معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله خلخال منطقه 3 کنکور شد
خلخال منطقه 3 کنکور شد فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 14 تیر 1397 ساعت 12:27

نماینده شهرستان‌های خلخال و کوثر خبر داد:

تغییر جایگاه منطقه‌ای خلخال در کنکور سراسری از دو به سه / شانس بیشتر داوطلبان خلخالی برای پذیرش در دانشگاه‌های دولتی

Image result for ‫دکتر بشیر خالقی‬‎

 

نماینده شهرستان‌های خلخال و کوثر از تغییر جایگاه منطقه‌ای خلخال از رتبه دو به سه کشوری خبر داد و گفت: «با این اقدام، شانس داوطلبان شرکت کننده در کنکور برای پذیرش در دانشگاه‌های دولتی افزایش می‌یابد.»

به گزارش خلخالیم به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده شهرستان‌های خلخال و کوثر، دکتر خالقی با بیان این‌که طی سال‌های گذشته دانش‌آموزان خلخالی به دلیل قرار گرفتن در جایگاه منطقه دو کشوری نمی‌توانستند از سهمیه مناطق محروم استفاده کنند، تصریح کرد: «خوشبختانه با پیگیری‌‌ها، مکاتبات و دیدارهای متعدد با وزیر علوم، معاونان وی و مسئولان سازمان سنجش و ارائه مستندات کافی،شهرستان خلخال دوباره در فهرست منطقه 3 کشوری جای گرفت و داوطلبان کنکور از این پس می‌توانند از مزایای قرار گرفتن در سهمیه مناطق محروم استفاده کنند.»

وی افزود: «از سال‌ها پیش جایگاه شهرستان خلخال، بنا بر شاخص‌هایی هم‌تراز با شهرستان‌های بزرگ و مراکز استان تعیین شده بود که همین امر موجب شده بود دانش‌آموزان خلخالی حدود 25سال با وجود امکانات کم نسبت به این شهرها، در عرصه رقابتی نابرابر و ناعادلانه قرار گیرند و رتبه آنها در کنکور پایین بیاید.»

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این که داوطلبان خلخالی کنکور سراسری امسال هم که چند روز پیش برگزار شد با معیارهای سهمیه منطقه 3 مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، اظهار کرد: «با توجه به این‌که مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ از امکانات آموزشی و تحصیلی بهتری نسبت به شهرهای کوچک برخوردار هستند، قرار گرفتن خلخال در منطقه 2 نوعی اجحاف در حق جوانان ما محسوب شده و گاه موجب مهاجرت خانواده‌ها می‌شد که خوشبختانه از امسال می‌توانند در شرایط مساوی به رقابت بپردازند و از شانس بیشتری برای پذیرش در دانشگاه‌های دولتی برخوردار خواهند بود.»

 

خالقی ابراز امیدواری کرد، با قرار گرفتن خلخال در لیست شهرهای منطقه 3 کنکور، شاهد درخشش دانش‌آموزان و استعدادهای خلخالی در قبولی کنکور و ارتقای رتبه شهرستان در این آزمون باشیم

 

http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 

یادداشت  

 
+1 #1 ارش 1397-04-14 13:02
باسلام و تشکر ویژه از اقای خالقی، که متاسفانه نماینده ادوار گذشته شهرستان خلخال و کوثر برای پیشرفته جلوه دادن شهرستان و عملکرد به اصطلاح مناسب خود در چهار دوره متوالی نمایندگی خود درشهرستان خلخال از رتبه ۳ به ۲ اورده بود.که واقعا در این مورد تلاش شبانه روزی و پیگیری های مکرر دکتر خالقی خوشبختانه به نتیجه رسید
 
 
+1 #2 اولیای دانش آموز 1397-04-14 14:22
سلام آقای دکتر خالقی
از این خبر خیلی خیلی خوشحال شدم . من یکی از اولیای دانش آموزانی هستم که سال بعد قرار است کنکور بدهد و در انتخابات مجلس هم به شما رای نداده ام.
فرزندان ما با وجود اینکه در منطقه ای محروم قرار دارند ولی با شهرهای توسعه یافته ای همچون اردبیل و انزلی و رشت و ... مقایسه می شدند و این ظلم آشکار در حق فرزندان و دانش آموزان و حتی خانواده های خلخال بود .
با این اقدامی که شما انجام دادید لطف بزرگی در حق فرزندان خلخال از جمله فرزند بنده انجام دادید .
تا عمر دارم این اقدام ارزشمند شما را فراموش نمی کنم . خدا یار و یاورتان باشد
 
 
+1 #3 دبیر زبان 1397-04-14 19:36
با سلام
اینجانب به عنوان دبیر شاغل در دبیرستانهای خلخال با ۲۳سال سابقه، کمال تقدیر و تشکر را از نماینده محترم دکتر خالقی و مدیر محترم اموزش و پرورش اقای بیرامی دارم.انصافا زحمات زیادی را برای تغییر منطقه کشیدند.زحمات همه ی عزیزانی که در این امر مشقت بار تلاش نمودند هرگز از یاد مردم و بخصوص فرهنگیان خلخال نخواهد رفت.
امیدوارم که دانش آموزان بانتایج درخشان در کنکور،پاسخ این زحمات را بدهند.
 
 
+1 #4 ایره لی 1397-04-15 09:45
خالخالیم جان خوش خبر اولاسان . خالقی جان اللرون وار اولسون . حلال اولسون راییم سنه
 
 
+1 #5 شهروند 1397-04-17 14:20
ضمن تقدیر وتشکر از نماینده محبوب ودلسوز خلخال وکوثر جناب آقای دکتر خالقی ورئیس محترم آموزش وپرورش هم تلاش کند در پایه های 10و 11و 12 دبیر ستان در بعضی از دروس مثل زیست شناسی و فیزیک و ریاضی وادبیات و...از اساتید سایر استانهای همجوار استفاده کنند ولو به صورت مدعو واخذ شهریه ویا کارگاه های علمی وتخصصی برای معلمان ذیربط جهت ارتقای علمی خود فراهم کنند تا همگام با دانش آموزان سایر شهرستانها بتوانند از متدد وشیوه های تدریس و اموزشی استفاده نمایند .
 
 
#6 دانش آموز 1397-04-18 08:40
با سلام من امسال (سال97)کنکور دادم میخواستم بدونم این سهمیه منطقه 3از امسال انشاءالله اعمال میشه لطفا پیگیری بشه که امسال اعمال شه

پاسخ مدیر : با سلام . طی سئوالی که داشتیم, امسال نیز اعمال خواهد شد.
 
 
+1 #7 س.م 1397-04-20 06:59
تقدیر و تشکر از زحمات نماینده محترم خلخال جناب آقای دکتر خالقی
 
 
#8 علی م 1397-04-28 10:53
هرچند که بعضی ها (البته به حق) ناراحتند که چرا ما باید از شناخته شدن به منطقه 3 و محرومیت خوشحال باشیم ؛ اما یقینا همه عزیزان می دانند که این حق مردم و بخصوص دانش آموزان مستعد خلخال است که به اندازه ی محرومیتشان از حقی که بیست و اندی سال از آن محرومند ؛ برخوردار شوند . ضمن ابراز تاسف برای محرومیت خلخال و ضمن ابراز تاسفی دیگر برای استعدادهائی که به خاطر محرومیت ، از امتیاز محرومیت هم محروم شدند و به آنچه که استحقاقش را داشتند ؛ نرسیدند ؛ از زحمات جناب دکتر خالقی و ریاست آموزش و پرورش شهرستان برای رسیدن آینده سازان خلخال به آنچه که استحقاقش را دارند نهایت تشکر و امتنان خود را بیان دارم .

بی عدالتی مضاعفی که ما محرومان را از حق محرومیت خودمان هم محروم کرده بود ؛ با تلاشهای عزیزان مرتفع شد و خلخال زر قطعااز فرزندان دست اندر کار خود سپاسگزار خواهد بود.
 
 
#9 خودکار علیپور 1397-05-14 10:06
با عرض تبریک و موفقیت در کنکور سال ۹۷ برای آقای حسین علیپور...
از طرف خانواده آقای خودکار علیپور
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید