معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله فصل سرما هم شروع شد و خبری از تله سیژ اندبیل نشد!
فصل سرما هم شروع شد و خبری از تله سیژ اندبیل نشد! فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 08 آذر 1397 ساعت 13:33

http://up.khalkhalim.com/uploads/154349819563461.jpgبعد از سالها، اوایل امسال دوباره بحث نصب و راه اندازی تله سیژ برای پیست اسکی اندبیل به راه افتاد و موضوع با حضور و وعده وعید رئیس وقت فدراسیون اسکی کشور و استاندار اردبیل، جدیت بیشتری به خود گرفت . . .

6 اردیبهشت 97 – خبرگزاری ایرنا تیتر زد: تله اسکی خلخال راه اندازی می شود

سید ناصر میر مرسلی رئیس وقت اداره ورزش و جوانان خلخال در گفتگویی اختصایی با ایرنا در این روز به راه اندازی تله اسکی اندبیل اشاره کرده و گفت که این طرح قبل از آغاز فصل سرما و بارش برف در منطقه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت!

عیسی شمشکی رئیس سابق فدراسیون اسکی کشور و سرمایه گذار طرح تله اسکی اندبیل نیز در این روز به خبرنگار ایرنا گفت : این طرح با 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری اولیه آغاز و تلاش می شود تا پاییز امسال تکمیل و در اختیار علاقه مندان به این رشته ورزشی قزار گیرد.

24 اردیبهشت- برای دومین بار سرمایه‌گذاری تله اسکی خلخال از منطقه گردشگری اندبیل بازدید کرد.

20مرداد 97 -سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در مراسم آغاز عملیات احداث پروژه گردشگری پل معلق ازناو خلخال و احداث پیست اسکی و تله کابین در اندبیل خلخال خبر داد.

6 شهریور 97 -سایت فرمانداری خلخال با منتشر کردن عکس از تجهیزات تله اسکی خلخال از قول بهنامجو استاندار اردبیل اعلام کرد: ضمن تبریک به مردم خلخال تجهیزات تله سیژ و تله اسکی اندبیل خلخال از کشور اتریش خریداری شد و در چند روز آینده به کشور منتقل و شروع به نصب خواهد شد.

حال آذر ماه است، آخر پاییز هم در اه است! نه قول رئیس سابق ورزش و جوانان خلخال عملی شده است و نه تجهیزات خریداری شده به شهرستان خلخال منتقل شده است.

هر چند که مردم ما طی این سالها به وعده وعیدهای نافرجام تله کابین و تله سیژ اندبیل عادت کرده اند اما باز خیلی ها دلشان را خوش کرده بودند که بالاخره بعد از سال ها انتظار زیباترین پیست اسکی کشور و تنها پیست اسکی جنگلی کشور، رنگ تجهیزات پیست به خود خواهد دید و خلخال به یکی از قطب های ورزشهای زمستانی تبدیل خواهد شد.

امیدواریم استاندار محترم و سایر مسئولین مرتبط با این پروژه، به مردم خلخال توضیح دهند که چرا همه این وعده و وعیدها روی زمین مانده است.

لازم به ذکر است که پیست اسکی اندبیل خلخال که به گفته دوست و دشمن یکی از زیباترین پیست‌های ایران است، می‌تواند با کمی همت و تجهیز از طرف مسئولین و یا بخش خصوصی، به یکی از قطب های ورزش‌های زمستانی کشور تبدیل شود و نه تنها باعث می‌شود خلخال از گردشگری فصلی به شهر گردشگری دائمی تبدیل شود، بلکه عواید حاصل از حضور خیل عظیم علاقمندان به ورزشهای زمستانی از استانهای همجوار، باعث ایجاد رونق اقتصادی در تمامی بخشهای مختلف اقتصادی شهرستان شده و بطور مستقیم و غیر مستقیم باعث ایجاد فرصت های شغلی متعدد گردد .

آقای استاندار بسم الله . الوعده وفا !

خلخالیم : مسعود شیرعلی‌پور / محمدعلی کریمی

 

{MODULE CANAL}

 

یادداشت  

 
#1 شهروند دوم 1397-09-11 11:36
فکر میکنم اگر در مورد دلیل یا دلایل به فرجام نرسیدن پروژه های مختلفی که اشاره شد و حتی آنهایی هم که اشاره نشد، درست کنکاش بشود، به یک ریشه مشترک خواهیم رسید ...
ریشه ای که هنوز خشک نشده ولی مطمئنم بالاخره خشک خواهد شد ...
 
 
#2 شهروند سوم 1397-10-08 13:46
عدم حق خواهی شهروندان خلخالی خلخال را به این روز انداخته یکی نیست چرا باید استان پروژه های خلخال را اشانتیونی برای ارتقا و توسعه خود قرار دهندمسئولین درجه ی دوم های محترم بخاطر ترس افتادن از صندلی خود ساکت و خاموش هستند و مسئولین محترم درجه اول ها هم به چنین کارهایی خم به ابرو نمی آورن
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید