معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله شهرداری خلخال از اتاق شیشه‌ای مدیریت می‌شود
شهرداری خلخال از اتاق شیشه‌ای مدیریت می‌شود فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 09 خرداد 1397 ساعت 12:23
Image result for ‫شهرداری خلخال‬‎شهردار خلخال گفت: با راه‌اندازی سامانه ستاد شهرداری خلخال از اتاق شیشه‌ای مدیریت می‌شود و شفاف‌سازی یکی از مزیت‌های این اتاق به شمار می‌رود.

به گزارش خلخالیم به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل،

فاطمه جوادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با راه‌اندازی سامانه ستاد، فعالیت‌های عمرانی شهرداری در جهت شفاف‌سازی کارهای عمرانی شهری، در آینده گام بزرگی در اعتمادسازی شهروندان را به همراه خواهد داشت و از این طریق شهرداری خلخال از اتاق شیشه‌ای مدیریت می‌شود و شفاف‌سازی یکی از مزیت‌های این اتاق به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر برمبنای نیاز شهروندان انجام می‌شود، گفت: شهرداری خلخال با توزیع عادلانه فعالیت‌های عمرانی خود سعی دارد خدمت‌رسانی در تمامی مناطق شهری را به صورت مساوی انجام دهد و بر همین اساس، به جهت تسریع در عبور و مرور شهروندان، خیابان سی‌متری قدس در اولویت اول عمرانی قرار دارد.

شهردار خلخال تصریح کرد: عملیات‌های عمرانی شهری براساس نیاز شهروندان و در راستای ارتقاء سطح زندگی شهروندان اجرا می‌شود که نیازمند صبر و حوصله شهروندان فهیم شهر خلخال است.

جوادی با بیان اینکه مطالعات انجام شده توسط کارشناسان حوزه شهری، با اولویت خواسته‌های شهروندان انجام می‌شود، افزود: مطالعات معضلات شهری توسط کارشناسان خبره انجام پذیرفته که با استانداردسازی و انجام زیرساخت‌های شهری بتوانیم از این طریق به  توسعه همه جانبه شهری دست یابیم و بی‌شک مشارکت شهروندان در اتمام این پروژه‌ها نقش اساسی دارد.

وی بیان داشت: با شروع فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر، بی‌شک در ارتقاء سطح فرهنگی شهروندان نیز تاثیرگذار خواهد بود و در این راستا ضمن خدمت‌گذاری در حوزه خدمات شهری، رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد و این موضوع مهم‌ترین دستاورد شهرداری می‌باشد.

شهردار خلخال تاکید کرد: رضایتمندی شهروندان از مدیریت شهری، یکی از اولویت‌های خدمت‌گذاری این شهرداری محسوب می‌شود که با اجرای عملیات‌های عمرانی چهره شهر زیبا می‌شود و با وجود آرامش شهری می‌توان شهری با نشاط و اجتماعی را برای فرزندان این شهر محیا کرد.

جوادی اضافه کرد: بهسازی پارک ارم برای درآمد پایدار شهری با طرح توجیحی اقتصادی و تامین وسایل تفریحی کودکان در این پارک و شهید چمران خلخال در چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد تا از این طریق اوقات فراغت کودکان با وسایل بازی استاندارد سپری شود و برهمین منظور، به زودی فاز اول شهربازی در پارک ائلرباغی نیز شروع می‌شود که تا اتمام این پروژه کارشناسان شهرداری نظارت دقیق به این موضوع خواهند داشت تا طبق برنامه‌ریزی زمانی به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: با مساعد شدن هوا، خط‌کشی خیابان‌های سطح شهر با رنگ گرم آغاز می‌شود و نصب سرعت‌گیرهای استاندارد در محل‌ها و معابر مختلف شهری به اتمام رسیده و در همین راستا نصب علائم هشدار دهنده در ورودی‌های مدارس به خیابان‌های اصلی و تعبیه نیمکت در پارک بازنشستگان و سطل زباله در محل‌های پرتردد نیز در ماه‌های گذشته در سطح شهر انجام شده است.

 

یادداشت  

 
#1 نوعی 1397-03-11 08:17
ما به عملکرد ، برنامه ، صداقت وعملیات تخصصی شهردار باور داریم. ومعتقدیم با مشارکت وتحمل مردم، وبا مدیریت موجود؛ توسعه همه جانبه شهررا به مرور زمان شاهد خواهیم شد.اینک که ترکیب مدیریتی روشنفکر ودلسوز را در شهر داریم باید فرصتی داد.
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید