برداری مناسب از این موقعیت گردیده است،

با ایجاد یک ساختار منظم برای این کسب و کار، امکان جذب و ارائه خدمات مناسب برای مسافران داخلی و خارجی فراهم می‌شود و میتواند بعنوان یک حرکت اصولی و متمایز، وجهه بسیار مناسبی را به گردشگری خلخال ببخشد.

 

باصدور مجوز برای خانه مسافر؛ علاوه بر ساماندهی وضعیت موجود، صاحبان این خانه ها نیز از مزایای متعدد این طرح برخوردار می شوند که چند مورد را ذکر مینماییم:

* صاحبخانه تحت حمایت قانون در می آید و چنانچه ناهنجاری توسط مسافر صورت بگیرد از صاحبخانه حمایت می‌کند، در غیر اینصورت صاحبخانه دچار دردسر شده و به نوعی شریک جرم شمرده می شود

* هم مسافر و هم صاحبخانه تحت پوشش بیمه مدنی و مسئولیت قرار میگیرند

* کلیه شبکه آژانس های مسافرتی و بازاریابی اینترنتی به خانه های مجاز متصل شده که میتوانند علاوه بر فصل پیک در زمان غیر پیک هم مسافر داشته باشند

* استفاده از وام ها و تسهیلات صندوق های مختلف

* تعرفه آب و برق خانه های مسافر، ارزانتر و به صورت صنعتی محاسبه می‌شود

* ایجاد برابری قیمت و امکان درآمد عادلانه برای تمامی خانه های مجاز و همچنین نظارت متعادل

* با اخذ مجوز و ثبت در سامانه، نیازی به گرفتن دست نوشته و ماندن در کنار جاده ها و ورودی شهر نخواهد بود و مسافران از طریق شرکت ساماندهی خانه مسافر، معرفی خواهند شد.

 

کیوسک استقبال از مهمانان جهت معرفی مسافران به خانه های مسافر در ورودی خلخال از سمت خوجین جانمایی شده و در سایر مبادی شهر نیز تعبیه خواهد شد تا مسافران و گردشگران، بدون سردرگمی و در بدو ورود به شهر امکان تهیه خانه مسافر با قیمت و امکانات مناسب را پیدا نمایند.

بر اساس قانون و مصوبه فرمانداری ، هر واحد اقامتی که بدون اخذ مجوز و بدون هماهنگی متصدی ساماندهی فعالیت کند، غیر مجاز است و نیروی انتظامی از فعالیت این مراکز غیر مجاز جلوگیری خواهد کرد.

 

جهت اخذ مجوز و عقد قرارداد همکاری با متصدی ساماندهی، به آدرس خیابان طالقانی، روبروی دبیرستان سمیه، دفتر آذین رایانه مراجعه نموده و یا با شماره ۰۹۱۲۴۶۴۲۷۹۰ تماس حاصل فرمائید.

 

http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 

 

یادداشت  

 
#1 همشهری 1397-03-08 19:34
بعمل کار براید ما هم امیدوارم هر چه زود تر عملی شود دیگه هر رهگذری یه پار چه کوچک در دست نگیرد وهر دخمه ای را اجاره ندهند وابروی یک شهر را نبرند
 
 
#2 شهروند 1397-03-09 08:06
با سلام وتشکر امید واریم مسولان محترم خلخال این موضوع را جدی وبه عنوان یک صنف قانونی برنامه ریزی وسازماندهی گردد //
 
 
#3 شهروند 1397-04-23 13:48
با سلام بنده امسال باخانواده به شهر تبریز رفته بودم که از چند نفر اهل وساکن تبریز سوال کردم در شهر تبریز سویت و..برای دوروز کجا پیدا می شود گفتند مگر ایجا گدا خانه هست چند تا هتل و مسافرخانه معرفی کردند منظور بند ه از طرح این موضوع این است که این سویت به دست ها با کار نا آگاهانه خود به شهرستان خلخال دارند لطمات زیادی به فرهنگ و تاریخ و مدیریت و...می زنند مسولان خلخال لطف کنند این وضعیت گداد پروری و..در جمع وبه صورت منظم تحت یک شرکتی منسجم کنند بعد از نوشدارو حضرات به فکر نه افتند.

پاسخ مدیر : با سلام . دوست عزیز متن این خبر هم حاکی از راه اندازی چنین شرکتی است و نیازمند همکاری و همیاری همه‌ی همشهریان و عملکرد این شرکت طی ماههای گذاشته حاکی از تاثیرات مثبت آن است، امید است همه سوئیت داران همراهی کنند .
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید